logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Letnia kampania wyprzedażowa Nova Park

  PR 12.06.2019, przeczytano 415 razy
ilustracjastrzałka

Trwa letnia kampania wizerunkowa NoVa Park „Tak tanio, Tak blisko, Takie wyprzedaże”, skierowana do miłośników cenowych okazji. Kampania nawiązuje do wakacji skąpanych w gorących promieniach słońca. Wykorzystana kolorystyka, w której dominują barwy lata – żółć i pomarańcza – pozytywnie nastraja na nadchodzące lato.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/letnia-kampania-wyprzedazowa-nova-park,382860,artykul.html

Letnia kampania wyprzedażowa to już kolejna odsłona najnowszej linii kreatywnej NoVa Park, która skupia się przede wszystkim na komunikowaniu pozytywnych emocji za pomocą mocnego kolorystycznego akcentu, mozaiki zdjęć oraz charakterystycznej „ramy”, scalającej wszystkie elementy oraz symbolizującej bliskość i wyjątkowy świat, do którego NoVa Park zaprasza swoich klientów. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS, komunikacji na Facebooku oraz stronie internetowej NoVa Park.

Kampania ma na celu promocję sezonowych letnich wyprzedaży w NoVa Park. Na klientów Gorzowa i okolic czeka ponad 140 sklepów i punktów usługowych, w tym unikalne na rynku lokalnym marki.

- Lato zbliża się wielkimi krokami, a w związku z tym NoVa Park uruchamia nową kampanię wizerunkową informującą o letnich wyprzedażach. Tym razem chcemy zabrać naszych Klientów w podróż w stronę słońca. Jesteśmy przekonani, że grafika w przykuwających uwagę kolorach zachęci do zakupów w NoVa Park, które pozwolą dobrze  przygotować się na zbliżający sezon urlopowy – mówi Anna Krajczyńska, specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Źródło: Prime Kapital

www.primekapital.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Węc PR nagrała swój Hot16challenge2
Akcja hot16challenge2 cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów.  W społeczną inicjatywę zaangażowali się celebryci i politycy, a nawet znane brandy. Nominacje dotarły również do branży kreatywnej. Specjaliści z agencji WĘC PR podjęli rękawicę i zarapowali, by wesprzeć medyków w walce z koronawirusem.
Kampania społeczna marki Ambition
Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia, jednak to, co naprawdę ważne powinno pozostać niezmienne. Marka Ambition, w swojej nowej kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w...
Nowe przenośne projektory LCD Panasonic
Firma Panasonic ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek dwóch ekonomicznych serii projektorów LCD, które wyróżniają się niewiarygodnie długim cyklem eksploatacji przy jej jednoczesnym niskim całkowitym koszcie. Główne zalety produktów to wysoka jakość i duży kontrast wyświetlanych obrazów. Nowe serie, które doskonale nadają się...
Aplikacje Photo Gallery i AiFoto debiutują w nowych wersjach. Producent gruntownie przemodelował interfejs i dodał szereg nowych funkcji. Mają one sprawić, że organizacja, przeglądanie i udostępnianie zdjęć będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji firmy, doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764