logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lejla Zaharan-Mszyca nowym Head of Strategy w Bluecloud Interactive

  PR 08.06.2021, przeczytano 697 razy

Do zespołu agencji Bluecloud Interactive dołącza Lejla Zaharan-Mszyca. Obejmie stanowisko Head of Strategy. Będzie odpowiedzialna za tworzenie komunikacji dla kluczowych Klientów agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lejla-zaharan-mszyca-nowym-head-of-strategy-w-bluecloud-interactive,391809,artykul.html

Na nowym stanowisku Lejla Zaharan-Mszyca będzie odpowiadać również za działania new business oraz rozwój agencji w zakresie innowacji i niestandardowych rozwiązań dla Klientów.

- Zdecydowałam się dołączyć do zespołu BCI, ponieważ wiem, że agencję tworzą zaangażowani ludzie pełni pasji. BCI to agencja o ugruntowanej pozycji na rynku, która dynamicznie się rozwija w zakresie nowych technologii, a jednocześnie nie zapomina o tym, że komunikujemy się z ludźmi. To właśnie podejście z empatią, zrozumieniem i przygotowaniem badawczym do weryfikacji potrzeb Klienta spójne jest ze sposobem mojej pracy i moim podejściem – mówi Zaharan-Mszyca.

Lejla Zaharan-Mszyca zarządzać będzie kilkuosobowym zespołem, w skład którego wchodzą  m.in. Innovation and Interactive Strategy Manager oraz Digital Strategist.

- Lejla chce prowadzić warsztaty z zakresu tworzenia strategii marki i komunikacji dla Klientów oraz współpracować z zespołem kreatywnym metodą design thinking. Jesteśmy agencją w której cenimy innowacje i niestandardowe podejście do projektów - podkreśla Łukasz Janowski, Managing Partner BCI.

Lejla Zaharan-Mszyca jest kreatywnym strategiem marki i coachem - inspiruje marki i ludzi do zmiany. Od 11 lat pomaga Klientom tworzyć strategie komunikacji, aby w pełni mogli realizować swój potencjał, trafnie odpowiadając na potrzeby swoich odbiorców. Doświadczenie zdobywała w międzynarodowych i lokalnych agencjach reklamowych, a także w po stronie Klienta - w PZU. Tworzyła komunikację dla takich marek jak: Danone, Brown-Forman, Nationale-Nederlanden, Panasonic, PZU, Raiffeisen Polbank czy Vichy. Odpowiadała za strategię content marketingową oraz za niestandardowe rozwiązania komunikacyjne. W 2019 roku otrzymała nagrodę Mobile Trends Awards w kategorii Społeczne/CSR za pomysł na współpracę między PZU a Navi Expert przy kampanii społecznej „Odblaski”. Dobra strategia to dla niej umiejętność znalezienia złotego środka pomiędzy budowaniem marki a zrozumieniem zachowań konsumenta, między odpowiadaniem na biznesowe potrzeby klienta a nieszablonowym podejściem do kreacji. Marka dla niej to połączenie romantyzmu z pragmatyzmem.

Źródło: Bluecloud Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764