Działania promocyjne marki Lech Premium związane z Przystankiem Woodstock ruszają w lipcu br. Ogólnopolska kampania obejmuje outdoor, również w niestandardowej odsłonie, oraz reklamę w pociągach PKP. Dodatkowo, w wybranych stacjach radiowych - Trójka Polskie Radio oraz Antyradio - pojawią się audycje sponsorowane. Całość uzupełni kampania digital, komunikacja na Facebooku i Spotify oraz działania PR.
- Festiwal Woodstock to jeden z najważniejszych letnich festiwali w Polsce, który w pełni oddaje ducha marki Lech Premium. Jest światem pozytywnych doznań i przeżyć, które chcemy dzielić z uczestnikami festiwalu. Dlatego w tym roku - podobnie jak podczas ubiegłorocznej edycji - o dobrą zabawę festiwalowiczów zadba Leszek Chmielewski - mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, Brand PR Manager w Kompanii Piwowarskiej.
Tego lata Lech Premium zaprezentuje się w dwóch nowych odsłonach - festiwalowej (sprzedawanej wyłącznie na terenie imprezy i jej okolicach) oraz ogólnopolskiej (już dostępnej w sprzedaży w całej Polsce). Nowy design opakowań nawiązuje do atrybutów kojarzących się z rockowym stylem: bransoletek z ćwiekami (edycja ogólnopolska) oraz ramoneski z pinami (edycja lokalna) W materiałach reklamowych rockowy wydźwięk opakowania dopełnia zielony irokez na puszkach piwa.
Na czas Festiwalu przygotowano wiele atrakcji, które znajdą się w strefie Lecha Premium i Lecha Free. Uczestnicy Przystanku Woodstock będą mogli odświeżyć się w mgiełce wodnej, a gdy poczują chęć orzeźwienia, z pomocą przyjdzie Zespół Leszka, który będzie rozdawał kubełki z lodem. Nowością jest strefa fryzjerska, w której każdy z festiwalowiczów będzie mógł zadbać o oryginalną, zieloną fryzurę, a to tylko część z aktywności przygotowanych przez Sponsora Głównego.
Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA