logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leszek ujawnia zimową niespodziankę w Czarna Góra Resort

  PR 17.02.2020, przeczytano 942 razy
ilustracja

Leszek przez cały rok silnie angażuje się w festiwale muzyczne i koncerty polskich artystów. Po letnich aktywacjach przyszedł czas na zimę. Zainspirowany limitowaną edycją puszki, Leszek po raz pierwszy rozkręci imprezę w ośrodku górskim położonym w malowniczym Masywie Śnieżnika w województwie dolnośląskim. Czarna Góra Resort, bo o nim mowa, to jeden z najlepszych ośrodków narciarskich w kraju, prezentujący doskonałą infrastrukturę narciarską i hotelową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leszek-ujawnia-zimowa-niespodzianke-w-czarna-gora-resort,385726,artykul.html

O dobrą zabawę przy wyselekcjonowanej muzyce zadba duet Flirtini, który gra na największych festiwalach i scenach klubowych w całej Polsce, bijąc często rekordy frekwencyjne. Ment XXL oraz Jedynak grają nieprzerwanie od 8 lat, promując współczesną muzykę miejską. A teraz nadszedł czas, aby pojawili się również w Czarna Góra Resort i zarazili fanów Leszka imprezowym klimatem. Już 16 lutego o godzinie 17:00 Flirtini wejdą na zimową scenę Leszka, żeby pomóc aktywnym urlopowiczom przełamać lody. Na miejscu oprócz muzycznego szaleństwa, każdy będzie mógł zgarnąć pamiątkę z wydarzenia, w postaci oryginalnego zdjęcia z naklejkami Leszka.

Impreza realizowana jest w ramach akcji „Leszek na Zimę”, która stanowi kolejną odsłonę corocznych działań marki. W tym roku Lech Premium Kompanii Piwowarskiej oprócz muzycznej niespodzianki na stoku, przygotował limitowaną edycję puszek, wyróżniających się dynamicznym designem. W ramach działań promujących Leszek przygotował spot telewizyjny, zrealizował kampanie OOH w południowej Polsce, a w obszarze PR i digital nawiązał również współpracę z influencerami.

  • Wydarzenie dostępne jest pod TUTAJ.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764