logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lekcje aktorstwa w kampanii świątecznej SOS Wiosek Dziecięcych

  PR 14.11.2019, przeczytano 603 razy
ilustracjastrzałka

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna nową kampanię, której celem jest zapewnienie rodzinnych świąt opuszczonym i osieroconym dzieciom oraz rodzinom znajdującym się w kryzysowej sytuacji. W tym roku do wsparcia akcji Stowarzyszenie zaprosiło Tomasza Kota oraz innych znanych aktorów filmowych i teatralnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lekcje-aktorstwa-w-kampanii-swiatecznej-sos-wiosek-dzieciecych,384719,artykul.html

Tak powstało Świąteczne SOS - wyjątkowa seria filmów w formie lekcji aktorskich dla dzieci, które nie miały szansy przekonać się czym są święta spędzone w gronie rodziny.  W ten nietypowy sposób Stowarzyszenie zwraca uwagę na ich trudną sytuację i apeluje o świąteczną pomoc. Kampania podnosi również ważny problem społeczny – czy święta we współczesnym świecie stały się czasem udawania?

- Dzieci w trudnej sytuacji marzą o tym, by ich święta były takie, jakich doświadczają ich rówieśnicy. Zmyślone opowieści o świętach to projekcja ich marzeń i pragnień, ale często też próba ochrony pozytywnego obrazu własnej rodziny. To jedna z dziecięcych strategii przetrwania w trudnej dla nich sytuacji. - tłumaczy Aleksandra Sikorska, psycholog ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Problem ten stał się punktem wyjścia do stworzenia koncepcji nowej kampanii Stowarzyszenia, prowadzonej pod hasłem „Święta to czas udawania”. Głównym celem akcji jest zebranie środków na zorganizowanie prawdziwych świąt dla opuszczonych i osieroconych dzieci, które trafiają pod opiekę Stowarzyszenia.

- Wielu naszych podopiecznych dopiero tu, w Wioskach SOS obchodzi swoją pierwszą prawdziwą Gwiazdkę, zasiada do wigilijnej wieczerzy, poznaje świąteczne zwyczaje. Chcemy, by mogli cieszyć się tymi chwilami tak jak wszystkie inne dzieci. Dlatego serdecznie zapraszam do wspólnej pomocy! Warto przypomnieć sobie co w świętach jest najważniejsze…  To wyjątkowy czas, kiedy możemy zatrzymać się w codziennym biegu, docenić obecność naszych bliskich – rodziny i przyjaciół. To także czas dzielenia się dobrem, również z tymi, którzy najbardziej tego potrzebują – mówi Barbara Rajkowska, Dyrektor Krajowy Stowarzyszenia SOS Wiosek Dziecięce.

Kampanii towarzyszy spot reklamowy z udziałem Tomasza Kota, nawiązujący formą do profesjonalnych warsztatów aktorskich. Uczestnikami wyjątkowej lekcji są dzieci, które mają przed sobą najtrudniejsze zadanie aktorskie: odegranie szczęśliwych, rodzinnych świąt.

- W dzisiejszym fejsbukowo-instagramowym świecie, Święta dla wielu z nas stały się czasem udawania, gonimy nieprzerwanie za kolejnym pięknym obrazkiem, którym będziemy mogli pochwalić się w sieci. Ta kampania ma nam wszystkim przypomnieć o tym co ważne, o tym, że Święta to czas dawania. Dawania siebie innym, dzielenia się tym co mamy. A naprawdę warto podzielić się sercem z tymi najsłabszymi, z potrzebującymi dziećmi, wszystkich do tego serdecznie zachęcam. - mówi Tomasz Kot, aktor, jeden z ambasadorów akcji.

Działania uzupełnia również seria „Świąteczne SOS”, złożona z krótkich filmów online z udziałem Anny Dereszowskiej, Andrzeja Seweryna, Sebastiana Stankiewicza i Katarzyny Zielińskiej.

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiadała agencja VMLY&R Poland, a za produkcję dom produkcyjny Papaya Films, przy wsparciu Xantus Studio i studia dźwiękowego Juice.  Spoty reklamowe wyreżyserował Tomasz Knittel. Kampania została objęta patronatem przez Program 1 Polskiego Radia. Ogólnopolska kampania i towarzysząca jej zbiórka środków prowadzone będą w listopadzie i grudniu 2019 r. Planowane działania reklamowe obejmują telewizję, prasę, Internet, a także nośniki w komunikacji i przestrzeni miejskiej.

Do świątecznej pomocy można przyłączyć się przekazując darowiznę na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia na nr konta 07 1240 6247 1111 0000 4975 0683. Każda wpłata pomoże Stowarzyszeniu zorganizować rodzinne święta dla opuszczonych i osieroconych dzieci.

Źródło: Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce

www.dziecisos.org

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764