logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Lepiejbezsmogu – Isover rozpoczyna rok kampanią edukacyjną

  PR 18.01.2023, przeczytano 637 razy
ilustracjastrzałka

Kampania ISOVER „Ocieplaj dom, a nie klimat” skupia się na termomodernizacji i płynących z niej korzyściach w postaci zabezpieczenia domów przed kosztowną utratą ciepła, a także ograniczeniu emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Za przygotowanie kampanii odpowiada Mindshare Polska, a kreacje na jej potrzeby stworzyła agencja Advertiva.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lepiejbezsmogu-%E2%80%93-isover-rozpoczyna-rok-kampania-edukacyjna,398677,artykul.html

Nawet do 70 proc. energii dostarczonej do domu wykorzystywane jest do jego ogrzewania. W kampanii „Ocieplaj dom, a nie klimat” ISOVER zwraca uwagę, że termoizolacja to sposób na oszczędności w kosztach ogrzewania, a jednocześnie w nowej odsłonie programu rządowego „Czyste powietrze” okazja do uzyskania nawet 135 000 dofinansowania.

Kampania edukacyjna w internecie ruszyła z początkiem roku i emitowana będzie do końca lutego br. Kreacje #LBS widoczne są na stronach głównych najpopularniejszych polskich portali, w serwisach lokalnych oraz na kanałach social media. Przez cały styczeń, równolegle trwa komunikacja marki ISOVER na tablicach wielkoformatowych zlokalizowanych przy autostradach i drogach ekspresowych.

Szczegóły dotyczące termomodernizacji oraz możliwości dofinansowania znajdują się na stronie lepiejbezsmogu.pl. Tam można też zobaczyć wywiad z ekspertami wyjaśniający możliwość uzyskania dofinansowania w programie „Czyste Powietrze”. Z pomocą dedykowanej zakładki możliwe jest również wyliczenie oszczędności wynikających z termoizolacji oraz pobranie darmowego, poradnikowego e-booka.

Źródło: Mindshare Polska Sp z o.o.

www.mindshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764