logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leo Burnett dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski

  PR 16.08.2019, przeczytano 1485 razy
ilustracjastrzałka

Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski we współpracy z agencją Leo Burnett zaprasza do odwiedzenia przestrzeni, w której sztuka współczesna zaskakuje i wywołuje emocje oraz zachęca do aktywnego wyrażania swojego zdania. Od 1 sierpnia w prasie, Internecie i na ulicach Warszawy zobaczymy kreacje reklamowe zachęcające do złożenia wizyty w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leo-burnett-dla-centrum-sztuki-wspolczesnej-zamek-ujazdowski,383625,artykul.html

- Naszą akcją chcemy uzmysłowić warszawiakom, że wrodzony krytycyzm jest konieczny do odbioru sztuki współczesnej. Każdy ma prawo do własnej opinii na temat tego, co zobaczył. Dzięki niemu galeria staje się miejscem poszukiwania i odkrywania – powiedział Adam Nowakowski, szef działu strategii Leo Burnett Warszawa.

Opierając się na założeniu, że każdy z nas lubi wcielać się w rolę krytyka, koncepcja kampanii bazuje na kontekstowych, krytycznych, przykuwających uwagę prawdziwością przekazu i wywołujących uśmiech cytatach, z którymi każdy z nas może się identyfikować. Na potrzeby kampanii agencja przygotowała kilkadziesiąt wersji kreacji reklamowych. Każda z nich zawiera inny cytat ale wszystkie łączy wezwanie odnoszące się do ludzkiej skłonności do krytyki: „Lubisz krytykować? Wszystkich urodzonych krytyków i krytyczki zapraszamy do Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski na wystawy, do kina i parku”.

ilustracjastrzałka

Kampania będzie wykorzystywać nośniki outdoorowe, m.in. przy chodnikach, w przejściu podziemnym, w metrze, na przystankach tramwajowych i autobusowych oraz w galerii handlowej. Działania prowadzone będą także w prasie (m.in. „Polityka”) oraz w sieci. Zaproszenia do Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski będą także rozpowszechnianie w formie materiałów BTL.

ilustracjastrzałka

Źródło: Leo Burnett Warszawa

Leo Burnett

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764