logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leica DG Vario-Summilux 25-50mm

  PR 12.07.2021, przeczytano 838 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic z dumą przedstawia nowy teleobiektyw zmiennoogniskowy LEICA DG VARIO-SUMMILUX 25-50mm / F1.7 ASPH. (H-X2550). Ten model odznacza się dużą przysłoną F1,7 w całym zakresie ogniskowej 50-100mm (odpowiednik 35mm) z wysoką jakością optyczną, spełniającą rygorystyczne standardy LEICA. LEICA DG VARIO-SUMMILUX 25-50mm / F1.7 ASPH jest idealny nie tylko do robienia zdjęć. Sprawdzi się doskonale również podczas nagrywania filmów i spełni wymagania profesjonalnych fotografów oraz filmowców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leica-dg-vario-summilux-25-50mm,392245,artykul.html

Nowy teleobiektyw LEICA DG VARIO-SUMMILUX 25-50mm / F1.7 ASPH. (H-X2550) został zaprojektowany tak, aby idealnie współgrać z LEICA DG VARIO-SUMMILUX 10-25mm / F1.7 ASPH. (H-X1025). Obiektyw ten jest już dostępny na rynku od dłuższego czasu i może pochwalić się dużym uznaniem twórców. Oba obiektywy pokrywają odległość ogniskowania od szerokiego kąta do teleobiektywu, czego efektem jest zastąpienie ośmiu obiektywów zmiennoogniskowych (20mm / 24mm / 28mm / 35mm / 50mm / 75mm / 85mm / 100mm, odpowiednik aparatu 35mm). To rozwiązanie zapewnia taki sam, a nawet wyższy poziom pracy i komfortu, niż można osiągnąć zestawem obiektywów stałoogniskowych. Obydwa modele są wyposażone w pełnozakresową przysłonę F1,7, zapewniającą efekt bokeh oraz wysoką jakość obrazu. Obiektywy posiadają także ten sam kształt przysłony oraz taką samą obsługę, co pozwoli twórcom na pełną swobodę podczas tworzenia treści.

Składający się z 16 elementów w 11 grupach, system soczewek zawiera soczewkę asferyczną oraz trzy soczewki ED (o superniskim rozproszeniu), które tłumią aberrację chromatyczną powiększenia oraz osiową. Aberracja sferyczna oraz dystorsja są korygowane przez soczewki asferyczne, czego efektem jest wyjątkowo wysoka rozdzielczość. Zastosowanie optymalnej konstrukcji oraz asferycznych soczewek objawia się świetnymi parametrami oraz niewielkimi rozmiarami i wagą.

Zgodność z szybkim napędem matrycy o maksymalnej szybkości 240 kl./s zapewnia szybkie i precyzyjne automatyczne ustawienie ostrości. Nowy obiektyw wykazuje się wysoką wydajnością w filmowaniu dzięki bezstopniowemu pierścieniowi przysłony i systemowi napędu mikrokrokowego, aparat płynnie dostosuje się do zmieniającej się jasności, podczas zmiany ogniskowej lub wykonywania ujęć panoramicznych.. Pierścień regulacji ostrości został wyposażony w sprzęgło, które pozwoli na ręczne, intuicyjne ustawienie ostrości. Obiektyw można także przełączać między zachowaniem liniowym i nieliniowym przy manualnym ustawianiu ostrości. LEICA DG VARIO-SUMMILUX 25-50mm / F1.7 ASPH wyróżnia się także wysoką jakością nagrywania wideo, dzięki mechanizmowi zmiejszającemu efekt tzw. „oddychaniu obiektywu”.

The LEICA DG VARIO-SUMMILUX 25-50mm / F1.7 ASPH odznacza się minimalną odległością ostrzenia 0,28 mm (0,31 przy tele) i maksymalnym współczynniku powiększenia 0,42x (odpowiednik aparatu 35mm). Wytrzymała konstrukcja zapewnia wysoką mobilność oraz jest odporna na kurz oraz zachlapanie* wytrzyma użytkowanie w trudnych warunkach, w tym temperaturze do 10 stopni poniżej zera. Średnica filtra wynosi 77mm.

The LUMIX H-X2550 to produkt kwalifikujący się do program LUMIX PRO. Program LUMIX PRO powstał, aby wspierać użytkowników LUMIX, gdy tego potrzebują, oferując im szereg korzyści dostępnych w wielu krajach.

Źródło: Panasonic

www.panasonic.com

Dodatkowe informacje:

* Odporność na kurz oraz zachlapania nie gwarantuje, że uszkodzenie nie nastąpi w przypadku kontaktu obiektywu z wodą lub kurzem.
* Projekt oraz specyfikacja mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764