logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leszek ponownie zawita na Pol’and’Rock Festival

  PR 18.07.2019, przeczytano 604 razy
ilustracjastrzałka

Wyjątkowa muzyka, dobra zabawa oraz pozytywne emocje – oto, co od lat przyciąga markę Lech na Pol’and’Rock Festival. W 2019 roku również nie zabraknie jej w Kostrzynie nad Odrą, gdzie w specjalnie przygotowanej strefie czekać będzie dawka orzeźwienia i atrakcji dla wszystkich festiwalowiczów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leszek-ponownie-zawita-na-pol%E2%80%99and%E2%80%99rock-festival,383298,artykul.html

Już po raz szósty Lech Premium łączy siły z Pol’and’Rock i melduje swoją obecność na Najpiękniejszym Festiwalu Świata. Marka, poza mocą atrakcji czekających w Miasteczku Leszka, ponownie przygotowała również niespodziankę dla wszystkich fanów imprezy. 25 edycja Pol’and’Rock będzie wyjątkowa i taka jest również nowa, limitowana edycja puszek Lecha Premium, zaprojektowana przez Jurka Owsiak. Pierwszy z dwóch przygotowanych projektów znaleźć można na terenie festiwalu, zaś drugi jest już do kupienia w sklepach w całej Polsce. To jednak nie koniec niespodzianek od Leszka! Oprócz wyjątkowych puszek, miłośnicy muzyki mogli również zgarnąć limitowaną koszulkę w konkursie przeprowadzanym na stronie www.lech.pl. Stworzony przez Jurka Owsiaka wzór dedykowany na Pol’and’Rock znalazł się wśród 10 konkursowych projektów.  

Co marka przygotowała na samym festiwalu? Nowością, która z pewnością ucieszy stałych bywalców, będzie możliwość kupienia piwa jeszcze przed festiwalem i odebranie go od ręki na miejscu.

Scena Leszka, obfitując w talenty, które zdobyły Dziką Kartę, zapewni niezapomniane, koncertowe doznania. Wstąpią na niej m. in. Moyra, Mad Days, Ola Wielgomas czy Terrific Sunday. Podczas trzech dni wydarzenia, które rozpocznie się 1 sierpnia, marka przygotowała jednak znacznie większą dawkę rozrywki. W specjalnie przygotowanej strefie, Miasteczku Leszka, nie zabraknie atrakcji idealnie dobranych do potrzeb stałych bywalców festiwalu w myśl zasady "Miłość, przyjaźń, Rock’and’Roll". Do wyboru będą stanowiska do farbowania włosów na zielono, karaoke oraz Kuźnia Talentów, w której będzie można sprawdzić swoje manualne zdolności. Na miejscu będzie obecna również ekipa Lecha. W strefie spotkać będzie można m. in. Krzysztofa Jankowskiego „Jankesa”, Martę Gałuszewską, Igora Herbuta czy Michała Mikołajczaka.

ilustracjastrzałka

Jeśli dobrze się bawić, to tylko z głową, dlatego oprócz wspólnego szaleństwa, przez trzy dni organizatorzy będą przypominać o bezpieczeństwie. W strefie Sprawdź Promile każdy uczestnik festiwalu będzie mógł uzyskać informacje na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu oraz zbadać jego poziom przy pomocy profesjonalnego alkomatu zarówno podczas festiwalu, jak i przed wyruszeniem w drogę powrotną.

Leszek nie pomija tematu ekologii, dlatego w swojej ekologicznej strefie tradycyjnie będzie zachęcał miłośników muzyki do zachowania czystości na terenie festiwalu i pola namiotowego. Ponadto, w strefach sprzedażowych po raz pierwszy pojawią się kubki z plastiku pochodzącego w 100% z recyklingu. W trosce o czystość na terenie festiwalu Kompania Piwowarska przygotowała także kubki wielokrotnego użytku, dostępne w strefach sprzedażowych marek Pilsner Urquell i Kozel. Na najbardziej zaangażowanych w akcję Kto po sobie posprząta czekać będą wyjątkowe nagrody – elektryczne hulajnogi. Puste plastikowe kubki, szklane butelki, aluminiowe puszki czy posegregowany papier, będzie można zostawić w Eko Strefie w zamian za festiwalowe bluzy, a Leszek zadba o ich właściwy recykling.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Milka, która od blisko 25 lat związana jest ze sportami zimowymi na świecie, ogłosiła właśnie nawiązanie strategicznej współpracy z Adamem Małyszem. Uwielbiany przez Polaków sportowiec został opiekunem inicjatywy „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”, której celem jest wspieranie przyszłych mistrzów na początku ich wymagającej drogi na...
Od lutego br. agencja iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) zajmie się kompleksową obsługą digitalową marki ALDI.
FormUp sukcesywnie poszerza grono swoich klientów. Z początkiem stycznia 2020 roku firma rozpoczęła współpracę z klubem hotelowym Triverna. Działania agencji obejmują realizację kampanii performance w mediach digital.
Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na wprowadzenie do Polski BauApp, aplikacji mobilnej dla branży budowlanej.
Gerhard Steidl uhonorowany nagrodą Sony World Photography Awards 2020 za wybitny wkład w fotografię
World Photography Organisation ma przyjemność ogłosić, że nagrodę Za wybitny wkład w fotografię 2020 w ramach konkursu Sony World Photography Awards otrzymał wydawca Gerhard Steidl. Po raz pierwszy w historii konkursu nagrodę Za wybitny wkład w fotografię przyznano osobie, która nie jest fotografem. Jury doceniło wieloletnią współpracę Steidla z fotografami i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764