logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe strony internetowe Wyższych Szkół Bankowych

  PR 10.12.2018, przeczytano 765 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Wyższych Szkół Bankowych (WSB) ma nowe strony internetowe. Zmieniły się witryny wszystkich uczelni, zlokalizowanych w dziewięciu miastach Polski, oraz wspólna strona grupy. Nowe strony są responsywne, zgodne z zasadami web usability oraz zintegrowane z systemami CRM, Marketing Automation i Google Analytics. Trwający ponad dwa lata proces redesignu wsparły m.in. firmy: Ideacto, Bluerank oraz Web Design Solutions.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-strony-internetowe-wyzszych-szkol-bankowych,380478,artykul.html

- Już na etapie projektowania stron myśleliśmy głównie o użytkownikach mobilnych. Nasi obecni i przyszli studenci głównie za pomocą telefonów przeglądają strony internetowe, dlatego ich responsywność była dla nas tak kluczowa. Od samego początku założyliśmy też, że strony powinny w sposób wizualny przedstawiać naszą markę, dlatego zadbaliśmy, aby miały więcej zdjęć, infografik i filmów video. Naszym benchmarkiem były firmy sprzedające usługi (banki, telecomy) oraz rozwiązania wykorzystywane w e-commerce.  Przy okazji skróciliśmy i ujednoliciliśmy wszystkie opisy. Z jednej strony chcieliśmy pokazać bogatą ofertę studiów i zakres naszej działalności, a z drugiej uniknąć dublowania informacji. To był bardzo rozbudowany projekt - tak naprawdę zmienialiśmy dziewięć stron internetowych dla dziewięciu uczelni jednocześnie. - Anna Czarkowska, dyrektor marketingu w Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia

Wszystkie zmiany wyglądu stron, ich układ oraz stopień intuicyjności zostały najpierw poddane badaniom fokusowym. Dzięki temu, w finalnej wersji projektu, pojawiło się kilka nowych elementów, takich jak blog ekspercki czy panel webinarów i filmów video. W warstwie wizualnej graficy wykorzystali nowe trendy w designie, dopasowując je odpowiednio do grupy docelowej i  zmienionego wcześniej layoutu. Wszystko po to, aby wesprzeć optymalną ścieżkę zakupową użytkownika.

- Redesign serwisów Wyższych Szkół Bankowych to efekt wielu miesięcy współpracy kilkunastu specjalistów. Dzięki projektowaniu zorientowanym na użytkownika, udało nam się zidentyfikować problematyczne obszary poprzedniej wersji, a następnie wdrożyć zmiany służące studentom i przyszłym kandydatom. W pracach aktywnie uczestniczył zespół badawczy, odpowiedzialny za testy użyteczności, co pozwoliło nam jeszcze lepiej poznać potrzeby użytkowników. W codziennej pracy wykorzystano UX plany, czyli specjalne dokumenty, w których powstawały koncepcje kluczowych widoków oraz ich docelowe treści. Warstwa wizualna serwisów powstała na bazie dokumentu style guide, w którym określono zasady projektowania elementów graficznych. Nowa odsłona WSB reprezentuje wartości, którymi kieruje się uczelnia, czyli propagowanie idei work-life balance i bycie otwartym na potrzeby studentów. - Robert Czekański, senior UX designer w Ideacto.

Zmiana wyglądu i zawartości stron internetowych Grupy Wyższych Szkół Bankowych jest częścią większego projektu, prowadzonego  od dwóch lat. W tym czasie zmienił się nie tylko layout i funkcjonalność witryny internetowej, ale także materiały reklamowe, sposób prezentacji zdjęć i komunikacja marki w warstwie słownej.

Źródło: WSB Poznań

www.wsb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764