logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lech stawia Osiedle im. Luzu

  PR 01.08.2024, przeczytano 603 razy
ilustracjastrzałka

Na najważniejszych polskich festiwalach muzycznych z pogranicza muzyki electro i alternative powstało OsiedLe Lecha. Blokowy klimat lat 90. przywołują tam osiedlowe atrakcje, jak ławeczki i stoły do ping ponga, nie brakuje też specjalnych atrakcji. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lech-stawia-osiedle-im.-luzu,405195,artykul.html

Lech, związany z kulturą miejską, wiernie oddaje osiedlowy klimat tworząc przestrzeń, w której każdy może wrzucić na luz. Na najważniejszych festiwalach w Polsce marka stworzyła OsiedLe Lecha, czyli specjalną strefę, która przenosi uczestników do lat 90., pozwalając im poczuć atmosferę miejskich osiedli. Klimat bloków przywołują takie atrakcje, jak stoły do ping ponga, kosz do koszykówki, huśtawki, trzepaki czy osiedlowe ławki i murki. To świetne warunki do tego, żeby zwolnić i łapać chwile. 

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Po raz pierwszy OsiedLe Lecha pojawiło się już na festiwalu Tauron Nowa Muzyka, gdzie dodatkową atrakcją był salon fryzjerski, dostępny dla wszystkich festiwalowiczek i festiwalowiczów. Natomiast na festiwalu Audioriver odwiedzający OsiedLe Lecha mogli skorzystać ze studia tatuażu. Te i inne atrakcje były bezpłatne. 

OsiedLe Lecha pojawi się także na OFF Festival w Katowicach od 2 do 4 sierpnia. Na tym wydarzeniu dostępna będzie strefa wymiany ubrań, przygotowana w trosce o środowisko. Każdy odwiedzający strefę za zakup piwa otrzyma specjalny token, który może wymienić na ubranie lub na usługę customizacji ubrań. Strefa została przygotowana we współpracy z kolektywem Dresscode. 

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Lech jest najbardziej festiwalową marką piwną w Polsce. Chcemy być tam, gdzie nasza grupa docelowa, czyli młodzi progresywni humaniści, dla których festiwale muzyczne są synonimem chillu i łapania chwil. Dlatego nawiązaliśmy współpracę z najlepszymi festiwalami muzycznymi w Polsce z pogranicza muzyki electro i alternative.

Emilia Przebinda, Junior Brand Manager marki Lech, Kompania Piwowarska

Poprzez obecność na festiwalach muzycznych Lech kontynuuje działania związane nową platformą komunikacyjną i namawia do zdystansowania się od pędzącego świata, do łapania chwil i wrzucenia na luz. 

Strefa powstała we współpracy agencji VML i Holo. Za wszystkie elementy graffiti odpowiada Koxu.

Źródło: Kompania Piwowarska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas dla MyBoat
More Bananas, krakowska agencja marketingowa, nawiązała współpracę z MyBoat - marką specjalizującą się w dziedzinie rekreacji morskiej na rynku skandynawskim. Agencja wesprze klienta w działaniach social mediowych skierowanych do międzynarodowych odbiorców.
Grupa Eura7 realizuje loterię wakacyjną dla sieci Arhelan
Grupa Eura7, we współpracy z siecią sklepów Arhelan, odpowiada za kompleksową realizację nowej loterii wakacyjnej pod hasłem „Wyjazd na lato! Co Wy na to?”. Akcja prowadzona w 105 sklepach w Polsce oferuje uczestnikom ponad 9000 nagród natychmiastowych, pięć nagród tygodniowych oraz nagrodę główną – voucher o wartości 20 000...
Sokoliki Cup: Sokołów z Łukaszem Fabiańskim promuje zdrowy styl życia
Edukacja na temat zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży to jeden z kluczowych elementów strategii społecznej odpowiedzialności Sokołowa. Firma realizuje tę misję między innymi poprzez turniej piłki nożnej dla najmłodszych Sokoliki Cup, którego organizację wspiera od pierwszej edycji. W tegorocznym, czwartym już finale, rozegranym na stadionie Legii...
Aleph i Superbet poszerzają kampanię na Spotify na Serbię i Rumunię
Polskie oddziały Aleph i Superbet poszerzają współpracę dotyczącą działań komunikacyjnych na platformie Spotify o dwa nowe rynki: Serbię i Rumunię.
W tym roku OLX Praca zadebiutuje na Open’erze ze strefą OUT OF OFFICE. Przestrzeń będzie łączyła inspiracje klasycznym biurem, ale po godzinach pracy – tak, jakby ktoś zostawił open space na noc i zrobił z niego przestrzeń do odpoczynku i śmiechu. Nad strefą będzie czuwać OUT OF OFFICE MANAGER. OLX właśnie uruchomił rekrutację na to stanowisko.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764