logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lectus: Producent materacy odświeżył swój wizerunek

  PR 19.10.2015, przeczytano 2444 razy
ilustracjastrzałka

Zakończył się proces rebrandingu marki Lectus. Producent wysokiej jakości materacy rusza z odświeżonym wizerunkiem, nową ofertą produktową, a wszystko pod hasłem „Ty, ja, oni – wszyscy potrzebujemy indywidualnego dopasowania materaca”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lectus%3A-producent-materacy-odswiezyl-swoj-wizerunek,26301,artykul.html

Zmiana wizerunku marki związana jest z wprowadzeniem do oferty unikalnych, indywidualnie dopasowanych do jego użytkowników materacy. Jak zapewniają właściciele firmy – jego budowa, twardość i położenie poszczególnych stref są każdorazowo konsultowane z lekarzem ortopedą oraz poprzedzone dokładnym badaniem klienta, dzięki czemu materac idealnie dostosowuje się do jego wzrostu, budowy ciała, wyglądu, a nawet stylu życia. Można więc stwierdzić, że produkt jest „szyty” na miarę oczekiwań i potrzeb kupującego, co jest możliwe za sprawą pełnego odwrócenia procesu standardowej produkcji.

Firma uznała, że całkowita zmiana w podejściu do produkcji materacy to dobry moment na odświeżenie dotychczasowego wizerunku marki. W ramach zakończonego procesu rebrandingu wprowadzono zupełnie nowy logotyp, zmianie uległa także jej kolorystyka. W ręce użytkowników trafiła nowa strona internetowa producenta (www.lectus.com.pl) wraz z dedykowanym sklepem online. Przygotowane zostały unikalne szablony dla aukcji internetowych. Z myślą o fizjoterapeutach firma Lectus przygotowała program lojalnościowy.

Kampania informacyjna wokół nowych produktów będzie prowadzona głównie w mediach internetowych. Jej hasło przewodnie to „Ty, ja, oni – wszyscy potrzebujemy indywidualnego dopasowania materaca”.

Źródło: Lectus

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764