logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leo Burnett wzmacnia dział strategii

  PR 09.08.2018, przeczytano 802 razy

W lipcu 2018 roku do naszej agencji dołączyła Weronika Sołtysiak, która objęła stanowisko Planning Managera. W zakres jej obowiązków wchodzi planowanie strategiczne dla marki Samsung oraz projekty nowo-biznesowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leo-burnett-wzmacnia-dzial-strategii,37531,artykul.html

Weronika Sołtysiak z branżą reklamową związana jest od 2009 roku. Karierę zawodową rozpoczynała w agencji S4, a następnie związana była z agencjami Nairobia i Kalicińscy.com. Od 2016 roku pracowała na stanowisku Senior Strategic Planner w agencji Grey, w której odpowiadała za komunikację IKEA Polska.

W portfolio jej projektów znajduje się wiele kampanii wyróżnionych prestiżowymi nagrodami m.in.: „Kallaxomierz” nagrodzony złotem w konkursie Golden Drum 2016, projekt IKEA „Kuchnia Spotkań” nagrodzony złotym Effie w 2016 roku oraz kampania IKEA "Jesienne zmiany po swojemu" nagrodzona złotem w MIXX Awards 2017.

- Bardzo się cieszę, że Weronika dołączyła do naszego zespołu. Jej doświadczenie i kompetencje obejmują tradycyjne i interaktywne działania, co doskonale odpowiada potrzebom agencji i jej klientów, bo na styku tych sfer reklama jest najciekawsza - stwierdza Adam Nowakowski, szef działu strategii Leo Burnett Warszawa.

Źródło: Leo Burnett Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764