logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Lepszy klient gorszy klient

Strona 4/5  1 2 3 4 5

| 13.11.2020 19:11

Jeżeli chcesz drążyć tematy związane z defekacją poszukaj sobie innego miejsca.

-----------------
Redakcja Signs.pl

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Liszki
Małopolskie
wiadomości: 8376
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 83.26.130.XXX

| 13.11.2020 20:11

Nie dajcie sie zastraszyc :-D

brak ikonki
+ + +

Gliwice
wiadomości: 120
w Signs.pl od 28.05.2020
IP: 89.25.180.XXX

| 13.11.2020 23:11

Spokojnie, serwis działa ponad 20 lat - to dość czasu by wypracować właściwe standardy postępowania w takich sytuacjach, ale także mechanizmy obrony przed różnymi naciskami. Przez ten czas wielu próbowało - nikomu się nie udało, więc nie ma powodu wpadać w panikę. Robimy to co uważamy za słuszne.

-----------------
Redakcja Signs.pl

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Liszki
Małopolskie
wiadomości: 8376
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 83.26.130.XXX

| 16.11.2020 11:11

redakcja, 2020-11-13 23:45
Spokojnie, serwis działa ponad 20 lat - to dość czasu by wypracować właściwe standardy postępowania w takich sytuacjach, ale także mechanizmy obrony przed różnymi naciskami. Przez ten czas wielu próbowało - nikomu się nie udało, więc nie ma powodu wpadać w panikę. Robimy to co uważamy za słuszne.

Ze strony PR to też nie błyszczycie.
Przez te 20 lat nie nauczyliście się, że postępując zgodnie z prawem ( usuwając zdjęcia prywatnej korespondencji ) jednocześnie nie odpowiadać na zaczepki i jako redakcja wdawać w dyskusje.
Wyrażając swoje opinie ( dodatkowo jako redakcja - serio jesteście jednością , wszyscy , ty jeden ? kto to redakcja ? ) robicie to co uważasz/uważacie za słuszne... dla Twojego forum, na którym latają reklamy firm.
Z tego powodu powinieneś/ powinniście usunąć niezgodne z prawem wpisy - dopisać notkę że niezgodne blebleble... i tyle.
A to próbujecie wdawać w dyskusje. Łał. I jeszcze na koniec tradycyjne wzmocnienie pozycji hehe.

Nic do redakcji/redaktora osobiście nie mam .
Taka tam uwaga poniedziałkowa.

Pozdrawiam.

PS. Takie praktyki z km za dojazd x2 to dno.
PS. Nie pozdrawiam Atrium które jak kupisz ploter i nie kupujesz atramentu 500 litrów to mają w dupie nawet jak chcesz żeby przyjechali, bo za mała robota.
I te ich porady typu - ustabilizuje się.
Jak widać u was dalej się nie ustabilizowało.
Nie polecam ! (Beng! ot moja opinia ;) _






(Wiadomość zmodyfikowana przez: oldschool696 dnia 16.11.2020 11:25)

avatar użytkownika
+ + + +

Polska
wiadomości: 271
w Signs.pl od 30.06.2014
IP: 5.173.192.XXX

| 16.11.2020 13:11

Dziękujemy za uwagę poniedziałkową. Być może udało się nam przetrwać tyle czasu właśnie dlatego, że nigdy nie traktowaliśmy serwisu i tego forum jako czysto biznesowego przedsięwzięcia, co pozwala odezwać się nawet wówczas gdy podręczniki PR każą siedzieć cicho.

-----------------
Redakcja Signs.pl

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Liszki
Małopolskie
wiadomości: 8376
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 83.26.130.XXX

Pattisons Pattisons | 16.11.2020 18:11

redakcja, 2020-11-13 23:45
Spokojnie, serwis działa ponad 20 lat - to dość czasu by wypracować właściwe standardy postępowania w takich sytuacjach,


Było chyba pite.

-----------------

Pattisons

| 17.11.2020 12:11

Takie zaniki pamięci są podobno sygnałem ostrzegawczym.

-----------------
Redakcja Signs.pl

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Liszki
Małopolskie
wiadomości: 8376
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 83.26.130.XXX

| 27.11.2020 11:11

Panowie, zastanówcie się nad takim logicznym przykładem.

Stawiacie jakiemuś klientowi szyld, zarabiacie na konstrukcji i na wydruku. Potem inna agencja przejmuje tego klienta i zaczyna mu wieszać nowe wydruki na waszej konstrukcji.
Po kilku latach klient dzwoni i każe wam serwisować konstrukcję, malować, czyścić ze rdzy, itd. To co? robicie to po kosztach lub na minimalnej marży ??? Traktujecie go tak samo jak lojalnego klienta, który nadal zamawiałby u was wydruki?
aż się dziwie, że w ogóle dali ofertę na przyjazd.

brak ikonki
+ +

Toruń
wiadomości: 9
w Signs.pl od 26.11.2012
IP: 188.117.173.XXX

| 27.11.2020 12:11

reklama84, 2020-11-27 11:52
Stawiacie jakiemuś klientowi szyld, zarabiacie na konstrukcji i na wydruku. Potem inna agencja przejmuje tego klienta i zaczyna mu wieszać nowe wydruki na waszej konstrukcji.
Po kilku latach klient dzwoni i każe wam serwisować konstrukcję, malować, czyścić ze rdzy, itd. To co? robicie to po kosztach lub na minimalnej marży ??? Traktujecie go tak samo jak lojalnego klienta, który nadal zamawiałby u was wydruki?
aż się dziwie, że w ogóle dali ofertę na przyjazd.


Dlaczego po kosztach czy minimalnej marży? Marża taka, żeby mi się chciało to robić. Mam kilku klientów, którym lojalność zaszwankowała, ale ostatecznie wrócili do mnie. Teraz kasuję ich sporo drożej a i tak nie wykłócają się o kasę, tylko płacą.

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + +

Polska
wiadomości: 2724
w Signs.pl od 09.02.2016
IP: 193.0.194.XXX

| 27.11.2020 16:11

Nie no dla mnie sprawa jest prosta... Zamawiasz raz... trzy razy, pięć razy.... masz normalne ceny.
Po 2 miechach widzę, że współpraca ma charakter ciągły to daje nieco lepsze ceny jeśli zamówień jest dużo.

P.S.
Nie zdażyło mi się jeszcze naprawiać kasetonu czy czyścić rdzy :-|

avatar użytkownika
+ + + + + + + +

Ostrowiec Świętokrzyski
wiadomości: 1373
w Signs.pl od 20.06.2017
IP: 5.173.160.XXX
Strona 4/5  1 2 3 4 5
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764