logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leo Burnett dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski

  PR 16.08.2019, przeczytano 349 razy
ilustracjastrzałka

Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski we współpracy z agencją Leo Burnett zaprasza do odwiedzenia przestrzeni, w której sztuka współczesna zaskakuje i wywołuje emocje oraz zachęca do aktywnego wyrażania swojego zdania. Od 1 sierpnia w prasie, Internecie i na ulicach Warszawy zobaczymy kreacje reklamowe zachęcające do złożenia wizyty w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leo-burnett-dla-centrum-sztuki-wspolczesnej-zamek-ujazdowski,383625,artykul.html

- Naszą akcją chcemy uzmysłowić warszawiakom, że wrodzony krytycyzm jest konieczny do odbioru sztuki współczesnej. Każdy ma prawo do własnej opinii na temat tego, co zobaczył. Dzięki niemu galeria staje się miejscem poszukiwania i odkrywania – powiedział Adam Nowakowski, szef działu strategii Leo Burnett Warszawa.

Opierając się na założeniu, że każdy z nas lubi wcielać się w rolę krytyka, koncepcja kampanii bazuje na kontekstowych, krytycznych, przykuwających uwagę prawdziwością przekazu i wywołujących uśmiech cytatach, z którymi każdy z nas może się identyfikować. Na potrzeby kampanii agencja przygotowała kilkadziesiąt wersji kreacji reklamowych. Każda z nich zawiera inny cytat ale wszystkie łączy wezwanie odnoszące się do ludzkiej skłonności do krytyki: „Lubisz krytykować? Wszystkich urodzonych krytyków i krytyczki zapraszamy do Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski na wystawy, do kina i parku”.

ilustracjastrzałka

Kampania będzie wykorzystywać nośniki outdoorowe, m.in. przy chodnikach, w przejściu podziemnym, w metrze, na przystankach tramwajowych i autobusowych oraz w galerii handlowej. Działania prowadzone będą także w prasie (m.in. „Polityka”) oraz w sieci. Zaproszenia do Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski będą także rozpowszechnianie w formie materiałów BTL.

ilustracjastrzałka

Źródło: Leo Burnett Warszawa

Leo Burnett

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ahava PR odpowiedzialna za promocję PR marki dr Gerard
Agencja AHAVA PR  zajmie się obsługą jesiennej kampanii marki dr Gerard. Działania obejmują: przygotowanie treści do kampanii, influencer marketing, działania PR (w tym kontakt z mediami oraz wysyłkę kreatywną). Promocja będzie obejmowała dwa nowe produkty marki dr Gerard: Pryncypałki o smaku orzechowym oraz Mafijne Brownie.  
Océ Colorado 1650 złotym medalistą targów Festiwaldruku.pl
Podczas tegorocznego FestiwaluDruku.pl jury konkursowe już po raz siódmy przyznało Złote Medale targów. Wśród wyróżnionych znalazł się ploter Océ Colorado 1650 firmy Canon – model, który swoją premierę miał kilka miesięcy temu na targach FESPA.
Mateusz Gessler w nowej kampanii Hortex
Gotowe zupy mrożone to nowość w portfolio marki Hortex. Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador.
Po rozwiązaniu przez Roberta Kubicę umowy z ROKiT Williams Racing, także PKN ORLEN, zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, zakończy po tym sezonie współpracę sponsorską z zespołem. Koncern będzie kontynuował współpracę z zawodnikiem, pozostanie także w Formule 1 budując globalną rozpoznawalność marki.
W Integart Festiwal Druku trwa nadal!
Festiwal Druku 2019 dobiegł końca. Cieszymy się, że mogliśmy z Państwem spędzić wspólnie ten czas w szczególności, że przybyliście na to wydarzenie tak licznie. Cieszy nas fakt, że nasza oferta spotkała się z tak dobrym przyjęciem!
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764