logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leszek Kuzaj reklamuje Castrol Edge

  PR 10.04.2007, przeczytano 6166 razy
ilustracjastrzałka
Reklama outdoor

2 kwietnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa olejów Castrol Edge, przeznaczonych dla wymagających kierowców. Kampania będzie przebiegała pod hasłem „Castrol Edge. Nie ma lepszego oleju”. Castrolowi swojego wizerunku użyczy czterokrotny rajdowy mistrz Polski, Leszek Kuzaj. Na plakatach i w prasie ujrzymy także jego Subaru Impreza STi SPRT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leszek-kuzaj-reklamuje-castrol-edge,5380,artykul.html

Szeroko zakrojona ogólnopolska kampania obejmie outdoor, telewizję, prasę branżową, lifestyle’ową oraz ogólnotematyczną. Pierwsze reklamy trafiły już na billboardy i do magazynów motoryzacyjnych (Auto Świat, Motor, Auto Motor i Sport, Auto Moto, GT, Auto Klub, Maxi Tuning). W następnej kolejności Castrol będzie promować nowe oleje na łamach prasy codziennej (Gazeta Wyborcza), tygodników opinii (Newsweek) i magazynów lifestyle’owych (Playboy, Men’s Health, National Geographic). Pojawią się także spoty telewizyjne (TVP, Polsat, TVN, TVN 7, TVN Turbo, TVN 24, TV 4, Discovery, At Media, Polsat Sport), w których usłyszymy głos Leszka Kuzaja. Za kreację odpowiada Gruppa 66 Ogilvy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare. Kampania trwać będzie do końca czerwca.

Kampania jest kontynuacją zeszłorocznej akcji reklamowej Castrola, której bohaterami byli kierowcy tuningowanych samochodów i ich maszyny. Leszek Kuzaj, polski ambasador marki Castrol, którego zobaczymy i usłyszymy w reklamach, jest czterokrotnym mistrzem Polski w rajdach i autentycznym pasjonatem motoryzacyjnym. Użytkownicy Castrol Edge to kierowcy, którzy kochają swoje auta i wybierają produkty najwyższej jakości. Castrol Edge poddano serii rygorystycznych testów, które potwierdziły niezawodność tego oleju w każdych warunkach.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu współpracy z Leszkiem. Naszą kampanią chcemy przekonać wszystkich tych, którzy kochają swoje samochody że mamy najlepszy olej na rynku. Współpraca z rajdowym samochodowym mistrzem Polski jest czynnikiem uwiarygodniającym nasz przekaz reklamowy” – mówi Maciej Gondko, Marketing Manager Castrol

Leszek Kuzaj powiedział: „Bardzo cieszę się z nawiązania współpracy z Castrolem, który jest legendą sportów motorowych. Znam i doceniam wysoką jakość produktów tej firmy. Wierzę, że nasza współpraca będzie długotrwała i przyniesie obopólne korzyści.”

Równocześnie w telewizji Eurosport prowadzona jest międzynarodowa kampania Castrol Edge. Castrol sponsoruje program Motosport Weekend, nadawany w niedzielę, w czasie największej oglądalności. Dodatkowo na antenie emitowane są spoty reklamowe.

Reklamy prasowe i billboardowe przygotowała Gruppa 66 Ogilvy (Irek Broda – Deputy Creative Director, Grzegorz Ścieszka – Senior Art Director, Adam Rodak – Copywriter, Tomasz Smaczny – Account Supervisor, Ania Bastek – Account Manager oraz Anna Białozor – Account Coordinator). Media zaplanował i kupił dom mediowy MindShare (Ireneusz Ładygin – Media Director oraz Aneta Flakiewicz – Media Planner/Buyer).

Źródło: Castrol

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764