logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lenny i Zoë Kravitz w globalnej kampanii Tumi

  PR 01.02.2019, przeczytano 626 razy
ilustracjastrzałka

Marka z branży podróży i stylu życia TUMI zaprezentowała najnowszą globalną kampanię, która obrazuje znaczenie osobistych podróży z występem legendy muzyki, projektanta i aktora Lenny'ego Kravitza i jego córki – aktorki i artystki – Zoë Kravitz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lenny-i-zo%C3%AB-kravitz-w-globalnej-kampanii-tumi,381063,artykul.html

Zdjęcia do kampanii, którą wyreżyserował Eliot Rausch powstały na Bahamach, ukochanym zakątku z ogromnym wpływem na ducha rodziny Kravitz. Uznając przekazywanie tradycji, opowieści i wartości rodzinnych z pokolenia na pokolenie, TUMI dołącza do rodziny Kravitz w pierwszym wspólnym projekcie filmowym, który obejmuje kameralną podróż do źródła. Film podkreśla zacieśnianie więzi między pojedynczymi osobami oraz ważną, towarzyszącą rolę odgrywaną w tym procesie przez TUMI. Film podkreśla, że nie chodzi tak bardzo o miejsce docelowe, ale bardziej liczą się niezapomniane momenty powstające w podróży.

- Dla mnie w tej kampanii chodzi o nawiązanie połączenia z samą sobą, z korzeniami i z innymi – skomentowała Zoë Kravitz. – Bardzo dobrze pracowało mi się z TUMI, a pomysł opowieści na temat podróży, rodziny i powrotu do korzeni bardzo mi się podobał. Podróż na drugi kraniec wyspy pierwszy raz w życiu, żeby zobaczyć, skąd wywodzi się moja rodzina i oddać cześć starszym i przodkom w towarzystwie taty była ogromnym przeżyciem – dodała aktorka.

- Jestem klientem i fanem marki TUMI odkąd zacząłem jeździć w trasy – skomentował Lenny Kravitz. – Kiedy się dużo podróżuje i praktycznie żyje w walizce, bagaż staje się drugim domem, a nawet przedłużeniem człowieka. To to coś, co jest zawsze obok: w samolocie, w autokarze, w pokoju hotelowym, za sceną i na planie. Dlatego też bagaż musi być niezawodny, wytrzymały i mieć charakter. Dla mnie TUMI w pełni uosabia te wartości. Praca nad kampanią była dużym źródłem satysfakcji. Nie tylko miałem szansę reprezentować bardzo dobry produkt, ale także byłem zaangażowany we współpracę w wielu aspektach kreatywnych kampanii – dodał muzyk.

W 1983 r. firma TUMI wprowadziła własny materiał Ballistic Nylon, który zrewolucjonizował rynek podróży. Pierwotnie wykorzystywany przez wojsko na frontach II wojny światowej do ochrony przed odłamkami materiał został włączony do produktów TUMI w celu zapewnienia im ochrony przed zużyciem towarzyszącym aktywnym podróżom. Rygorystyczne testy potwierdziły skuteczność innych, opatentowanych funkcji TUMI: kieszenie na zamek w kształcie U, rączki teleskopowe, system podwójnych kółek, Add-a-Bag, systemy zwiększania pojemności, czy TUMI Tracer – wewnętrznych i zewnętrznych funkcji zaprojektowanych w celu uproszczenia życia w drodze. To połączenie materiału i funkcjonalności doprowadziło do powstania najbardziej niezawodnego, sprawdzonego w obliczu upływu czasu akcesorium w całej branży. Dziś, 35 lat później, marka TUMI wprowadza zmiany do kultowej kolekcji przez model Alpha 3.

- Wprowadzenie na rynek modelu A3 wiązało się z pójściem o krok do przodu w każdej sferze naszej działalności – skomentował Victor Sanz, dyrektor kreatywny TUMI. – Zawsze motywuje nas pamięć o tym, że nasze produkty umożliwiają wiele podróży. Z radością przyjęliśmy wiadomość o tym, że Lenny i Zoë Kravitz chcieli podzielić się z nami swoją podróżą idealną – dodał dyrektor.

Model Alpha 3 dostępny będzie w szerokiej gamie produktów podróżnych, plecaków, toreb na co dzień, akcesoriów i nie tylko. Kolekcja będzie w sprzedaży w cenie od 35 do 1175 dolarów w sklepach TUMI na całym świecie i na stronie TUMI.com. Kampania zostanie wdrożona na całym świecie na kanałach społecznościowych marki, w tym w serwisach Facebook i Instagram, a także OOH i w kanałach cyfrowych.

Źródło: TUMI

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764