logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Legenda Feniksa w spocie piwa Grimbergen

  PR 15.07.2019, przeczytano 1505 razy
ilustracjastrzałka

Mityczny Feniks to symbol wiecznie odradzającego się życia. Powstający z popiołów ptak stał się także symbolem opactwa w Grimbergen w Belgii, w którym 900 lat temu powstało piwo Grimbergen. Legenda Feniksa i historia opactwa przeplatają się w najnowszym spocie marki, który od dziś emitowany jest w serwisach VOD oraz w Internecie, w ramach kampanii banerowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/legenda-feniksa-w-spocie-piwa-grimbergen,383245,artykul.html

Spot prezentuje historię opactwa, które mimo wyzwań i przeciwności losu przetrwało do dziś. Ojcowie Norbertanie z Grimbergen od 900 lat strzegą receptury, dzięki której powstaje wyjątkowe, aromatyczne piwo doceniane przez koneserów na całym świecie.

Opactwo jak Feniks

Opactwo Grimbergen powstało w 1128 r. Już po 14 latach spłonęło niemal doszczętnie w ogromnym pożarze. Ogień strawił je jeszcze dwukrotnie -  w roku 1566, gdy w Belgii trwały wojny religijne oraz w czasach rewolucji francuskiej, gdy w 1798 r. wojska Napoleona zrabowały i spaliły opactwo. Jednak za każdym razem było odbudowywane i powstawało jak legendarny Feniks z popiołów. Nic więc dziwnego, że mnisi przyjęli Feniksa jako swój symbol, a w herb wpisali maksymę „Ardet nec consumitur”, czyli „Spalone, ale nie zniszczone”.

Średniowieczna receptura

Bracia Norbertanie zaczęli warzyć piwo jako poczęstunek dla pielgrzymów oraz dla własnych potrzeb, gdyż w tamtych czasach było ono zdrowsze niż woda. Od średniowiecza strzegą i doskonalą recepturę swojego wyjątkowego trunku.

Wyjątkowe piwa z Grimbergen

Piwa z Opactwa Grimbergen zaspokoją podniebienia konsumentów o różnych gustach. Grimbergen Blonde to piwo o barwie złota oraz delikatnym smaku i aromacie dojrzałych owoców, goździków, lukrecji, miodu i skórki pomarańczy. Grimbergen Double-Ambreé charakteryzuje się delikatną słodyczą i niską goryczką. Ma ciemno-bursztynową barwę, korzenno-karmelowy aromat z nutą suszonej śliwki. Natomiast Grimbergen Blanche to jasne piwo pszeniczne o słomkowo-złotej barwie i aromacie cytrusów, goździków i kolendry. Walory piw Grimbergen zostały docenione m.in. nagrodą World Beer Award w 2018 r. – Grimbergen Blond zdobyło zloty medal, zaś Grimbergen Blanche i Double-Ambreé otrzymały srebro. Srebrny medal przyznano również Grimbergen Blanche w konkursie Brussels Beer Challenge w2018 r.

Filmowa historia opactwa

Spot idealnie oddaje klimat średniowiecza i Opactwa Grimbergen. Stworzyła go agencja Uncle Grey, reżyserem jest Rune Milton z Thirsty Films. Za przygotowanie kampanii na rynku polskim odpowiadają agencje: Work and Fun oraz Spacecamp, z kolei planowanie i zakup kampanii powierzono domowi mediowemu Initiative Media. Od 15 lipca spot można obejrzeć w serwisach VOD oraz na kanale YouTube marki Grimbergen.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764