logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lemon Lemon od 7up z silnym wsparciem marketingowym

  PR 14.05.2018, przeczytano 820 razy
ilustracjastrzałka

W kwietniu br. ruszyły szeroko zakrojone działania marketingowe wspierające nowość produktową Lemon Lemon od 7UP. To zupełnie nowa lemoniada z bąbelkami od PepsiCo, która jest idealnym dopełnieniem pikników na świeżym powietrzu. Produkt zawiera sok z cytryn i ma mniej kalorii, dzięki częściowemu zastąpieniu cukru substancją słodzącą otrzymaną ze stewii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lemon-lemon-od-7up-z-silnym-wsparciem-marketingowym,36476,artykul.html

Wprowadzenie Lemon Lemon od 7UP będzie wspierane na rynku intensywnymi działaniami marketingowymi, które obejmą kampanię reklamową w telewizji, Internecie, w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), sampling produktu oraz materiały POS w punktach sprzedaży.

Adaptację spotu reklamowego wyprodukowanego przez agencję Chandelier przygotowała BBDO. Za działania w Internecie odpowiada Agencja K2 Internet, a za zakup mediów Media Direction OMD. Samplingiem produktu zajmuje się Ewesa, materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media, a wsparcie PR zapewnia Questia.

Już od kwietnia br. konsumenci znajdą na sklepowych półkach musujące lemoniady w nowoczesnych i przyciągających wzrok przezroczystych butelkach o pojemnościach 250ml, 500ml oraz 1L z etykietą w pastelowe paski. Będą mogli delektować się Lemon Lemon od 7UP w dwóch świeżych smakach – cytrynowym i grejpfrutowym.

- Bardzo cytrynowa lemoniada Lemon Lemon od 7UP wspiera odnajdywanie równowagi pomiędzy pracą a odpoczynkiem, nowoczesnością i tradycją i wprowadza w #stanlemonlemon. Zachęcamy do spędzania miłych chwil z musującą lemoniadą podczas pikników na świeżym powietrzu w gronie przyjaciół, znajomych i rodziny – Katarzyna Rogowska, Kierownik Marki, PepsiCo.

Źródło: PepsiCo

www.pepsicopoland.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764