logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lepsza Ja – Nike motywuje kobiety na całym świecie

  PR 16.04.2015, przeczytano 4638 razy
ilustracjastrzałka

Przebiegnięcie pierwszego półmaratonu. W końcu idealnie wykonany martwy ciąg. Stanie na rękach podczas treningu jogi. Co mają wspólnego ze sobą wszystkie te wyzwania? Każde wymaga ciężkiej pracy, poświęcenia i motywacji. Co więcej, każda próba ich realizacji pomoże w odkryciu „lepszej siebie”. Tej wiosny Nike rozpoczyna nową kampanię #LepszaJa, inspirującą kobiety do aktywnego stylu życia, podejmowania nowych wyzwań i realizowania osobistych celów treningowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lepsza-ja--nike-motywuje-kobiety-na-calym-swiecie,24563,artykul.html

Więcej niż hashtag

#LepszaJa to więcej niż hashtag. To wezwanie do dzielenia się radością płynącą z uprawiania sportu i promowania aktywności fizycznej. W ten sposób Nike zaprasza kobiety z całego świata do przekraczania barier – niezależnie czy chodzi o złamanie własnego rekordu podczas maratonu czy o weekendową przebieżkę. #LepszaJa motywuje do osiągania nowych celów i dzielenia się własnymi rezultatami.

– Każdy sportowiec dąży do wyznaczonego punktu, zaś Nike to swego rodzaju pomost do jego osiągnięcia – mówi Amy Montagne, VP & GM w Nike Women and Global Women’s Training. – Zapewniamy coś więcej niż motywację. Dzięki inicjatywom takim, jak #LepszaJa, pomagamy kobietom w rozwoju ich osobistego potencjału sportowego.

Oś nowej kampanii tworzy seria krótkich spotów, debiutujących w Polsce 16 kwietnia. Ich motywem przewodnim są przemyślenia kobiet, stojących w obliczu osobistych, sportowych wyzwań. Całość utrzymana jest w lekkim, humorystycznym tonie. 

#LepszaJa razem z światowej klasy zawodniczkami 

Aktywacja #LepszaJa zawiera również inspirujące wskazówki i spostrzeżenia utytułowanych zawodniczek, w tym królowej sprintu i czterokrotnej złotej medalistki olimpijskiej Allyson Felix. To właśnie kobiety takie jak Allyson realizują przesłanie „Lepszej ja”, czyli przełamywanie własnych słabości, ciężką pracę i nieustanne dążenie do celu.

My sportowcy zawsze chcemy, by wszystko działo się natychmiast – mówi Allyson Felix. – Zależy nam na ćwiczeniach, dających błyskawiczne efekty. Dlatego musimy nauczyć się patrzeć na trening z szerszej perspektywy. To proces, z którego trzeba czerpać radość nawet, gdy zdarzają się gorsze dni. Taki jest sens uprawiania sportu. Zanim stanę na linii startu, zawsze staram się uzmysłowić, że to moja szansa 

na to, by się sprawdzić. Skupiam się wyłącznie na tym, by dać z siebie wszystko, co najlepsze. Ten moment to jakby docenienie wszystkich przygotowań. Niezależnie od finalnego rezultatu, wiem, że będzie to moje osobiste zwycięstwo. 

#LepszaJa - Rozwiązania tworzone z myślą o niej

Nike od wielu lat wspiera oraz inspiruje kobiety. Czerpiąc swą nazwę od imienia greckiej bogini zwycięstwa – od ponad 40 lat opracowuje produkty i usługi dostosowane do potrzeb aktywnych kobiet. 

#LepszaJa to największa inicjatywa Nike angażująca kobiety na całym świecie, motywując je i zabierając w podróż przez świat sportu. Więcej informacji znaleźć można na www.nike.com/women.

Jeśli starcza Ci odwagi, by spróbować – jesteś wystarczająco silna, by tego dokonać.

#LepszaJa


Źródło: Nike

www.nikeinc.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
Kampania „Europejskie pieczarki, ukryty skarb”
Zaplanowana w 2023 roku na trzy lata, dofinansowana przez Unię Europejską, kampania promująca spożycie grzybów w 9 europejskich krajach przynosi spektakularne efekty. Liczne krajowe inicjatywy, media lokalne i społecznościowe z Belgii, Francji, Niemczech, Węgier, Irlandii, Włoch, Holandii, Hiszpanii i Polski kierują uwagę konsumentów na niezaprzeczalne wartości, jakie...
Rusza kampania „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku”
Zdrowie i higiena oczu są kluczowymi elementami komfortu życia, niezależności i bezpieczeństwa w każdym wieku. Z badań przeprowadzonych w ramach kampanii „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku” wynika, że 81% seniorów odczuwa dolegliwości związane ze wzrokiem w codziennych sytuacjach, a aż 55% ma problemy z funkcjonowaniem z powodu niesprawności...
5. edycja E-commerce Trends Summit 2024
Generuj rekordowe zyski i podbijaj nowe rynki – zachęca najnowsza edycja konferencji E-commerce Trends Summit, skierowanej do osób związanych ze sprzedażą online. Wydarzenie odbędzie się 19 września w formule hybrydowej w Centralnym Domu Technologii w Warszawie. Na scenie wystąpią zagraniczni i polscy eksperci (nazwiska już wkrótce!). Organizatorem jest ICAN...
iPoster dołącza do firm członkowskich IAB Polska
iPoster to właściciel i operator największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych. W swojej ofercie posiada blisko 600 wysokiej jakości nośników typu totem i spectacular (wielkoformatowe nośniki digital) w 78 centrach handlowych w 47 miastach, w tym w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764