Od stycznia 2018 roku zespół Leo Burnett Warsaw przejmie działania strategiczno-kreatywne, w zakres obowiązków agencji wejdzie także digital.
- Pozostajemy nadal w Grupie Publicis, ale stawiamy na współpracę z Leo Burnett, agencji która rozumie specyfikę i wyzwania rynku telekomunikacyjnego. Zależy nam na spójnym połączeniu ATL i digital oraz odświeżeniu linii komunikacyjnej. W nadchodzącym roku czeka nas wiele nowych wyzwań - powiedział Mariusz Gaca, Wiceprezes Orange Polska.
- To bardzo dobra wiadomość dla zespołu Leo Burnett, który ma wieloletnie doświadczenie w obsłudze firm z branży telekomunikacyjnej. Szczególnie cieszy fakt, że do zakresu obsługi dołączono digital, co gwarantuje spójność komunikacji 360°. To kolejny klient, który powierzył Leo Burnett obsługę w tym obszarze - mówi Sebastian Hejnowski, CEO Leo Burnett Group.
Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg's, KraftHeinz, McDonald's, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.
Źródło: Leo Burnett