logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lego: ekrany DOOH dopasowują reklamę klocków do aktualnej pogody

  PR 08.07.2022, przeczytano 620 razy
ilustracja

W lipcu ruszyła nowa kampania „LEGO na każdą pogodę”. Reklama wyświetlana na ekranach Digital Out of Home dopasowuje się do aktualnych warunków atmosferycznych w pobliżu nośnika reklamowego, pokazując, że klocki LEGO są idealną rozrywką niezależnie od pogody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lego%3A-ekrany-dooh-dopasowuja-reklame-klockow-do-aktualnej-pogody,396511,artykul.html

W nowej kampanii LEGO udowadnia, że klocki LEGO są idealne na każdą pogodę. Bez względu na to, czy pada deszcz, czy świeci słońce, każdy odnajdzie w klockach LEGO coś, co w niezwykle kreatywny sposób umili jego czas. Niezależnie od aury panującej za oknem, zabawa klockami LEGO to świetnie spędzony czas, rozwijający dziecięcą kreatywność oraz pasje poprzez budowanie i przebudowywanie takich zestawów jak np. LEGO City, LEGO Friends czy LEGO Creator.

W kampanii wykorzystano głównie media digital display z landing pagem kierującym do dedykowanej strony promocyjnej ALTO oraz ekrany digital outdoor. Reklama emitowana na ekranach reklamowych Screen Network wykorzystuje dane pobierane w czasie rzeczywistym, do uruchamiania dynamicznych reklam pogodowych.

– Kampania została oparta o trigger pogodowy – wyjaśnia Damian Rezner, Dyrektor Operacyjny Screen Network – wyświetlenie spotu, warunkowane jest wybranym przez klienta zdarzeniem. W przypadku kampanii dla marki LEGO emisja spotu zależy od tego: czy w okolicy ekranu właśnie świeci słońce, czy pada deszcz.

Wyświetlane spoty reklamowe są na bieżąco dopasowywane do zmieniających się warunków atmosferycznych.

– Przed każdym wyświetleniem spotu ekran „sprawdza”, czy w jego okolicy świeci słońce, czy pada deszcz i emituje spot dopasowany do bieżącej sytuacji. Reklama dopasowuje się więc do warunków, których doświadcza osoba znajdująca się w okolicy telebimu. Ułatwia to złapanie uwagi odbiorcy i zainteresowanie reklamowanym produktem  – tłumaczy Damian Rezner.

Kampania zaplanowana została przez agencję mediową Initiative oraz Polsat Media AdScreen i potrwa do końca lipca.

Źródło: Screen Network S.A.

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764