logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza

  PR 19.09.2024, przeczytano 324 razy
ilustracja

W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią strategicznego planu promocyjnego, mającego na celu podkreślenie lokalności produkcji oraz unikatowych cech nowego modelu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leo-burnett-laczy-alfe-romeo-i-roberta-maklowicza,405730,artykul.html

W ramach tej współpracy Robert Makłowicz stworzy dwa ekskluzywne odcinki na swój kanał YouTube, które będą również promowane na kanałach społecznościowych Alfy Romeo. Premiera pierwszego z odcinków zaplanowana jest na 20 września, a widzowie zostaną zabrani w podróż od Fabryki Stellantis w Tychach, po malownicze krajobrazy i kulinarne skarby Krakowa, z nową Alfą Romeo Junior w roli głównej. W 2022 r. Makłowicz, podróżując po północnych Włoszech, promował hybrydowego SUV-a Alfa Romeo Tonale.

Ten elektryczny model samochodu – Alfa Romeo Junior – będący pierwszym produktem marki wyprodukowanym w Polsce, jest nie tylko przełomem w ofercie producenta, ale również hołdem dla polskich fanów Alfy Romeo. Wybór Roberta Makłowicza na ambasadora modelu podkreśla zaangażowanie w promowanie lokalnej kultury i dziedzictwa.

Nowa Alfa Romeo Junior to jednocześnie krok naprzód w elektryfikacji marki i dowód na to, że innowacje mogą iść w parze z promocją lokalnych wartości i tradycji.

Agencja Leo Burnett, odpowiedzialna za dobór twórcy oraz koordynację projektu, wraz z zespołem Roberta Makłowicza, który zajmuje się scenariuszem i produkcją odcinków, gwarantuje, że materiał będzie nie tylko promocją samochodu w formie fascynującej podróży po Polsce.

Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom, który m.in. wspólnie z Leo Burnett tworzą część Publicis Groupe w Polsce, wspierając – w formule Power of One, jako Collective – marketingowe działania marki Alfa Romeo.

Źródło: Publicis Groupe

publicisgroupe.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764