logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leszek podsumowuje Pol’and’rock 2018

  PR 14.08.2018, przeczytano 1170 razy
ilustracjastrzałka

Po trzech dniach pełnych muzyki i pozytywnej energii czas pożegnać tegoroczną edycję Pol’And’Rock. Leszek wraz z festiwalowiczami po raz kolejny bawili się na nim w przygotowanej strefie, oddając się w wir zabawy i porywających dźwięków. Miasteczko Leszka to jednak nie wszystko. Podczas festiwalu dostępna była także limitowana edycja puszki Lecha zaprojektowanej przez Jerzego Owsiaka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leszek-podsumowuje-pol%E2%80%99and%E2%80%99rock-2018,37584,artykul.html

Tegoroczna edycja festiwalu w Kostrzynie nad Odrą po raz kolejny nie zawiodła rzeszy fanów muzyki z Polski i świata. Na Scenie Leszka wzorem poprzednich lat ponownie wystąpili niezwykle zdolni młodzi artyści, którzy zdobyli Dziką Kartę Lecha. Wśród wykonawców, którzy dostali szansę zaprezentowania się szerokiej publiczności znaleźli się: Agata Karczewska, Zenek, Wiewiórka na Drzewie, St. James Hotel, Two Timer, Wszyscy Byliśmy Harcerzami, Dream Atlas, Horrorscope i Opus Magnum. Ich występy spotkały się z niezwykle pozytywnym odbiorem publiczności.

ilustracjastrzałka

Jak mówi Dagmara Roger, przedstawiciel marki Lech Premium: - Leszek kocha dobrą muzykę i świetną zabawę, a te od lat zapewniają artyści występujący na naszej scenie. Wyjątkowa, płynąca z niej energia napędza całe Miasteczko Leszka, które z roku na rok odkrywa przez uczestnikami Pol’And’Rock nowe atrakcje.

Podczas tegorocznej edycji uczestnicy mogli korzystać z wielu atrakcji przygotowanych w strefie marki. Wśród nich znalazły się stanowiska do farbowania włosów na zielono i malowania na ciele, festiwal proszków holi, gigantyczny twister, karaoke oraz Kuźnia Talentów. To tam podczas warsztatów z recyklingu i upcyklingu powstały niezwykle kreatywne przedmioty: od skrzypiec z odzysku, aż po ekologiczną torbę na puszki piwa. Razem z festiwalowiczami w Kuźni bawili się influencerzy – między innymi Karolina Gilon, Tomson, Baron, Adam Fidusiewicz, Igor Herbut, Maciek Sieradzki, Lotek i Renata Kaczoruk.

ilustracjastrzałka

Leszek uwielbia festiwalowe szaleństwo, nie zapomina jednak o bezpieczeństwie. Dlatego przygotował także dwie strefy dedykowane odpowiedzialnej zabawie: Strefa Eko oraz Sprawdź Promile. W pierwszej z nich zbierane były odpady przynoszone przez zaangażowanych entuzjastów. Czterej rekordziści, którzy zebrali odpowiednio aż 76,3 kg i 69,6 kg plastiku oraz 101,6 kg i 95,8 kg puszek, otrzymali oryginalne skutery elektryczne w kolorach festiwalu. Co roku Leszek z pomocą uczestników dokłada starań, aby Pol’And’Rock stawał się coraz bardziej zielony. W strefie Sprawdź Promile zadbał natomiast o odpowiedzialną konsumpcję alkoholu i bezpieczny powrót fanów muzyki domu. Służyły temu przygotowane w strefie stanowiska do badania profesjonalnym alkomatem oraz animacje z użyciem alkogogli. Podczas festiwalu w strefie i policyjnych punktach przebadano aż 60 193 osoby.

Poza wyjątkową muzyką i mocą atrakcji, na festiwalowiczów ponownie czekała również niezwykła niespodzianka od Leszka – oryginalna puszka zaprojektowana przez Jerzego Owsiaka. Kolorowe, energetyczne opakowanie, nawiązujące do klimatu festiwalu cieszyło się ogromną popularnością – zarówno wśród uczestników festiwalu, jak i fanów muzyki z innych części kraju. W tym roku limitowany projekt puszki dostępny był bowiem nie tylko na terenie Pol’And’Rock i w wybranych okolicznych sklepach, ale także marketach sieci Lidl w całej Polsce.

ilustracjastrzałka

Leszek kocha niepowtarzalny klimat Pol’And’Rock, dlatego już teraz niecierpliwie czeka na kolejną, 25. edycję.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764