logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Legend Group pakuje słodycze Solidarność

  PR 22.02.2011, przeczytano 10641 razy
ilustracjastrzałka

Legend Group przygotowała nowe opakowania dla słodyczy marki Solidarność. Za projekt odpowiada stworzony niedawno, wyspecjalizowany dział brand design w agencji, którego kreacją kieruje Anna Kamińska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/legend-group-pakuje-slodycze-solidarnosc,12051,artykul.html

Nowe opakowania od Legend Group dostały bombonierki „Złota Malaga”, „Pistacchio” i „Caffe” z linii premium „Czekoladki z Klasą”. Tym samym, oferta czekoladek z aksamitnym kremem została wyróżniona od innych słodkości Solidarności poprzez ciemną, głęboką kolorystykę, zachowującą jednocześnie prostą i elegancką grafikę.

- Firma Solidarność zdecydowała się zmienić opakowania bombonierek po wprowadzeniu trzeciego smaku –„Złotej Malagi” do linii „Czekoladek z Klasą”. Wszystkie trzy opakowania tworzą spójną linię produktów opartych na grafice złożonej z czekoladowych wzorów, wizerunku czekoladki i elementów, które nawiązują bezpośrednio do poszczególnych smaków. Ciemna kolorystyka użyta na opakowaniach dodatkowo podkreśla złocenia i tłoczenia nadające charakter premium produktowi. - mówi Anna Kamińska, kierownik kreacji w działu brand design w Legend Group.

Nowe opakowania dla bombonierek Solidarności to kolejny projekt w ramach stałej współpracy firmy z agencją Legend Group. Odpowiada za niego nowy dział - brand design, którego kreacją kieruje Anna Kamińska, wcześniej związana m.in. z Lowe Activation oraz włoskimi agencjami reklamowymi, m.in. InADV w Turynie. Kamińska ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Turynie na wydziale grafiki oraz specjalizacje w grafice 3D w tamtejszym Europejskim Instytucie Designu.

Źródło: Legend Group


PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764