logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Let it Rip Pictures i enStudios dołączają do SPR

  PR 28.10.2024, przeczytano 237 razy

Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy: Let it Rip Pictures oraz enStudios. Oba studia wnoszą cenne doświadczenie w zakresie produkcji filmowej i wirtualnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/let-it-rip-pictures-i-enstudios-dolaczaja-do-spr,406258,artykul.html

Let it Rip Pictures to międzynarodowe studio, które specjalizuje się w produkcji filmowej, wirtualnej oraz strategii treści. Firma realizuje projekty na wielu rynkach jednocześnie, współpracując z ponad 60 twórcami z całego świata. Studio stawia na ekologiczne rozwiązania, takie jak wykorzystanie energii odnawialnej podczas produkcji.

„Wspólne działania z SPR to dla nas odpowiedź na dynamiczne zmiany w branży. Wierzymy, że razem z innymi członkami możemy tworzyć lepsze standardy w produkcji reklamowej” – mówi Tomek Kulesza, partner i execitive producer w Let it Rip Pictures.

enStudios, z siedzibą w Poznaniu, oferuje branży kreatywnej przestrzenie do produkcji wirtualnej, technologii motion capture oraz zaawansowanej produkcji audio.

„Członkostwo w SPR daje nam możliwość rozwoju i współpracy z najlepszymi w branży. Chcemy, by nasze studio było aktywnym uczestnikiem w kształtowaniu przyszłości produkcji reklamowej, także poza głównymi ośrodkami, takimi jak Warszawa” – podkreśla Michał Skuba, dyrektor zarządzający enStudios.

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych kontynuuje przyjmowanie firm, które działają zgodnie z najwyższymi standardami produkcyjnymi i etycznymi, budując silne środowisko dla producentów reklamowych.

Źródło: Stowarzyszenie Producentów Reklamowych

www.sprfilm.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RetailShow 2024: projektowanie przestrzeni sklepowych tematem Retail Congress
Aktualne trendy i praktyczne zastosowania w projektowaniu przestrzeni sklepowych będą wiodącymi tematami Retail Congress, towarzyszącego Targom Wyposażenia Sklepów RetailShow, które odbędą się 20-21 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Liderzy opinii, projektanci, innowatorzy, wskażą także rozwiązania służące efektywnemu rozwijaniu sklepów i...
KE promuje praworządność: kampania informacyjna
W Polsce 89 proc. badanych uważa za istotne, by wszystkie państwa członkowskie UE przestrzegały podstawowych wartości Unii, w tym praworządności – wynika z badań Eurobarometru. Choć o łamaniu praworządności w ciągu ostatnich pięciu lat wiele się mówiło, również w Polsce, za dobrze poinformowanych na temat praworządności uważa się 62 proc. Polaków. Komisja...
Aleph z kampanią Santander Bank na Spotify
Aleph przygotował dla Santandera kampanię „Nie wierz w bajki” na Spotify – grupa docelowa to użytkownicy tej platformy w wieku 18-44 lat. Działania właśnie startują, potrwają do drugiej połowy listopada. Równolegle toczyć się będą również w radiu oraz w obszarze SEM. Całościowo za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Dentsu...
LFP Industrial Solutions: specjalna oferta z okazji Black Friday
LFP Industrial Solutions, lider w branży rozwiązań przemysłowych, z radością ogłasza wprowadzenie wyjątkowej oferty z okazji Black Friday. Już teraz Klienci mają szansę skorzystać z niepowtarzalnych upustów na urządzenia serii Vanguard, które łączą innowacyjność z niezawodnością.
Slodkie ze świąteczną ofertą dla klientów biznesowych
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. To idealny moment, by znaleźć prezenty dla partnerów w biznesie. W tym przypadku nie można zapominać o personalizacji – dzięki temu obdarowany poczuje się doceniony i będzie wiedział, że upominek był przemyślany. Doskonałym rozwiązaniem są słodycze reklamowe, o czym z powodzeniem przekonuje...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764