logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Letnia edycja Sony Wedding Roadshow

  PR 02.08.2019, przeczytano 202 razy
ilustracjastrzałka

Już w sierpniu 2019 roku rozpocznie się letnia edycja cieszącego się popularnością Sony Wedding Roadshow. Wydarzenie odbędzie się w Warszawie i Krakowie. Warsztaty poprowadzi wybitna specjalistka fotografii modowej i portretowej Lidia Popiel oraz uznany fotograf ślubny Maciej Suwałowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/letnia-edycja-sony-wedding-roadshow-,383465,artykul.html

Sony Wedding Roadshow to całodniowe wykłady i warsztaty kierowane zarówno do doświadczonych fotografów ślubnych, jak i początkujących fascynatów fotografii, którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności. Uczestnicy spotkania będą mieli okazję zapoznać się z tajnikami fotografii ślubnej i spojrzeć na nią oczami profesjonalnych twórców.

Tegoroczne wydarzenie pozwoli biorącym udział uchwycić temat fotografii ślubnej w dużo szerszym zakresie. Prowadzący zaprezentują zupełnie odmienne podejście do tej tematyki.

Lidia Popiel, na co dzień fotografka nieodłącznie związana ze światem mody, wykonuje zdjęcia dla znanych polskich tytułów. Jej wieloletnie doświadczenie po obu stronach obiektywu procentuje w kreacji pięknych kadrów portretowych.

Niekwestionowany autorytet fotografii ślubnej Maciej Suwałowski stale podróżuje i fotografuje śluby na wszystkich szerokościach geograficznych, od Seszeli, przez Tajlandię, Wietnam, Australię, USA, na Islandii kończąc. Jego prace były nagradzane na łamach wielu portali i magazynów branżowych na całym świecie.

Letnia edycja warsztatów Sony Wedding Roadshow odbędzie się 5 sierpnia 2019 roku w Warszawie przy ul. Mińskiej 25 (Studio WOLF) oraz 8 sierpnia 2019 roku w Krakowie przy ul. Krakowskiej 41/4 (Studio Trzecie Oko).

Źródło: Sony

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nie żyje Bohdan Butenko
W wieku 88 lat zmarł Bohdan Butenko – słynny grafik i ilustrator związany przez lata z redakcją „Przekroju”, twórca postaci Gapiszona, Kwapiszona, Gucia i Cezara.
Ruszyła kampania „Otwarte w niedziele”
11 października br. MAKRO Polska rozpoczęło kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Jego przedstawiciele zapraszają do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi. Sieć...
Stoisko targowe to duża inwestycja dla każdej firmy niezależnie do tego jakim budżetem dysponuje. Dlatego warto pomyśleć o rozwiązaniu, które będzie służyło przez lata i to nie tylko w czasie targów. O rozwiązaniu, które nie będzie jednorazowe i nie będzie generowało odpadów po każdych targach.
Brother razem z BNP Paribas Leasing Solutions tworzy program dla swoich partnerów
Firma Brother, dzięki współpracy z BNP Paribas Leasing Solutions prezentuje nowe rozwiązanie, Brother Finance, ułatwiające resellerom oferowanie dzierżawy sprzętu i usług MPS. Dodatkowo, by na starcie wesprzeć proces sprzedaży do końca grudnia 2019 roku trwa promocja, dzięki której klient dealera nie zapłaci żadnych odsetek od finansowanego urządzenia.
Dębica łączy pokolenia w nowej kampanii wizerunkowej
Firma Oponiarska Dębica S.A., wiodący producent opon do samochodów osobowych na polskim rynku, rusza z nową ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Panuje na polskich drogach”. Celem działań jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie do szerszego grona klientów, w tym młodych kierowców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764