logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leszek lubi trzeźwo myśleć na Woodstocku

  PR 28.07.2015, przeczytano 981 razy
ilustracjastrzałka

Leszek Chmielewski przekonuje Woodstockowiczów, że do pełni szczęścia - oprócz dobrej muzyki, świetnego towarzystwa i zimnego piwa - potrzebne jest trzeźwe myślenie i odpowiedzialność. Marka Lech Premium razem z WOŚP i Policją pod hasłem „Lubię trzeźwo myśleć #Leszek”, przekonuje festiwalowiczów, że trzeźwe myślenie i dobra zabawa mają ze sobą więcej wspólnego, niż można by się spodziewać.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leszek-lubi-trzezwo-myslec-na-woodstocku-,25537,artykul.html

Lech Premium już w drodze na Woodstock będzie nawoływał do odpowiedzialnej zabawy. W 10 wybranych pociągach na trasie do Kostrzyna z Warszawy, Poznania, Krakowa i Katowic, festiwalowicze będą mogli znaleźć naklejki z hasłem „Kultura musi być”.

Z kolei na czas Przystanku Woodstock zostanie utworzonych pięć punktów „Sprawdź Promile”, które będą zlokalizowane na terenie Festiwalu i miasta Kostrzyn. W każdym z nich przez całą dobę będzie obecny Policjant dbający o bezpieczeństwo imprezowiczów. - Na początku Festiwalu Woodstockowicze otrzymają mapkę z informacją o rozmieszczeniu punktów „Sprawdź Promile”. W każdym z nich będzie można zbadać swój poziom trzeźwości i za pomocą alkogogli zobaczyć jak alkohol wpływa na reakcje organizmu. Osoby, które zbadają się alkomatem dostaną od nas w prezencie piny „Lubię trzeźwo myśleć” - mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, Brand PR Manager w Kompanii Piwowarskiej. 

Lech tylko dla pełnoletnich! Z takiego założenia wychodzą organizatorzy imprezy wspierani przez Lecha. Jak podkreślił Jurek Owsiak podczas konferencji prasowej: „W tym roku aż 200 sprzedawców przejdzie szkolenia z odpowiedzialnej sprzedaży. Będzie to pierwszy rok kiedy alkohol będzie można kupić dopiero po okazaniu dowodu osobistego”. Nie upiecze się nikomu – każdy członek obsługi czy zaopatrzenia wjeżdżający na i wyjeżdżający ze strefy sprzedaży piwa, będzie musiał przejść badanie alkomatem.

Zatroszczono się nie tylko o bezpieczeństwo, ale i proekologiczne postawy na imprezie. Animatorzy z mobilnej strefy Eko w zamian za przyniesienie posegregowanych odpadów, będą rozdawać Woodstockowiczą festiwalowe piny, bransoletki oraz worki.

Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Potwierdzam, po kilku piwach włącza się takie trzeźwe myślenie.

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764