logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leifheit ponownie postawił na Influencer Marketing ze Streetcom

  PR 04.09.2023, przeczytano 575 razy
ilustracjastrzałka

„Suszarka Black Diamond. PASUJE MI!” pod takim hasłem odbywa się najnowsza kampania influencer marketingowa dla marki LEIFHEIT prowadzona przez agencję Streetcom. Głównym jej celem jest budowanie świadomości istnienia produktu, a także dotarcie do klientów z informacją o e-sklepie marki pod adresem: leifheitsklep.pl


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leifheit-ponownie-postawil-na-influencer-marketing-ze-streetcom,401243,artykul.html

To kolejna kampania influencer marketingowa marki LEIFHEIT i kolejna, którą realizuje agencja Streetcom. Aktualna kampania influencer marketingowa promuje nowość w ofercie producenta - suszarki domowe Pegasus w wersji Black Diamond. To wersja wytrzymałej suszarki domowej, która mieści się w każdych drzwiach.

Zadaniem agencji Streetcom jest rekrutacja influencerów do współpracy, koordynacja ustaleń w ramach kampanii i nadzór nad realizacją celów. Zadaniem tego projektu jest nie tylko budować świadomość istnienia nowości produktowej, ale także edukacja oraz budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o zalety i funkcjonalności suszarki domowe Pegasus w wersji Black Diamond. Ważne jest także dotarcie do przedstawicieli młodszej grupy docelowej, jak i budowanie zwyczaju korzystania ze sklepu internetowego marki LEIFHET, pod adresem leifheitsklep.pl, w którym zakupy można robić 24/7.

Źródło: Streetcom

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konferencja Muzeum Jutra. Nowe technologie
14 i 15 listopada Fundacja Scena Jutra wspólnie z Zamkiem Królewskim w Warszawie i Politechniką Warszawską zapraszają na konferencję „Muzeum Jutra. Nowe technologie w muzeach – perspektywy i wyzwania”. Wydarzenie zgromadzi wybitnych specjalistów z Polski i zagranicy, którzy zajmują się wykorzystaniem nowych technologii w muzeach i...
Provident wybrał agencję Plej
Provident Polska rozpoczął współpracę z agencją Plej, która wygrała przetarg i wesprze markę strategicznie w zakresie komunikacji marketingowej. Po kilku miesiącach intensywnej pracy nad nową platformą komunikacji marketingowej, na początku listopada ruszyła pierwsza kampania realizowana w ramach tej współpracy. Plej będzie odpowiedzialny za realizację kampanii 360 stopni,...
Bridgestone i manekin Jan wspierają bezpieczne poruszanie się
W okolicach Posnanii pojawił się w piątek nietypowy gość. Żółta, widoczna z daleka postać czekała na przechodniów, by wręczać im materiały edukacyjne i elementy odblaskowe poprawiające widoczność. Manekin testowy Jan, bo o nim mowa, przyjechał prosto z Fabryki Bridgestone Poznań, by wspierać mieszkańców Poznania w bezpiecznym poruszaniu się po...
David Beckham w kampanii marki Ninja
SharkNinja, międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem produktów i technologią, staruje ze swoją pierwszą globalną kampanią świąteczną dla marki Ninja, "Ninja the Holidays", z udziałem nowego ambasadora marki – słynnego piłkarza i celebryty, Davida Beckhama. Kampania 360 pokazuje, jak popularne urządzenia Ninja są wygodne w użyciu i pomagają ułatwić życie w...
7. Targi Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” w Krakowie
Już po raz 7 w Krakowie zanurzymy się w świecie kreatywnych, inspirujących wizji artystycznych. Podczas kolejnej edycji Targów Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” swoje prace zaprezentuje ponad 70 najlepszych twórców, starannie wyselekcjonowanych przez Jury. Targi odbędą się w dniach 9-10 listopada w Pałacu Sztuki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764