logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LegalTech Forum 2025

  PR 18.05.2025, przeczytano 302 razy
ilustracja

Perspektywy rozwoju rynku legal tech w Polsce, sztuczna inteligencja (AI) w kancelarii prawnej oraz nowe regulacje prawne związane z prawem nowych technologii – to tematy przewodnie LegalTech Forum 2025.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/legaltech-forum-2025,408862,artykul.html

W trakcie konferencji organizatorzy:

  • przedyskutują perspektywy rozwoju rynku legal tech w Polsce i spróbują odpowiedzieć na pytania, jak faktycznie wygląda wykorzystanie nowych technologii w kancelariach prawnych w Polsce,
  • zastanowią się, jak i do czego używać w pracy prawnika systemów AI, do czego nie warto i pokażą najbardziej inspirujące narzędzia dostępne na rynku,
  • przyjrzą się wyzwaniom, jakie niesie dla kancelarii prawnych i działów prawnych firm coraz większa liczba regulacji prawnych i temu, czy technologia może pomóc zapanować nad ich wdrożeniem,
  • przedstawią stan prac legislacyjnych na szczeblu UE i krajowym w zakresie prawa nowych technologii.

Prelegentami na wydarzeniu będą doświadczeni eksperci, praktycy, przedstawiciele firm informatycznych oraz środowiska akademickiego, w tym m.in.: Jacek Dukaj, dr Aleksandra Auleytner, dr Gabriela Bar, dr Maciej Chrzanowski, dr Maria Dymitruk, Karolina Krawczyk, Tadeusz Mięsowicz, Mikołaj Otmianowski, dr hab. prof. Przemysław Polański, Paweł Sawicki, dr hab. prof. UKSW Marek Świerczyński, Aleksandra Tomaszewska, Agnieszka Wachowska, Tomasz Zalewski.

Moderatorem wszystkich paneli będzie mec. Tomasz Zalewski.

  • Termin: 19 maja 2025 r.; godz.: 10:00-17:00
  • Miejsce: Hotel Intercontinental, Warszawa.

IAB Polska po raz kolejny objął wydarzenie patronatem honorowym. Zapraszamy do udziału w konferencji. Szczegóły oraz harmonogram na stronie Beck Akademia: akademia.beck.pl/1963-legaltech-forum-2025-innowacje-w-praktyce-prawniczej#program

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przedsiębiorcy pod presją fiskusa – relacje nadal trudne. Raport
Z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025”, przygotowanego przez firmę doradczą MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan, wynika, że polscy przedsiębiorcy znajdują się pod stałą presją ze strony administracji skarbowej. Działania kontrolne organów podatkowych są powszechną praktyką, a ich skala nie maleje. Mimo to raport wskazuje...
Chorobowe nie dla Zetek? Młodzi z najniższą absencją
Pracownicy z pokolenia Z (do 29. roku życia) rzadziej korzystają ze zwolnień lekarskich niż ich starsi współpracownicy – wynika z najnowszego raportu polskiej firmy doradczej Conperio. Dane z audytów absencji chorobowej przeprowadzonych w przedsiębiorstwach na terenie całej Polski w okresie ostatnich kilkunastu miesięcy pokazują jasno, że najmłodsza grupa...
Ekspercki komentarz prawnika na Dzień Przeciwdziałania Mowie Nienawiści
18 czerwca – Dzień Przeciwdziałania Mowie Nienawiści – to okazja, by na nowo zadać pytanie: czym właściwie jest mowa nienawiści i jak skutecznie z nią walczyć? Na te kwestie odpowiada mecenas Tymoteusz Paprocki z Kancelarii Paprocki, Wojciechowski & Partnerzy.
Pokolenie Z i rynek pracy:  mniej zaangażowani, z konkretnymi oczekiwaniami
Tylko 39% pracowników z Pokolenia Z jest zaangażowanych w swoją pracę, w porównaniu do 53% w całej populacji pracujących Polaków. Mimo to, są bardziej skłonni polecać swojego pracodawcę niż starsze pokolenia (wskaźnik eNPS +3 vs -6 dla ogółu).
Od prywaciarza do innowatora: jak zmienia się postrzeganie przedsiębiorców?
64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764