logo
WIADOMOŚCI

Leo Burnett wzmacnia dział strategii

  PR 09.08.2018, przeczytano 364 razy

W lipcu 2018 roku do naszej agencji dołączyła Weronika Sołtysiak, która objęła stanowisko Planning Managera. W zakres jej obowiązków wchodzi planowanie strategiczne dla marki Samsung oraz projekty nowo-biznesowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leo-burnett-wzmacnia-dzial-strategii,37531,artykul.html

Weronika Sołtysiak z branżą reklamową związana jest od 2009 roku. Karierę zawodową rozpoczynała w agencji S4, a następnie związana była z agencjami Nairobia i Kalicińscy.com. Od 2016 roku pracowała na stanowisku Senior Strategic Planner w agencji Grey, w której odpowiadała za komunikację IKEA Polska.

W portfolio jej projektów znajduje się wiele kampanii wyróżnionych prestiżowymi nagrodami m.in.: „Kallaxomierz” nagrodzony złotem w konkursie Golden Drum 2016, projekt IKEA „Kuchnia Spotkań” nagrodzony złotym Effie w 2016 roku oraz kampania IKEA "Jesienne zmiany po swojemu" nagrodzona złotem w MIXX Awards 2017.

- Bardzo się cieszę, że Weronika dołączyła do naszego zespołu. Jej doświadczenie i kompetencje obejmują tradycyjne i interaktywne działania, co doskonale odpowiada potrzebom agencji i jej klientów, bo na styku tych sfer reklama jest najciekawsza - stwierdza Adam Nowakowski, szef działu strategii Leo Burnett Warszawa.

Źródło: Leo Burnett Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Premiera drukarki Eagle 50
Pod koniec listopada włoska firma Ser.Tec. przedstawiła nowy model urządzenia Eagle 50 do drukowania małych obiektów i tkanin. Jest to rozwiązanie dla klientów, którzy wymagają urządzenia o niewielkim formacie ale drukującego z wysoką jakością i szybkością.
Isobar z kampanią świąteczną dla Providenta
Z okazji nadchodzących świąt Isobar Polska przygotował specjalną kreację reklamową dla firmy Provident Polska. Rolą spotów zrealizowanych w humorystycznej konwencji było przypomnienie klientom o ofercie Provident Polska pomocnej w realizacji świątecznych planów.
Agencja Reklamowa Brandbay.pl rozpoczyna działania dla Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju. W ramach umowy Brandbay.pl odpowiada za wdrożenie nowego serwisu internetowego wraz z wykonaniem projektu graficznego oraz obsługę w mediach społecznościowych Departamentu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego.
Nowa kampania marki Salomon
Aktywne spędzanie czasu to nie tylko długie wędrówki, wymagające wspinaczki czy dalekie podróże. Marka Salomon z pomocą agencji ESKADRA zachęca swoich klientów do aktywnego wypoczynku w parkach krajobrazowych, podmiejskich lasach i w miejskich przestrzeniach zielonych, uruchamiając kampanię wizerunkowo-sprzedażową PRZYMIERZAJ PRZEMIERZAJ.
„Charakter nadaje życiu smak” - sukces 3 edycji kampanii Wawelu
Ponad 6 500 konsumentek zaangażowało się w konkurs zorganizowany w ramach trzeciej edycji kampanii marek Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki. Działania wsparły dwie ambasadorki – Agata Gwiazdowska oraz Ola Stodółka.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone