Zakończył się proces rebrandingu marki Lectus. Producent wysokiej jakości materacy rusza z odświeżonym wizerunkiem, nową ofertą produktową, a wszystko pod hasłem „Ty, ja, oni – wszyscy potrzebujemy indywidualnego dopasowania materaca”.
Zmiana wizerunku marki związana jest z wprowadzeniem do oferty unikalnych, indywidualnie dopasowanych do jego użytkowników materacy. Jak zapewniają właściciele firmy – jego budowa, twardość i położenie poszczególnych stref są każdorazowo konsultowane z lekarzem ortopedą oraz poprzedzone dokładnym badaniem klienta, dzięki czemu materac idealnie dostosowuje się do jego wzrostu, budowy ciała, wyglądu, a nawet stylu życia. Można więc stwierdzić, że produkt jest „szyty” na miarę oczekiwań i potrzeb kupującego, co jest możliwe za sprawą pełnego odwrócenia procesu standardowej produkcji.
Firma uznała, że całkowita zmiana w podejściu do produkcji materacy to dobry moment na odświeżenie dotychczasowego wizerunku marki. W ramach zakończonego procesu rebrandingu wprowadzono zupełnie nowy logotyp, zmianie uległa także jej kolorystyka. W ręce użytkowników trafiła nowa strona internetowa producenta (www.lectus.com.pl) wraz z dedykowanym sklepem online. Przygotowane zostały unikalne szablony dla aukcji internetowych. Z myślą o fizjoterapeutach firma Lectus przygotowała program lojalnościowy.
Kampania informacyjna wokół nowych produktów będzie prowadzona głównie w mediach internetowych. Jej hasło przewodnie to „Ty, ja, oni – wszyscy potrzebujemy indywidualnego dopasowania materaca”.
Źródło: Lectus