logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lech: puszki zachęcające do głosowania w Lechstarterze

  PR 26.04.2017, przeczytano 988 razy
ilustracjastrzałka

Trwa druga edycja programu grantowego LECHSTARTER, w którym Leszek rozda milion złotych na realizację projektów zmieniających polskie miasta. Niedawno rozpoczął się etap głosowania, podczas którego internauci wyłonią 15 zwycięskich pomysłów. Do codziennego oddawania głosów zachęca limitowana edycja puszek Lecha Premium


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lech%3A-puszki-zachecajace-do-glosowania-w-lechstarterze,32269,artykul.html

Puszka została wprowadzona do sklepów na czas głosowania w programie LECHSTARTER. Ma przypominać o akcji i mobilizować mieszkańców miast do oddawania głosów na projekty zgłoszone z ich okolicy. Etykietę zdobią kojarzące się z miastem grafiki przedstawiające drzewa i bloki. Logotyp Lecha został wzbogacony o czerwone logo programu LECHSTARTER i hasło „Zmieniaj swoje miasto“, które wyraża ideę programu i zachęca do głosowania na ulubione projekty. Projekt puszki został stworzony przez agencję Czteryczwarte Brand Design. W sklepach dostępne są indywidualne puszki i czteropaki z oznaczeniem programu LECHSTARTER.

Marka Lech Premium po raz kolejny podejmuje działania na rzecz polskich miast w ramach LECHSTARTERA. Projekty zgłoszone do obecnej edycji programu dotyczą trzech obszarów tematycznych: Innowacje dla miast i ludzi, Miejskie akcje i kooperacje oraz Nowa miejska przestrzeń. W tym roku do weryfikacji jury trafiło prawie 300 pomysłów na zmiany w przestrzeni miejskiej oraz przyjazne mieszkańcom rozwiązania, zaś w drugim etapie biorą udział 44 projekty.

- Wśród inicjatyw, na które można głosować, znajdują się festiwale, warsztaty, tworzenie miejsc spotkań czy innowacyjne aplikacje. Zależy nam na tym, żeby mieszkańcy sami – zgodnie z hasłem na opakowaniu –zadecydowali o tym, jakie zmiany powinny pojawić się w ich miastach. Dlatego zachęcamy ich do codziennego głosowania, a Leszek przekaże w sumie milion złotych na ich pomysły. Puszki z limitowanej edycji to doskonały sposób, by dotrzeć do rzeszy potencjalnych odbiorców programu. To także  wsparcie szerokiej kampanii LECHSTARTERA w mediach – tłumaczy Karolina Hasińska, przedstawiciel Lecha Premium, organizatora akcji.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764