logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leo Burnett wzmacnia dział strategii

  PR 09.08.2018, przeczytano 779 razy

W lipcu 2018 roku do naszej agencji dołączyła Weronika Sołtysiak, która objęła stanowisko Planning Managera. W zakres jej obowiązków wchodzi planowanie strategiczne dla marki Samsung oraz projekty nowo-biznesowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leo-burnett-wzmacnia-dzial-strategii,37531,artykul.html

Weronika Sołtysiak z branżą reklamową związana jest od 2009 roku. Karierę zawodową rozpoczynała w agencji S4, a następnie związana była z agencjami Nairobia i Kalicińscy.com. Od 2016 roku pracowała na stanowisku Senior Strategic Planner w agencji Grey, w której odpowiadała za komunikację IKEA Polska.

W portfolio jej projektów znajduje się wiele kampanii wyróżnionych prestiżowymi nagrodami m.in.: „Kallaxomierz” nagrodzony złotem w konkursie Golden Drum 2016, projekt IKEA „Kuchnia Spotkań” nagrodzony złotym Effie w 2016 roku oraz kampania IKEA "Jesienne zmiany po swojemu" nagrodzona złotem w MIXX Awards 2017.

- Bardzo się cieszę, że Weronika dołączyła do naszego zespołu. Jej doświadczenie i kompetencje obejmują tradycyjne i interaktywne działania, co doskonale odpowiada potrzebom agencji i jej klientów, bo na styku tych sfer reklama jest najciekawsza - stwierdza Adam Nowakowski, szef działu strategii Leo Burnett Warszawa.

Źródło: Leo Burnett Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon imagePROGRAF TZ i TX: ulepszone drukarki 5-kolorowe
Canon rozszerza swoją serię imagePROGRAF TZ i TX, wprowadzając nowe modele imagePROGRAF TZ-32000 oraz imagePROGRAF TX-4200/TX-3200. Te 5-kolorowe drukarki są idealne do drukowania projektów wspomaganych komputerowo (CAD) i aplikacji systemów informacji geograficznej (GIS), a także plakatów. Nowe modele znajdą zastosowanie w różnych branżach, takich jak...
Nikon: limitowana edycja aparatu Zfc
Nikon wprowadza do swojego portfolio limitowaną edycję aparatu Nikon Zfc „Nikon | HERALBONY Zfc” z korpusem ozdobionym najwyższej jakości grafikami stworzonymi przez artystów kontraktowych z HERALBONY Co., Ltd. (HERALBONY). Ten ekskluzywny model będzie dostępny w oficjalnym sklepie Nikon Store.
Harbingers wprowadza kompleksową usługę B2B
Harbingers, agencja digital marketingu, wprowadza nowe rozwiązania dla B2B, które zostały opracowane z myślą o szybko rozwijających się firmach, potrzebujących wsparcia w transformacji cyfrowej, rozwijaniu kanałów online oraz zwiększeniu efektywności sprzedaży.
DoubleVerify poszerza zakres weryfikacji reklam
DoubleVerify ogłosiła właśnie wprowadzenie do oferty kategorii „Inflammatory Politics and News” („IPN”) na Meta, w obszarze Brand Suitability. To rozszerzenie umożliwia reklamodawcom niezależną weryfikację jakości kampanii pod kątem kontrowersyjnych wiadomości i tematów politycznych, umożliwiając marketerom wybór poziomu ochrony, który najlepiej odpowiada wymaganiom...
Luka płacowa wśród twórców internetowych
Pomimo malejącej luki płacowej w Polsce, kobiety w branży twórców internetowych wciąż zarabiają znacznie mniej niż mężczyźni. Twórczynie rzadziej sprzedają własne produkty i częściej zmagają się z syndromem oszustki, co wpływa na ich dochody – wynika z raportu Imker “Ekonomia twórców po polsku 2024”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764