logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leszek ujawnia zimową niespodziankę w Czarna Góra Resort

  PR 17.02.2020, przeczytano 336 razy
ilustracja

Leszek przez cały rok silnie angażuje się w festiwale muzyczne i koncerty polskich artystów. Po letnich aktywacjach przyszedł czas na zimę. Zainspirowany limitowaną edycją puszki, Leszek po raz pierwszy rozkręci imprezę w ośrodku górskim położonym w malowniczym Masywie Śnieżnika w województwie dolnośląskim. Czarna Góra Resort, bo o nim mowa, to jeden z najlepszych ośrodków narciarskich w kraju, prezentujący doskonałą infrastrukturę narciarską i hotelową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leszek-ujawnia-zimowa-niespodzianke-w-czarna-gora-resort,385726,artykul.html

O dobrą zabawę przy wyselekcjonowanej muzyce zadba duet Flirtini, który gra na największych festiwalach i scenach klubowych w całej Polsce, bijąc często rekordy frekwencyjne. Ment XXL oraz Jedynak grają nieprzerwanie od 8 lat, promując współczesną muzykę miejską. A teraz nadszedł czas, aby pojawili się również w Czarna Góra Resort i zarazili fanów Leszka imprezowym klimatem. Już 16 lutego o godzinie 17:00 Flirtini wejdą na zimową scenę Leszka, żeby pomóc aktywnym urlopowiczom przełamać lody. Na miejscu oprócz muzycznego szaleństwa, każdy będzie mógł zgarnąć pamiątkę z wydarzenia, w postaci oryginalnego zdjęcia z naklejkami Leszka.

Impreza realizowana jest w ramach akcji „Leszek na Zimę”, która stanowi kolejną odsłonę corocznych działań marki. W tym roku Lech Premium Kompanii Piwowarskiej oprócz muzycznej niespodzianki na stoku, przygotował limitowaną edycję puszek, wyróżniających się dynamicznym designem. W ramach działań promujących Leszek przygotował spot telewizyjny, zrealizował kampanie OOH w południowej Polsce, a w obszarze PR i digital nawiązał również współpracę z influencerami.

  • Wydarzenie dostępne jest pod TUTAJ.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najnowsza kampania Ikea
Pełne dobrej energii, miliona pomysłów na siebie, wszystkich małych pasji i wielkich radości. Takie właśnie są nasze mieszkania i domy. W najnowszej kampanii IKEA zachęca do pozostania w domu dzieląc się pomysłami, by stało się to trochę łatwiejsze. Nasz dom kochamy zawsze - #niechzyjedom.
Dawid Kaźmierczak w 180heartbeats + Jung v Matt
Dawid Kaźmierczak stanął na czele nowo utworzonego działu social media & PR i będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem oraz rozwój biznesu 180heartbeats + JUNG v MATT w tym obszarze. Będzie raportował bezpośrednio do zarządu.
Palit prezentuje kartę GTX 1650 z pamięciami GDDR6
Palit Microsystems Ltd, producent kart graficznych prezentuje nowe karty wykorzystujące architekturę NVIDIA Turing i wyposażone w pamięci GDDR6, która uzupełniają linię kart z układem 1650 składającą się obecnie z modeli GeForce GTX 1650 GP OC, GP, KalmX, oraz StormX OC i StormX.
Zarząd Związku Firm PR, uwzględniając głos Walnego Zgromadzenia Członków z dnia 27.02.2020, podjął decyzję o przystąpieniu do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Decyzja wynika z przyjętej polityki spójności ZFPR, która zakłada promowanie profesjonalnych standardów public relations we wszystkich środowiskach związanych z branżą PR. To trzeci, po przyjęciu we wrześniu...
Spółka Unitop dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną firmy, w tym komunikację korporacyjną, działania z zakresu media relations oraz komunikację produktową, m.in. dla nowych marek firmy – Amki TO GO oraz Amki Superfoods. Współpracę nawiązano w drodze rekomendacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764