logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lenovo i AMS: Pierwsza w pełni zintegrowana eko-kampania OOH

  PR 06.06.2022, przeczytano 825 razy
ilustracjastrzałka

Lenovo Polska rozpoczęło pierwszą w Polsce kampanię, której celem jest zwrócenie większej uwagi na ekologiczne podejście w korzystaniu z komputerów przenośnych. W ramach akcji na terenie Warszawy powstało jedenaście nowych EKO wiat, które stały się częścią największego w Polsce systemu przystanków przyjaznych środowisku. Warszawiacy zobaczą na wiatach laptopy serii ThinkPad – X1 Nano oraz X1 Carbon, wyposażone w usługę równoważącą emisję CO2 do atmosfery.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lenovo-i-ams%3A-pierwsza-w-pelni-zintegrowana-eko-kampania-ooh,396167,artykul.html

Kampania Lenovo Polska i AMS realizowana jest w obiegu zamkniętym, tzn. po zakończeniu kampanii materiały reklamowe zostaną poddane 100% certyfikowanemu recyklingowi. To kolejny krok Lenovo w dążeniu do zapewnienia kompensacji wpływu działalności na planetę dzięki promowanej aktualnie przez markę rewolucyjnej usłudze CO2 Offset.

W ramach usługi CO2 Offset klient otrzymuje gwarancję kompensacji emisji CO2 opartej na obliczeniu wagi faktycznej emisji dwutlenku węgla przez urządzenie do atmosfery. Kompensacja jest oparta na wyliczonej emisji dwutlenku węgla przez produkt w trakcie średniego, trwającego 5 lat użytkowania komputera i obejmuje również proces produkcji i wysyłki sprzętu. W ramach realizacji tej usługi Lenovo realizuje nowe lub rozbudowuje istniejące projekty, które przyczyniają się do redukcji CO2, pozyskiwania odnawialnej energii i wspierają ochronę środowiska.

– Już teraz ponad 9 milionów kilogramów materiałów pochodzących z recyklingu zostało wykorzystanych do produkcji naszych najnowszych modeli komputerów. Tworzymy nowe technologie produkcji, by zmniejszyć emisję CO2 i wspieramy działania, które się do tego przyczyniają. Ułatwiamy swoim klientom włączanie się w proces odbudowy środowiska m.in. oferując urządzenia z usługą CO2 Offset w standardzie – mówi Mikołaj Bobiński, Large Enterprise Leader w Lenovo Polska. – Neutralność emisyjna naszych produktów to nie odległy plan, tylko codziennie realizowany z powodzeniem cel. Stawiamy również na reklamę spójną z wizją naszej marki – ekologiczną i wspierającą środowisko – taką jak ekologiczne rozwiązania od AMS – dodaje.

Lenovo postawiło na reklamę współgrającą ze swoją filozofią, korzystając z jedynej na rynku EKO oferty AMS dla odpowiedzialnych i prośrodowiskowych reklamodawców, którym bliska jest idea zrównoważonego rozwoju i ochrony planety. Globalny lider technologiczny skorzystał z możliwości przeprowadzenia kampanii na stworzonych wspólnie z AMS wiatach pokrytych zielonym dachem, które redukują CO2, magazynują wodę deszczową w zabetonowanym środowisku miast, obniżają temperaturę pod wiatą w upalne dni i są przyjazne dla ptaków. Ponadto plakaty umieszczone na nośnikach Premium Citylight AMS biorących udział w kampanii, zostały wydrukowane na papierze G-print. Jest to papier wyprodukowany w pełni z naturalnych składników, poddawany w 100% recyklingowi, a proces jego powstawania jest neutralny pod względem emisji CO2.

– Myślenie w kategoriach eko i zmiana oferty to już nie wybór, a obowiązek przedsiębiorstw – mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing w AMS. – Konsumenci chcą utożsamiać się z markami, które podzielają ich indywidualne wartości, dlatego od lat tworzymy rozwiązania, pomagające reklamodawcom komunikować się spójnie z ich ekologicznym pozycjonowaniem. Jako lider reklamy Out-of-Home rozbudowaliśmy naszą ofertę produktów i obecnie mamy aż 5 kompleksowych rozwiązań ekologicznych. Wybór oferty AMS przez Lenovo dowodzi, że proponowane rozwiązania z sukcesem pozwalają markom realizować ekologiczne zobowiązania – dodaje.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764