logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Letnia kampania wyprzedażowa Nova Park

  PR 12.06.2019, przeczytano 286 razy
ilustracjastrzałka

Trwa letnia kampania wizerunkowa NoVa Park „Tak tanio, Tak blisko, Takie wyprzedaże”, skierowana do miłośników cenowych okazji. Kampania nawiązuje do wakacji skąpanych w gorących promieniach słońca. Wykorzystana kolorystyka, w której dominują barwy lata – żółć i pomarańcza – pozytywnie nastraja na nadchodzące lato.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/letnia-kampania-wyprzedazowa-nova-park,382860,artykul.html

Letnia kampania wyprzedażowa to już kolejna odsłona najnowszej linii kreatywnej NoVa Park, która skupia się przede wszystkim na komunikowaniu pozytywnych emocji za pomocą mocnego kolorystycznego akcentu, mozaiki zdjęć oraz charakterystycznej „ramy”, scalającej wszystkie elementy oraz symbolizującej bliskość i wyjątkowy świat, do którego NoVa Park zaprasza swoich klientów. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS, komunikacji na Facebooku oraz stronie internetowej NoVa Park.

Kampania ma na celu promocję sezonowych letnich wyprzedaży w NoVa Park. Na klientów Gorzowa i okolic czeka ponad 140 sklepów i punktów usługowych, w tym unikalne na rynku lokalnym marki.

- Lato zbliża się wielkimi krokami, a w związku z tym NoVa Park uruchamia nową kampanię wizerunkową informującą o letnich wyprzedażach. Tym razem chcemy zabrać naszych Klientów w podróż w stronę słońca. Jesteśmy przekonani, że grafika w przykuwających uwagę kolorach zachęci do zakupów w NoVa Park, które pozwolą dobrze  przygotować się na zbliżający sezon urlopowy – mówi Anna Krajczyńska, specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Źródło: Prime Kapital

www.primekapital.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764