logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lekarze bez Granic w kampanii „Ratujemy życie z Twoją pomocą”

  PR 26.04.2023, przeczytano 396 razy

Ruszyła kampania promująca działania Lekarzy bez Granic, międzynarodowej, niezależnej medycznej organizacji humanitarnej, która co roku niesie pomoc ludziom w ponad 70 krajach. Za strategiczne planowanie i zakup kampanii w telewizji odpowiada agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lekarze-bez-granic-w-kampanii-_ratujemy-zycie-z-twoja-pomoca_,399773,artykul.html

Kampania pod hasłem „Ratujemy życie z Twoją pomocą” ma na celu zwrócenie uwagi Polek i Polaków na ogrom problemów humanitarnych na świecie i istotność zaangażowania każdego z nas oraz zachęca do wspierania niezależnej pomocy humanitarnej.

Zespoły Lekarzy bez Granic ratują życie i zdrowie ludzi dotkniętych skutkami konfliktów zbrojnych, katastrof naturalnych oraz tych, którzy z różnych przyczyn mnie mogą liczyć na inną pomoc i opiekę zdrowotną. Pomagają wszystkim, bez względu na pochodzenie, religię, pleć czy kolor skóry. W działaniach kierują się jedynie rozpoznanymi potrzebami pacjentów i etyką lekarską.

– W działaniach Lekarzy bez Granic niezwykle ważne są neutralność i niezależność. To one pozwalają nam pomagać tym, którzy najbardziej potrzebują pomocy, kierując się jedynie etyką lekarską i własną, niezależną oceną sytuacji – mówi Draginia Nadaždin, dyrektorka generalna Lekarzy bez Granic w Polsce. – Nasza niezależność – od rządów, biznesu czy zainteresowania mediów – jest możliwa jedynie dzięki niemal całkowitemu finansowaniu działań Lekarzy bez Granic z wpłat prywatnych darczyńców.

Budżet organizacji w 97 proc. oparty jest o wpłaty prywatnych darczyńców, którzy zachęcani są do wpłacania na cele statutowe. Więcej informacji o Lekarzach bez Granic oraz sposobach, w jaki można wspierać ich działania tutaj: Ratujemy życie z Twoją pomocą

Współpraca organizacji Lekarze bez Granic z agencją mediową Zenith rozpoczęła się we wrześniu 2022.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764