logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leszek ponownie zawita na Pol’and’Rock Festival

  PR 18.07.2019, przeczytano 350 razy
ilustracjastrzałka

Wyjątkowa muzyka, dobra zabawa oraz pozytywne emocje – oto, co od lat przyciąga markę Lech na Pol’and’Rock Festival. W 2019 roku również nie zabraknie jej w Kostrzynie nad Odrą, gdzie w specjalnie przygotowanej strefie czekać będzie dawka orzeźwienia i atrakcji dla wszystkich festiwalowiczów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leszek-ponownie-zawita-na-pol%E2%80%99and%E2%80%99rock-festival,383298,artykul.html

Już po raz szósty Lech Premium łączy siły z Pol’and’Rock i melduje swoją obecność na Najpiękniejszym Festiwalu Świata. Marka, poza mocą atrakcji czekających w Miasteczku Leszka, ponownie przygotowała również niespodziankę dla wszystkich fanów imprezy. 25 edycja Pol’and’Rock będzie wyjątkowa i taka jest również nowa, limitowana edycja puszek Lecha Premium, zaprojektowana przez Jurka Owsiak. Pierwszy z dwóch przygotowanych projektów znaleźć można na terenie festiwalu, zaś drugi jest już do kupienia w sklepach w całej Polsce. To jednak nie koniec niespodzianek od Leszka! Oprócz wyjątkowych puszek, miłośnicy muzyki mogli również zgarnąć limitowaną koszulkę w konkursie przeprowadzanym na stronie www.lech.pl. Stworzony przez Jurka Owsiaka wzór dedykowany na Pol’and’Rock znalazł się wśród 10 konkursowych projektów.  

Co marka przygotowała na samym festiwalu? Nowością, która z pewnością ucieszy stałych bywalców, będzie możliwość kupienia piwa jeszcze przed festiwalem i odebranie go od ręki na miejscu.

Scena Leszka, obfitując w talenty, które zdobyły Dziką Kartę, zapewni niezapomniane, koncertowe doznania. Wstąpią na niej m. in. Moyra, Mad Days, Ola Wielgomas czy Terrific Sunday. Podczas trzech dni wydarzenia, które rozpocznie się 1 sierpnia, marka przygotowała jednak znacznie większą dawkę rozrywki. W specjalnie przygotowanej strefie, Miasteczku Leszka, nie zabraknie atrakcji idealnie dobranych do potrzeb stałych bywalców festiwalu w myśl zasady "Miłość, przyjaźń, Rock’and’Roll". Do wyboru będą stanowiska do farbowania włosów na zielono, karaoke oraz Kuźnia Talentów, w której będzie można sprawdzić swoje manualne zdolności. Na miejscu będzie obecna również ekipa Lecha. W strefie spotkać będzie można m. in. Krzysztofa Jankowskiego „Jankesa”, Martę Gałuszewską, Igora Herbuta czy Michała Mikołajczaka.

ilustracjastrzałka

Jeśli dobrze się bawić, to tylko z głową, dlatego oprócz wspólnego szaleństwa, przez trzy dni organizatorzy będą przypominać o bezpieczeństwie. W strefie Sprawdź Promile każdy uczestnik festiwalu będzie mógł uzyskać informacje na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu oraz zbadać jego poziom przy pomocy profesjonalnego alkomatu zarówno podczas festiwalu, jak i przed wyruszeniem w drogę powrotną.

Leszek nie pomija tematu ekologii, dlatego w swojej ekologicznej strefie tradycyjnie będzie zachęcał miłośników muzyki do zachowania czystości na terenie festiwalu i pola namiotowego. Ponadto, w strefach sprzedażowych po raz pierwszy pojawią się kubki z plastiku pochodzącego w 100% z recyklingu. W trosce o czystość na terenie festiwalu Kompania Piwowarska przygotowała także kubki wielokrotnego użytku, dostępne w strefach sprzedażowych marek Pilsner Urquell i Kozel. Na najbardziej zaangażowanych w akcję Kto po sobie posprząta czekać będą wyjątkowe nagrody – elektryczne hulajnogi. Puste plastikowe kubki, szklane butelki, aluminiowe puszki czy posegregowany papier, będzie można zostawić w Eko Strefie w zamian za festiwalowe bluzy, a Leszek zadba o ich właściwy recykling.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764