logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Letnia aktywacja Peroni od Hand Made

  PR 20.05.2024, przeczytano 362 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/letnia-aktywacja-peroni-od-hand-made,404286,artykul.html

Hand Made odpowiada za ideę kreatywną i przeprowadzenie akcji, projekt dedykowanych aktywacji stron internetowych oraz komunikację kampanii w social media. W aktywacji weźmie udział ponad 300 wybranych punktów sprzedaży i lokali w całym kraju. Skanując kod QR z paragonu po zakupie, konsumenci zostają przekierowani do strony konkursowej, gdzie mają szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród (kurs robienia makaronu we Włoszech, albo jeden ze 100 voucherów do pyszne.pl na zakup włoskiego jedzenia). Jednocześnie o wygraną walczą również lokale, które zbiorą najwięcej chętnych do udziału w konkursie.

Źródło: Hand Made

hand-made.pl

Dodatkowe informacje:

Hand Made świadczy usługi z zakresu full service, a organizacja aktywacji konsumenckich jest jedną z kluczowych kompetencji agencji. Od idei kreatywnej, przez kreację, a także promocję akcji. Agencja obsługiwała w tym zakresie również inne międzynarodowe marki z portfolio Kompanii, między innymi Kozel, Pilsner Urquell czy Redd’s.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kuba Błaszczykowski w spocie o misji Rossmanna
– Jak wyglądało moje życie? Zawsze w biegu. A mówili mi: trzymaj formę, nie zwalniaj. Każdy ma moment, w którym się musi zatrzymać. Chociaż na chwilę… – mówi w najnowszym spocie o misji Rossmanna Kuba Błaszczykowski, b. piłkarz Wisły Kraków i Borusii Dortmund, reprezentant Polski i ćwierćfinalista mistrzostw Europy w 2016...
Konto dla dziecka w kampanii Santander Bank Polska
Bank rozpoczął nową kampanię reklamową z udziałem swojego ambasadora Piotra Adamczyka, która promuje konta dla nastolatków. Kampania pod hasłem „Santander Bank Polska pomaga dzieciom ogarniać pieniądze” zachęca do korzystania z wygodnych i bezpiecznych usług finansowych.
Hologram promuje bankowość dla młodych Banku Pekao S.A.
Na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie pojawiła się wielkoformatowa reklama Banku Pekao w formie hologramu. Za pomocą tego innowacyjnego nośnika bank chce dotrzeć do młodych ludzi i zainteresować ich swoją ofertą Konta Przekorzystnego oraz aplikacją mobilną PeoPay.
Po co Ci rynna? Kampania reklamowa Galeco
„Po co Ci rynna” — czy lider w produkcji systemów rynnowych może promować się tak kontrowersyjnym hasłem? Może! Bo dzięki niemu przewrotnie przypomina, jak ważnym elementem dachu są rynny, także wtedy, gdy chcemy stworzyć minimalistyczną, jednolitą bryłę budynku.
Fundacja Avalon podsumowuje Miesiąc Walki z Dyskryminacją
Czy wiesz, że osoby z niepełnosprawnościami ukazywane są w mediach na ogół jako ludzie bierni i doświadczający wielu negatywnych rzeczy w życiu — choroby, cierpienia, braku pomocy bądź też jako superbohaterowie, którzy każdego dnia przełamują bariery i dokonują niemożliwego - życia z niepełnosprawnością? Czy wiesz, że jedynie co dziesiąta osoba potwierdza, że media...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764