logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Legend Group pakuje słodycze Solidarność

  PR 22.02.2011, przeczytano 8861 razy
ilustracjastrzałka

Legend Group przygotowała nowe opakowania dla słodyczy marki Solidarność. Za projekt odpowiada stworzony niedawno, wyspecjalizowany dział brand design w agencji, którego kreacją kieruje Anna Kamińska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/legend-group-pakuje-slodycze-solidarnosc,12051,artykul.html

Nowe opakowania od Legend Group dostały bombonierki „Złota Malaga”, „Pistacchio” i „Caffe” z linii premium „Czekoladki z Klasą”. Tym samym, oferta czekoladek z aksamitnym kremem została wyróżniona od innych słodkości Solidarności poprzez ciemną, głęboką kolorystykę, zachowującą jednocześnie prostą i elegancką grafikę.

- Firma Solidarność zdecydowała się zmienić opakowania bombonierek po wprowadzeniu trzeciego smaku –„Złotej Malagi” do linii „Czekoladek z Klasą”. Wszystkie trzy opakowania tworzą spójną linię produktów opartych na grafice złożonej z czekoladowych wzorów, wizerunku czekoladki i elementów, które nawiązują bezpośrednio do poszczególnych smaków. Ciemna kolorystyka użyta na opakowaniach dodatkowo podkreśla złocenia i tłoczenia nadające charakter premium produktowi. - mówi Anna Kamińska, kierownik kreacji w działu brand design w Legend Group.

Nowe opakowania dla bombonierek Solidarności to kolejny projekt w ramach stałej współpracy firmy z agencją Legend Group. Odpowiada za niego nowy dział - brand design, którego kreacją kieruje Anna Kamińska, wcześniej związana m.in. z Lowe Activation oraz włoskimi agencjami reklamowymi, m.in. InADV w Turynie. Kamińska ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Turynie na wydziale grafiki oraz specjalizacje w grafice 3D w tamtejszym Europejskim Instytucie Designu.

Źródło: Legend Group


PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM w ofercie Foxfoto
Z radością prezentujemy Państwu nowy obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM łączący klasyczny, ponadczasowy styl z najnowszymi osiągnięciami technologii optycznej.
Inauguracja „wyspy świetlnej” – AMS rozpoczyna rewitalizację wiat przystankowych w Łodzi
Wiaty przystankowe wyposażone w ładowarki do telefonów i panel cyfrowy informujący o utrudnieniach w ruchu miejskim to już nie tylko domena Krakowa i Poznania. Nowoczesna wiata pojawiła się również w Łodzi. To na razie pilotażowe rozwiązanie. Jednak swój wygląd w ciągu roku zmieni aż 250 przystanków. Firma AMS rozpoczyna właśnie rewitalizację łódzkich wiat.  Każda z...
„Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę” – VMLY&R Poland dla HBO
Ruszyła nowa kampania promująca trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej”. Serial jest adaptacją klasycznej powieści Margaret Atwood o życiu w totalitarnym, dystopijnym świecie Republiki Gilead, w którym kobiety stanowią własność państwową. Za kreację aktywności realizowanych w social mediach i OOH odpowiada agencja VMLY&R Poland.
Iiyama wprowadza nowe 22-calowe monitory biurowe
Są to modele biurowe z matrycą ekranu IPS i VA o rozdzielczości Full HD, polecane szczególnie grafikom oraz projektantom. Występują w wersjach z lub bez Pivota i stopki z regulacją wysokości.
Bezpłatne spotkania z doświadczonymi fotografami, wywiady online oraz ciekawe wydarzenia branżowe to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekają na miłośników fotografii z okazji 10-lecia obecności Akademii Nikona w Polsce. Od momentu powstania w 2009 roku, w organizowanych przez Akademię Nikona kursach i warsztatach udział wzięło już ponad 15 000 uczestników....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764