logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leo Burnett przejmuje obsługę reklamową Orange Polska

  PR 22.12.2017, przeczytano 833 razy

Od stycznia 2018 roku zespół Leo Burnett Warsaw przejmie działania strategiczno-kreatywne, w zakres obowiązków agencji wejdzie także digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leo-burnett-przejmuje-obsluge-reklamowa-orange-polska,34940,artykul.html

- Pozostajemy nadal w Grupie Publicis, ale stawiamy na współpracę z Leo Burnett, agencji która rozumie specyfikę i wyzwania rynku telekomunikacyjnego. Zależy nam na spójnym połączeniu ATL i digital oraz odświeżeniu linii komunikacyjnej. W nadchodzącym roku czeka nas wiele nowych wyzwań - powiedział Mariusz Gaca, Wiceprezes Orange Polska.

- To bardzo dobra wiadomość dla zespołu Leo Burnett, który ma wieloletnie doświadczenie w obsłudze firm z branży telekomunikacyjnej. Szczególnie cieszy fakt, że do zakresu obsługi dołączono digital, co gwarantuje spójność komunikacji 360°. To kolejny klient, który powierzył Leo Burnett obsługę w tym obszarze - mówi Sebastian Hejnowski, CEO Leo Burnett Group.

Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg's, KraftHeinz, McDonald's, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.

Źródło: Leo Burnett

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764