logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lepont ze stałą obsługą PR dla marki Makłowicz i Synowie

  PR 10.07.2023, przeczytano 793 razy
ilustracjastrzałka

Do grona klientów Lepont dołączyła marka Makłowicz i Synowie, która ze swoimi produktami zadebiutowała w czerwcu na rynku spożywczym Do zadań agencji należy pełen zakres współpracy z obszaru PR korporacyjnego oraz produktowego, w tym m.in. strategia komunikacji, biuro prasowe, media relations, influencer marketing, działania z zakresu brand experience oraz realizacja wydarzeń specjalnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lepont-ze-stala-obsluga-pr-dla-marki-maklowicz-i-synowie,400713,artykul.html

Współpraca pomiędzy Lepont a rodziną Makłowiczów rozpoczęła się w lutym br., gdzie do głównych zadań agencji należała budowa i realizacja komunikacji dotyczącej podpisania umowy pomiędzy firmami Pamapol i Propinquus, na mocy której powstała spółka Makłowicz i Synowie. Następnie Lepont opracowała m.in. strategię komunikacji marki Makłowicz i Synowie oraz pozycjonowanie poszczególnych jej przedstawicieli.

Współpraca z rodziną Makłowiczów, jest dla Lepont krokiem w rozwoju agencji w komunikacji segmentu FMCG. Wszyscy chyba czekaliśmy na ten moment, kiedy Pan Robert założy własną markę z produktami spożywczymi, to dlas ogromne wyróżnienie, że możemy współtworzyć ją strategicznie i komunikacyjnie od początku. - mówi Kamila Kończak, managing director & co-founder Lepont.

W ramach zawartej umowy agencja odpowiedzialna jest także za consulting PR dla rodziny Makłowiczów.

Współpraca ma charakter stały.

Źródło: Lepont

www.lepont.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Duda rusza z kampanią reklamową po rebrandingu
Marka Duda, lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach w Polsce, wchodzi w nowy etap komunikacji. Wraz z rebrandingiem oraz odświeżeniem wizerunku marki startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa, która udowadnia, że kanapka może być królową nie tylko śniadania, ale również lunchu i kolacji.
We współpracy z naturą – Herbapol promuje owocowe syropy
Wystartowała nowa odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”. Promowane są w niej syropy owocowe Herbapol, które w duecie z wodą pomagają zadbać o odpowiednie nawodnienie, a jednocześnie pozwalają cieszyć się pysznym smakiem. Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o młodych konsumentach, którzy szukają prostych,...
VerdeAgency przygotuje nową komunikację dla marki Bonduelle
VerdeAgency wygrała przetarg na opracowanie strategii komunikacji i koncepcji kreatywnej nowej kampanii marki Bonduelle w Polsce. To kolejna znana marka, która powierza obsługę agencji założonej Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla w połowie ubiegłego roku.
DubleVerify: narzędzia Brand Safety & Suitability oparte na AI dla TikTok
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła uruchomienie list wykluczeń wideo pre-bid dla TikTok - rozszerzając zakres zaufanych, niezależnych narzędzi z obszarów brand suitability i media performance na tej platformie. Pozwoli to reklamodawcom proaktywnie unikać treści, które uznają za budzące...
Performance Group dla Medistore na TikToku
Po wygranym przetargu agencja Performance Group rozpoczyna obsługę działań na TikToku dla Medistore, platformy e-commerce należącej do Medicover. Agencja odpowiada całościowo za strategię i realizację komunikacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764