logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Let Go - komfortowa kampania marki sloggi

  PR 07.12.2016, przeczytano 489 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania bieliźniarskiej marki sloggi - „LET GO” promująca filozofię, która opiera się na zasadzie wolności i poczuciu komfortu. Działania reklamowe, przygotowane przez Carat Polska obejmują internet, prasę oraz działania Out Of Home.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/let-go---komfortowa-kampania-marki-sloggi-,30766,artykul.html

Od początku istnienia, a więc od 1979 roku marka sloggi, propaguje styl życia pełen wolności i komfortu, zachęcający do życia według własnych zasad.

W sezonie jesień/zima 2016 sloggi rozpoczyna ogólnoeuropejską akcję pod hasłem Let Go, w której zachęca do zwolnienia szaleńczego tempa życia, do uwolnienia się od stresu i cieszenia się drobnymi przyjemnościami – tak aby czerpać z życia jak najpełniej.
                            
Właśnie dla tych, którzy kochają wolność i chcą czuć się komfortowo bez względu na sytuację, zaprojektowano rewolucyjnie miękką, delikatną jak podmuch wiatru bieliznę sloggi Wow Breeze w klasycznych kolorach czerni i beżu, a także w sezonowym, soczystym odcieniu fioletu. Kolekcja jest dostępna od listopada 2016 roku w salonach Triumph w całej Polsce.

Kampania reklamowa sloggi LET GO obejmuje działania w prasie oraz w internecie, a także działania w przestrzeni miejskiej. Działania w internecie obejmują targetowane mailingi oraz reklamy display w modelu performance. Na potrzeby kampanii, w celu zainspirowania użytkowników do relaksu i chwili oddechu, powstała interaktywna kolorowanka relaksacyjna dostępna na stronie sloggi.com w zakładce „Let Go” w wersji online lub do druku. Dodatkowo na terenie całej Warszawy wykorzystano 40 strategicznie rozlokowanych nośników Citylight, na których pojawi się 5 różnych komunikatów reklamowych dostosowanych do grup docelowych.

Za strategię, realizację, zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska  przy współpracy z iProspect, agencją Isobar Polska oraz Posterscope (wszystkie podmioty należą do Dentsu Aegis Network Polska). Kampania potrwa do końca listopada.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764