logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leszek Ziniewicz i Łukasz Witkiewicz w Walk Creative

  PR 16.01.2019, przeczytano 1338 razy
Leszek Ziniewicz

Walk Creative wzmacnia swój zespół kreatywny. W grudniu do agencji dołączyli Leszek Ziniewicz i Łukasz Witkiewicz. Obaj objęli stanowiska Creative Group Headów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leszek-ziniewicz-i-lukasz-witkiewicz-w-walk-creative,380813,artykul.html

Art Director Leszek Ziniewicz i Copywriter Łukasz Witkiewicz mogą pochwalić się stażem w branży dłuższym niż dwie dekady. Ziniewicz zaczynał swoją przygodę z reklamą w nieistniejącej już dziś agencji DMB&B, a Witkiewicz w Leo Burnett Warszawa. Razem pracują od 19 lat. W swoim portfolio zgromadzili prace dla klientów takich jak Fiat, Castorama, IKEA, P&G, PKO Bank Polski, Millennium, Sony, Heinz, Mleko Łaciate, PZU. Na swoim koncie mają szereg nagród z festiwali krajowych i zagranicznych. Pracowali razem m.in. w Leo Burnett, Ad Fabrika Draft FCB, Duda Polska.

W Walk Creative Ziniewicz i Witkiewicz objęli funkcje Creative Group Headów. Odpowiadać będą za bieżące prace dla takich klientów jak: Volkswagen Samochody Użytkowe, Vision Express czy sieć centrów handlowych Atrium. Agencja planuje dalszą rozbudowę zespołu kreatywnego na wiosnę 2019 roku.

obrazek

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764