logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Letnia akcja promocyjna Nikon nad Bałtykiem

  PR 10.07.2014, przeczytano 850 razy

Firma Nikon rozpoczyna letnią akcję promocyjną JESTEM NA WAKACJACH. Na turystów odpoczywających nad Bałtykiem czekają, m.in.: testy aparatów i lornetek, foto-biblioteka, porady i szkolenia pod okiem ekspertów oraz konkursy fotograficzne z atrakcyjnymi nagrodami. Działaniom promocyjnym towarzyszy akcja skierowana do rodziców pod hasłem JESTEM BEZCENNY. Wakacyjne miasteczko Nikona pojawi się w 6 nadmorskich kurortach. Akcja potrwa od 11 lipca do 11 sierpnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/letnia-akcja-promocyjna-nikon-nad-baltykiem,22155,artykul.html

Odwiedzający będą mieli możliwość przetestowania sprzętu firmy Nikon, w tym wytrzymałych aparatów, umożliwiających fotografowanie w ekstremalnych warunkach m.in. pod wodą – modeli Nikon 1 AW 1 oraz COOLPIX AW120, a także wybranych lustrzanek z serii D i lornetek. Przy okazji testów goście będą mogli samodzielnie wykonać pamiątkowe zdjęcia i wydrukować je na miejscu.

Po zabawie na piasku oraz w morzu do dyspozycji plażowiczów będzie strefa relaksu z leżakami. Na spragnionych fotograficznej wiedzy czekać będzie także specjalna „foto-biblioteka” Nikona, z książkami oraz wybranymi numerami najważniejszych magazynów fotograficznych, m.in.: Digital Camera Polska, Digital Foto Video, Digital Photographer Polska oraz Foto-Kurier. Ponadto, ostatniego dnia pobytu w każdej z miejscowości, odbędą się warsztaty fotograficzne prowadzone przez wykładowców Akademii Nikona. Na uczestników czeka m.in. konkurs. Autorzy najlepszych zdjęć wykonanych podczas zajęć otrzymają drukarki EPSON.

Z myślą o bezpieczeństwie najmłodszych plażowiczów przygotowana została także specjalna akcja JESTEM BEZCENNY, w ramach której rozdawane będą opaski na rękę dla dzieci, z miejscem na numer telefonu kontaktowego do rodziców.

Dla odwiedzających fotograficzne miasteczko Nikon przygotował dodatkowo konkurs
NIKON – JESTEM NA WAKACJACH. By wziąć udział w zabawie, wystarczy wykonać na miejscu pamiątkowe zdjęcie, utrzymane w klimacie wakacyjnych wspomnień oraz wgrać je za pośrednictwem tabletu do specjalnej aplikacji konkursowej.

Wszyscy miłośnicy fotografii, którzy nie będą mieli okazji odwiedzić fotograficznego miasteczka Nikona, mogą z kolei wziąć udział w konkursie w serwisie społecznościowym Instagram. Wakacyjne zdjęcia oznaczone specjalnym hashtagiem #NIKONJESTEMNAWAKACJACH zostaną zebrane w dedykowanej zakładce w aplikacji konkursowej i ocenione przez jury. Na autora najlepszej pracy czeka aparat Nikon 1 J4.

Za realizację akcji JESTEM NA WAKACJACH odpowiada agencja Maann 66 Promocja i Reklama. Mechanikę konkursu wraz z aplikacją opracował WALK Social Media.

Źródło: Nikon

nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764