Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski we współpracy z agencją Leo Burnett zaprasza do odwiedzenia przestrzeni, w której sztuka współczesna zaskakuje i wywołuje emocje oraz zachęca do aktywnego wyrażania swojego zdania. Od 1 sierpnia w prasie, Internecie i na ulicach Warszawy zobaczymy kreacje reklamowe zachęcające do złożenia wizyty w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski.
- Naszą akcją chcemy uzmysłowić warszawiakom, że wrodzony krytycyzm jest konieczny do odbioru sztuki współczesnej. Każdy ma prawo do własnej opinii na temat tego, co zobaczył. Dzięki niemu galeria staje się miejscem poszukiwania i odkrywania – powiedział Adam Nowakowski, szef działu strategii Leo Burnett Warszawa.
Opierając się na założeniu, że każdy z nas lubi wcielać się w rolę krytyka, koncepcja kampanii bazuje na kontekstowych, krytycznych, przykuwających uwagę prawdziwością przekazu i wywołujących uśmiech cytatach, z którymi każdy z nas może się identyfikować. Na potrzeby kampanii agencja przygotowała kilkadziesiąt wersji kreacji reklamowych. Każda z nich zawiera inny cytat ale wszystkie łączy wezwanie odnoszące się do ludzkiej skłonności do krytyki: „Lubisz krytykować? Wszystkich urodzonych krytyków i krytyczki zapraszamy do Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski na wystawy, do kina i parku”.
Kampania będzie wykorzystywać nośniki outdoorowe, m.in. przy chodnikach, w przejściu podziemnym, w metrze, na przystankach tramwajowych i autobusowych oraz w galerii handlowej. Działania prowadzone będą także w prasie (m.in. „Polityka”) oraz w sieci. Zaproszenia do Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski będą także rozpowszechnianie w formie materiałów BTL.
Źródło: Leo Burnett Warszawa