W kwietniu br. ruszyły szeroko zakrojone działania marketingowe wspierające nowość produktową Lemon Lemon od 7UP. To zupełnie nowa lemoniada z bąbelkami od PepsiCo, która jest idealnym dopełnieniem pikników na świeżym powietrzu. Produkt zawiera sok z cytryn i ma mniej kalorii, dzięki częściowemu zastąpieniu cukru substancją słodzącą otrzymaną ze stewii.
Wprowadzenie Lemon Lemon od 7UP będzie wspierane na rynku intensywnymi działaniami marketingowymi, które obejmą kampanię reklamową w telewizji, Internecie, w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), sampling produktu oraz materiały POS w punktach sprzedaży.
Adaptację spotu reklamowego wyprodukowanego przez agencję Chandelier przygotowała BBDO. Za działania w Internecie odpowiada Agencja K2 Internet, a za zakup mediów Media Direction OMD. Samplingiem produktu zajmuje się Ewesa, materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media, a wsparcie PR zapewnia Questia.
Już od kwietnia br. konsumenci znajdą na sklepowych półkach musujące lemoniady w nowoczesnych i przyciągających wzrok przezroczystych butelkach o pojemnościach 250ml, 500ml oraz 1L z etykietą w pastelowe paski. Będą mogli delektować się Lemon Lemon od 7UP w dwóch świeżych smakach – cytrynowym i grejpfrutowym.
- Bardzo cytrynowa lemoniada Lemon Lemon od 7UP wspiera odnajdywanie równowagi pomiędzy pracą a odpoczynkiem, nowoczesnością i tradycją i wprowadza w #stanlemonlemon. Zachęcamy do spędzania miłych chwil z musującą lemoniadą podczas pikników na świeżym powietrzu w gronie przyjaciół, znajomych i rodziny – Katarzyna Rogowska, Kierownik Marki, PepsiCo.
Źródło: PepsiCo