logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Legenda na stacji Bułgarska: kampania Lecha Pilsa

  PR 11.06.2015, przeczytano 1624 razy
ilustracjastrzałka

„Stawiamy legendę na stacji Bułgarska” to hasło, które wraz z początkiem czerwca pojawiło się na bilbordach i citilightach promujących współpracę wielkopolskiego Lecha Pilsa z KKS Lech Poznań. Sponsor główny Mistrza Polski, z dumą zaprezentował w swojej nowej kampanii lokomotywę – symbol poznańskiej drużyny i jego wartości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/legenda-na-stacji-bulgarska%3A-kampania-lecha-pilsa,25127,artykul.html

Celem nowego projektu Lecha Pilsa, oficjalnego piwa KKS Lecha, jest sprowadzenie pod stadion w Poznaniu prawdziwego symbolu Klubu – blisko 140-tonowej lokomotywy. W czasach swojej świetności woziła ona poznaniaków nad morze, teraz będzie przypominała o przeszłości i korzeniach oraz o cechach nowych Mistrzów Polski: sile, niezłomności i determinacji.

Wspólne marzenia, wspólna inicjatywa

Odrestaurowanie i sprowadzenie lokomotywy pod stadion to wspólny pomysł Klubu, Lecha Pilsa i kibiców. Podeszliśmy do niego z entuzjazmem. To pierwsze na taką skalę przedsięwzięcie w Polsce, a zarazem hołd dla drużyny i kibiców, z którymi nie raz już wspólnie nadawaliśmy realny kształt różnym ideom. Ta zaś, ze względu na rozmach i jej zakorzenienie w tradycji Lecha i w naszym wielkopolskim rodowodzie, ma wyjątkowy wymiar – mówi Karolina Kulinek-Łatka, Dyrektor marki Lech Pils. 

Zanim prawdziwa lokomotywa stanie przy ul. Bułgarskiej, symbol poznańskiej drużyny można podziwiać na puszkach i etykietach Lecha Pilsa, sponsora głównego Klubu. Piwo z grafiką lokomotywy i hasłem promującym akcję „Stawiamy legendę na stacji Bułgarska” trafiło do sklepów z końcem maja. Kampania wspierana jest w kanałach ATL i w punktach sprzedaży. W Wielkopolsce pojawiły się już bilboardy i citilighty z okazałą lokomotywą, którą można zobaczyć też w digitalu.

Link do filmu promującego projekt: 

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764