logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Letnia Akademia Równości: Problemy społeczności LGBT+ w kampanii Stonewall

  PR 02.08.2019, przeczytano 789 razy
ilustracjastrzałka

W najbliższy poniedziałek rusza Letnia Akademia Równości. Pięcioro aktywistów wyruszy w tygodniową podróż po Polsce, aby dzielić się wiedzą o problemach i postulatach społeczności LGBT+. Ich celem jest dotarcie do miast, w których nie odbywają się marsze równości. Akcja jest wynikiem współpracy poznańskiego stowarzyszenia Grupa Stonewall oraz marki Sprite.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/letnia-akademia-rownosci%3A-problemy-spolecznosci-lgbt%2B-w-kampanii-stonewall,383468,artykul.html

W ciągu siedmiu dni organizatorzy planują odwiedzić Ostrów Wielkopolski, Świdnicę, Sandomierz, Białą Podlaską, Mrągowo, Grudziądz i Kołobrzeg. Jak zapowiadają, ich głównym celem jest rozmowa z mieszkańcami i obalenie szkodliwych mitów na temat osób LGBT+.

Skala pomówień i dezinformacji na temat społeczności LGBT+ jest ogromna. Chcemy z tym walczyć w sposób, który uważamy za najbardziej efektywny - poprzez bezpośredni kontakt z osobami, które na co dzień nie mają okazji porozmawiać z wyoutowanym gejem czy lesbijką. Badania potwierdzają, że im więcej znamy osób LGBT+, tym nasz poziom akceptacji wobec nich wzrasta” - mówi Mateusz Sulwiński z Grupy Stonewall.

ilustracjastrzałka

Aktywiści spędzą w każdym z miast kilka godzin, w czasie których zamierzają rozmawiać z napotkanymi osobami oraz rozdawać im informacyjne ulotki i tęczowe gadżety. Dobór miast znajdujących się na trasie Letniej Akademii Równości nie jest przypadkowy.

Z każdym rokiem w Polsce przybywa miast, w których odbywają się marsze równości. Wciąż jednak jest wiele miejsc, w których społeczność LGBT+ jest niewidoczna. Mamy nadzieję, że nasza obecność będzie wsparciem również dla miejscowych osób nieheteronormatywnych. - mówi Sue Bartel z Grupy Stonewall.

Letnia Akademia Równości to kolejny element globalnej kampanii „Niech gadają. Żyj rześko”, dotykającej problemu dyskryminacji oraz przejawów hejtu wobec różnych grup i osób. Jej istotą jest wspieranie autentyczności, prawa do bycia sobą i wyrażania tego a hasło kampanii #ILoveYouHater pokazuje, że najlepszą odpowiedzią na hejt może być miłość.

Źródło: Grupa Stonewall

grupa-stonewall.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764