logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lemon Art i Grafiks w gronie Członków PIAP

  PR 20.09.2017, przeczytano 302 razy

Lemon Art i GRAFIKS to nowi Członkowie PIAP, którzy w ostatnim czasie zdecydowali się dołączyć do grona Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lemon-art-i-grafiks-w-gronie-czlonkow-piap,33787,artykul.html

- Zdecydowaliśmy się przystąpić do PIAP, ponieważ w swojej działalności cenimy rzetelność, profesjonalizm oraz wysoką jakość produktów i usług. Wiemy, że dzięki zaangażowaniu w działalność izby możemy skuteczniej wpływać na kształtowanie branży artykułów reklamowych poprzez dbałość o wysoki standard rozwiązań marketingowych, które oferujemy naszym Klientom – mówi Jacek Gutowski, właściciel Lemon Art.

- Jesteśmy firmą rodzinną, która stawia na stały rozwój i poszukiwanie nowych perspektyw. Liczymy na to, że dołączenie do PIAP-u da nam taką możliwość i przyczyni się do poszerzenia horyzontów. Cieszymy się na współprace z profesjonalnymi firmami, jak i okazje do zaprezentowania naszych produktów - mówi Aleksandra Kowalczyk, Specjalista ds. marketingu GRAFIKS.

Lemon Art to agencja reklamowa tworzona przez praktyków biznesu, którzy od 8 lat wspierają Klientów w procesie promowania ich marek. Podstawowym założeniem firmy jest wskazywanie Klientom praktycznych rozwiązań marketingowych i efektywnych sposobów osiągania założonych przez nich celów. Szeroka oferta produktów promocyjnych i usług ich znakowania, a także możliwość indywidualnej produkcji gadżetów reklamowych sprawiają, że Lemon Art od lat obsługuje największe firmy w Polsce. Dzięki zaangażowaniu i doświadczeniu firma potrafi sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Klientów.

Początki Grafiksu sięgają roku 1990. Obecnie firma oferuje usługi obejmujące druk offsetowy, sitodruk oraz reklamę wizualną. Jest jednym z największych w Polsce producentem naklejek zalewanych żywicą poliuretanową – naklejki wypukłe 3D, których wykonanie odbywa się kompleksowo: od opracowania projektu, poprzez druk i wycięcie do pokrycia ich warstwą zabezpieczającą, którą stanowi żywica epoxy. Załogę stanowią doświadczeni fachowcy, którzy sprostają każdemu pomysłowi Klientów. Dzięki ich pracy, firma zdobyła znaczącą pozycję na, jakże wymagającym, rynku usług poligraficznych.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764