logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leo Burnett rozpoczyna współpracę z Empikiem

  PR 05.10.2018, przeczytano 681 razy

Agencja Leo Burnett Warsaw wygrała przetarg na przygotowanie kampanii świątecznej dla Empiku. Współpraca rozpoczęła się w sierpniu br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leo-burnett-rozpoczyna-wspolprace-z-empikiem,379643,artykul.html

Kampania ma charakter wizerunkowy i produktowy, będzie komunikowana w telewizji, radiu i intrenecie. Planowane są też niestandardowe działania.

Prace zespołu kreatywnego koordynuje Jacek Szulecki (Executive Creative Director), a za strategię odpowiedzialna jest Weronika Sołtysiak (Planning Manager).

- Praca nad przetargiem była dla nas ogromną przyjemnością. Cieszymy się, że będziemy mogli realizować tę i − mamy nadzieję − kolejne kampanie dla Empiku. Efekty naszej współpracy będzie można śledzić już niebawem. Możemy śmiało powiedzieć, że będą to bajkowe święta – mówi Jacek Szulecki, Executive Creative Director Leo Burnett Warsaw.

Mimo że nigdy wcześniej nie pracowaliśmy z agencją Leo Burnett, to doskonale wyczuła ona nasze potrzeby i misję marki. Wybrany do realizacji koncept idealnie oddaje wartości i wpisuje się w koncepcję naszej komunikacji, a także, co ważne, chwycił nas za serce – komentuje Olga Tobiasz, Brand Manager Empik.

Kampania wystartuje w połowie listopada, a zakończy się pod koniec grudnia.

Źródło: Leo Burnett Warsaw

www.leoburnett.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764