logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leszek podsumowuje Pol’and’rock 2018

  PR 14.08.2018, przeczytano 1166 razy
ilustracjastrzałka

Po trzech dniach pełnych muzyki i pozytywnej energii czas pożegnać tegoroczną edycję Pol’And’Rock. Leszek wraz z festiwalowiczami po raz kolejny bawili się na nim w przygotowanej strefie, oddając się w wir zabawy i porywających dźwięków. Miasteczko Leszka to jednak nie wszystko. Podczas festiwalu dostępna była także limitowana edycja puszki Lecha zaprojektowanej przez Jerzego Owsiaka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leszek-podsumowuje-pol%E2%80%99and%E2%80%99rock-2018,37584,artykul.html

Tegoroczna edycja festiwalu w Kostrzynie nad Odrą po raz kolejny nie zawiodła rzeszy fanów muzyki z Polski i świata. Na Scenie Leszka wzorem poprzednich lat ponownie wystąpili niezwykle zdolni młodzi artyści, którzy zdobyli Dziką Kartę Lecha. Wśród wykonawców, którzy dostali szansę zaprezentowania się szerokiej publiczności znaleźli się: Agata Karczewska, Zenek, Wiewiórka na Drzewie, St. James Hotel, Two Timer, Wszyscy Byliśmy Harcerzami, Dream Atlas, Horrorscope i Opus Magnum. Ich występy spotkały się z niezwykle pozytywnym odbiorem publiczności.

ilustracjastrzałka

Jak mówi Dagmara Roger, przedstawiciel marki Lech Premium: - Leszek kocha dobrą muzykę i świetną zabawę, a te od lat zapewniają artyści występujący na naszej scenie. Wyjątkowa, płynąca z niej energia napędza całe Miasteczko Leszka, które z roku na rok odkrywa przez uczestnikami Pol’And’Rock nowe atrakcje.

Podczas tegorocznej edycji uczestnicy mogli korzystać z wielu atrakcji przygotowanych w strefie marki. Wśród nich znalazły się stanowiska do farbowania włosów na zielono i malowania na ciele, festiwal proszków holi, gigantyczny twister, karaoke oraz Kuźnia Talentów. To tam podczas warsztatów z recyklingu i upcyklingu powstały niezwykle kreatywne przedmioty: od skrzypiec z odzysku, aż po ekologiczną torbę na puszki piwa. Razem z festiwalowiczami w Kuźni bawili się influencerzy – między innymi Karolina Gilon, Tomson, Baron, Adam Fidusiewicz, Igor Herbut, Maciek Sieradzki, Lotek i Renata Kaczoruk.

ilustracjastrzałka

Leszek uwielbia festiwalowe szaleństwo, nie zapomina jednak o bezpieczeństwie. Dlatego przygotował także dwie strefy dedykowane odpowiedzialnej zabawie: Strefa Eko oraz Sprawdź Promile. W pierwszej z nich zbierane były odpady przynoszone przez zaangażowanych entuzjastów. Czterej rekordziści, którzy zebrali odpowiednio aż 76,3 kg i 69,6 kg plastiku oraz 101,6 kg i 95,8 kg puszek, otrzymali oryginalne skutery elektryczne w kolorach festiwalu. Co roku Leszek z pomocą uczestników dokłada starań, aby Pol’And’Rock stawał się coraz bardziej zielony. W strefie Sprawdź Promile zadbał natomiast o odpowiedzialną konsumpcję alkoholu i bezpieczny powrót fanów muzyki domu. Służyły temu przygotowane w strefie stanowiska do badania profesjonalnym alkomatem oraz animacje z użyciem alkogogli. Podczas festiwalu w strefie i policyjnych punktach przebadano aż 60 193 osoby.

Poza wyjątkową muzyką i mocą atrakcji, na festiwalowiczów ponownie czekała również niezwykła niespodzianka od Leszka – oryginalna puszka zaprojektowana przez Jerzego Owsiaka. Kolorowe, energetyczne opakowanie, nawiązujące do klimatu festiwalu cieszyło się ogromną popularnością – zarówno wśród uczestników festiwalu, jak i fanów muzyki z innych części kraju. W tym roku limitowany projekt puszki dostępny był bowiem nie tylko na terenie Pol’And’Rock i w wybranych okolicznych sklepach, ale także marketach sieci Lidl w całej Polsce.

ilustracjastrzałka

Leszek kocha niepowtarzalny klimat Pol’And’Rock, dlatego już teraz niecierpliwie czeka na kolejną, 25. edycję.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764