logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leroy Merlin partnerem Kanału Sportowego

  PR 21.01.2022, przeczytano 653 razy
ilustracjastrzałka

Sieć sklepów budowlano-remontowych Leroy Merlin zdecydowała się rozpocząć współpracę z największym medium sportowym na YouTube, Kanałem Sportowym. Wspólne działania potrwają przez cały rok, począwszy od końca stycznia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leroy-merlin-partnerem-kanalu-sportowego,394482,artykul.html

W ramach współpracy z Kanałem Sportowym Leroy Merlin będzie obecne we flagowych programach dotyczących piłki nożnej, w tym tych dotyczących reprezentacji oraz w Hejt Parkach, czyli popularnym formacie, w ramach którego widzowie mogą w trakcie rozmowy z zaproszonym gościem zadzwonić do studia i zadawać mu pytania. W ten sposób, poprzez obecność w popularnych programach Kanału Sportowego, Leroy Merlin chce wspólnie z kibicami dopingować naszą kadrę, jak również informować ich o nowościach w swojej ofercie oraz specjalnych okazjach tylko dla widzów Kanału.

Wzmacnianie sportowego ducha

- Leroy Merlin od dawna jest blisko sportu i niezwykłych emocji towarzyszących tym wydarzeniom. Partnerstwo z Kanałem Sportowym, to naturalny krok do tego aby być także z odbiorcami, którzy właśnie tam śledzą rozgrywki sportowe, komentarze, dyskusje – mówi Krzysztof Kordulewski, Prezes Zarządu Leroy Merlin Polska i dodaje: – Sportowego ducha czuć we wszystkich naszych sklepach a nasi pracownicy i klienci to w dużej części fani i kibice a często też aktywni sportowcy-amatorzy. Internet to dla nas naturalne środowisko prowadzenia biznesu, jeśli są osoby dla których jest to też naturalne miejsce do przeżywania sportowych emocji, to z przyjemnością będziemy im towarzyszyć na Kanale Sportowym.

– Jesteśmy zadowoleni, że kolejna uznana marka dostrzega korzyści i potencjał współpracy z Kanałem Sportowym. Kibice coraz częściej stawiają na konsumpcję treści sportowych w Internecie a tutaj Kanał Sportowy jest zdecydowanym liderem i wyznacza trendy. Cieszymy się, że wiele marek to dostrzega i wybiera nas jako partnera, który jest gwarantem dobrej i efektywnej współpracy – mówi Prezes Kanału Sportowego Maciej Sawicki. Marka Leroy Merlin w oczywisty sposób łączy się z Kanałem Sportowym, nie tylko ze względu na wspieranie naszej reprezentacji Polski w piłce nożnej, ale również dlatego, że nasi fani to w dużej mierze mężczyźni, którzy są w grupie docelowej naszego partnera.

Reklamodawcy wierzą w nowe media

Kanał Sportowy, z 728 tysiącami subskrybentów, ponad 3 milionami unikalnych użytkowników miesięcznie i 23 milionami wyświetleń w grudniu 2021, stał się dowodem na zachodzące zmiany w mediach sportowych. Kanał na YouTube w dzisiejszych czasach może przy zapewnieniu wysokiej jakości treści generować zasięgi lepsze od tradycyjnych telewizji, precyzyjnie docierając do fanów sportu. Tę zmianę rynkową dostrzega także Leroy Merlin.

Współpraca Leroy Merlin z Kanałem Sportowym potrwa do końca roku. W ramach partnerstwa marka będzie stale obecna we flagowych formatach dotyczących piłkarskiej reprezentacji Polski i futbolu reprezentacyjnego. W planach jest wiele aktywacji dedykowanych odbiorcom Kanału.

Źródło: Arskom Sport Brokers Sp. z o.o.

www.arskom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RMF FM najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2022 roku
W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez RMF FM. Stację w 2022 roku zacytowano łącznie 23,1 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), autor cyklicznego raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Wirtualna Polska z wynikiem 22,6 tys. odniesień w innych tytułach zajęła drugie miejsce...
AI generuje już teksty o takiej samej wartości jak te tworzone przez ludzi
Model językowy w trzy sekundy nauczy się sposobu mówienia danej osoby, a potem wypowie dowolny komunikat jej głosem i z jej emocjami. Najprawdopodobniej w takim kierunku rozwiną się algorytmy generujące dziś komunikaty tekstowe o walorach równoznacznych z tymi, które tworzą ludzie. Choć technologia przynosi wiele korzyści, związanych np. z łatwiejszą komunikacją ze sztuczną...
Mediowe sąsiedztwo reklamy online, a postrzeganie marki
23 stycznia MAGNA Media Trials, we współpracy z Channel Factory opublikowały wyniki badania Quantifying the Grey: The Nuances of Questionable Content dotyczącego wątpliwych treści w reklamie online i ich wpływu na postrzeganie marki.
Nowa odsłona programu „Halo Polacy”
„Halo Polacy” to program o Polakach przebywających w różnych zakątkach świata. Niedawno zadebiutował w serwisie WP Turystyka, w lutym rozpoczęła się emisja kolejnych odcinków przygotowanych w nowej oprawie.
Grupa PMPG kontynuuje horyzontalny rozwój serwisu wprost.pl. Strategia na rok 2023 zakłada koncentrację wydawcy zarówno na bieżących tematach polityczno-gospodarczych, jak i tematyce zdrowotnej czy lifestylowej. Kluczowy w tym obszarze jest segment zdrowia i odżywiania. Uruchomiony w drugiej połowie 2022 roku serwis dom.wprost.pl jest najnowszą domeną tematyczną wydawcy, która...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764