logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lepsza ochrona marki dzięki partnerstwu Criteo z Integral Ad Science

  PR 29.04.2016, przeczytano 879 razy

Criteo, firma technologiczna zajmująca się marketingiem efektywnościowym, ogłosiła globalną współpracę z firmą Integral Ad Science, specjalizującą się w dziedzinie kwantyfikacji jakości mediów cyfrowych. Dzięki zawartej umowie Criteo będzie mogło w dalszym ciągu zapewniać najwyższą jakość powierzchni reklamowej oraz spełnić rygorystyczne wymagania dotyczące bezpieczeństwa marki, pomagając marketerom chronić swoje marki i zwiększać zwrot z inwestycji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lepsza-ochrona-marki-dzieki-partnerstwu-criteo-z-integral-ad-science,28381,artykul.html

Dzięki połączeniu sił z Integral Ad Science, reklamodawcy współpracujący z Criteo na całym świecie mogą teraz ocenić wartość każdej możliwości reklamowej i zapobiegać potencjalnym problemom, wyświetlając kreacje w odpowiednich, bezpiecznych dla marki witrynach wydawców. Criteo zapewnia użytkownikom w pełni bezpieczne, kierunkowe i nieinwazyjne kreacje reklamowe we wszystkich kanałach i na wszystkich urządzeniach.
 
"Jakość stron, na których wyświetlane są nasze reklamy, jest sprawą najwyższej wagi zarówno dla Criteo, jak i naszych klientów. Dzięki współpracy z Integral Ad Science nasi klienci na całym świecie mają pewność, że ich użytkownicy otrzymują najlepsze, najbardziej spersonalizowane i dopasowane  do ich potrzeb reklamy", powiedział Aly Nurmohamed, VP Global Publisher Strategy, Criteo. "Współpraca z Integral Ad Science pozwoli Criteo na kontynuację dobrych praktyk: spełnianie standardów branży i klientów w kwestii bezpieczeństwa marki."

Współpraca umożliwia międzynarodową ochronę marek, dzięki globalnej skali działania i strategicznym partnerstwom Ad Science. Integral Ad Science przetwarza ponad 3 mld odsłon każdego dnia zapewniając bezpieczeństwo marki poprzez dostarczanie analiz strony i danych z poziomu adresu URL. Zapobiega to wyświetlaniu się reklam online w witrynach internetowych zawierających treści uznane przez Criteo za nieodpowiednie. Ponadto, bezpośrednie relacje Criteo z 14 tys. wydawców pozwalają mieć pewność, że strona internetowa, na której wyświetlana jest reklama, jest dokładnie sprawdzona i bezpieczna do oglądania.

Źródło: Criteo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764