logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leroy Merlin partnerem Kanału Sportowego

  PR 21.01.2022, przeczytano 446 razy
ilustracjastrzałka

Sieć sklepów budowlano-remontowych Leroy Merlin zdecydowała się rozpocząć współpracę z największym medium sportowym na YouTube, Kanałem Sportowym. Wspólne działania potrwają przez cały rok, począwszy od końca stycznia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leroy-merlin-partnerem-kanalu-sportowego,394482,artykul.html

W ramach współpracy z Kanałem Sportowym Leroy Merlin będzie obecne we flagowych programach dotyczących piłki nożnej, w tym tych dotyczących reprezentacji oraz w Hejt Parkach, czyli popularnym formacie, w ramach którego widzowie mogą w trakcie rozmowy z zaproszonym gościem zadzwonić do studia i zadawać mu pytania. W ten sposób, poprzez obecność w popularnych programach Kanału Sportowego, Leroy Merlin chce wspólnie z kibicami dopingować naszą kadrę, jak również informować ich o nowościach w swojej ofercie oraz specjalnych okazjach tylko dla widzów Kanału.

Wzmacnianie sportowego ducha

- Leroy Merlin od dawna jest blisko sportu i niezwykłych emocji towarzyszących tym wydarzeniom. Partnerstwo z Kanałem Sportowym, to naturalny krok do tego aby być także z odbiorcami, którzy właśnie tam śledzą rozgrywki sportowe, komentarze, dyskusje – mówi Krzysztof Kordulewski, Prezes Zarządu Leroy Merlin Polska i dodaje: – Sportowego ducha czuć we wszystkich naszych sklepach a nasi pracownicy i klienci to w dużej części fani i kibice a często też aktywni sportowcy-amatorzy. Internet to dla nas naturalne środowisko prowadzenia biznesu, jeśli są osoby dla których jest to też naturalne miejsce do przeżywania sportowych emocji, to z przyjemnością będziemy im towarzyszyć na Kanale Sportowym.

– Jesteśmy zadowoleni, że kolejna uznana marka dostrzega korzyści i potencjał współpracy z Kanałem Sportowym. Kibice coraz częściej stawiają na konsumpcję treści sportowych w Internecie a tutaj Kanał Sportowy jest zdecydowanym liderem i wyznacza trendy. Cieszymy się, że wiele marek to dostrzega i wybiera nas jako partnera, który jest gwarantem dobrej i efektywnej współpracy – mówi Prezes Kanału Sportowego Maciej Sawicki. Marka Leroy Merlin w oczywisty sposób łączy się z Kanałem Sportowym, nie tylko ze względu na wspieranie naszej reprezentacji Polski w piłce nożnej, ale również dlatego, że nasi fani to w dużej mierze mężczyźni, którzy są w grupie docelowej naszego partnera.

Reklamodawcy wierzą w nowe media

Kanał Sportowy, z 728 tysiącami subskrybentów, ponad 3 milionami unikalnych użytkowników miesięcznie i 23 milionami wyświetleń w grudniu 2021, stał się dowodem na zachodzące zmiany w mediach sportowych. Kanał na YouTube w dzisiejszych czasach może przy zapewnieniu wysokiej jakości treści generować zasięgi lepsze od tradycyjnych telewizji, precyzyjnie docierając do fanów sportu. Tę zmianę rynkową dostrzega także Leroy Merlin.

Współpraca Leroy Merlin z Kanałem Sportowym potrwa do końca roku. W ramach partnerstwa marka będzie stale obecna we flagowych formatach dotyczących piłkarskiej reprezentacji Polski i futbolu reprezentacyjnego. W planach jest wiele aktywacji dedykowanych odbiorcom Kanału.

Źródło: Arskom Sport Brokers Sp. z o.o.

www.arskom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przez ponad dwa lata działalności zespół #FakeHunter zweryfikował 2 tys. fake newsów. Fałszywe informacje publikowane w sieci dotyczyły głównie tematyki: geopolitycznej, szczepionek, koronawirusa, telekomunikacji i finansów.
Johnny Depp i Amber Heard, czyli medialny konflikt dekady wart miliony
Od 11 kwietnia 2022 trwa najbardziej medialny proces sądowy ostatnich lat, w którym główne role grają Johnny Depp i Amber Heard. Gdy w maju 2016 roku ogłoszono rozpad ich małżeństwa, już wtedy prognozowano medialne perturbacje. Nikt się jednak nie spodziewał, że sześć lat później konflikt między Deppem a Heard nie znajdzie godnego zakończenia. Jak wynika z...
NielsenIQ, firma świadcząca usługi informacyjne na całym świecie, ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek NielsenIQ Activate, rozwiązania SaaS (oprogramowanie jako usługa), które umożliwia sprzedawcom detalicznym zwiększenie możliwości uzyskiwania przychodów dzięki mediom detalicznych i obszernej wiedzy na temat zachowań klientów, które aktywizują kupujących za pomocą...
Zweryfikowany Nadawca, bezpłatna usługa Onet Poczty dla użytkowników biznesowych i instytucjonalnych, poprawiająca efektywność kampanii oraz bezpieczeństwo wysyłek, zyskała nowe funkcje. Wśród najważniejszych zmian znalazły się m.in.: możliwość konfiguracji zabezpieczeń dla domen, raporty i statystyki, prezentujące stan bezpieczeństwa domen i skuteczność...
W serwisie streamingowym CANAL+ online można zobaczyć wydarzenia sportowe oraz seriale i filmy w jakości 4K. Do oferty serwisu dołączono kanały CANAL+ 4K Ultra HD i Eleven Sports 1 4K oraz bibliotekę zawierającą seriale i filmy w najwyższej jakości obrazu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764