logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Letnia kampania wyprzedażowa Nova Park

  PR 12.06.2019, przeczytano 355 razy
ilustracjastrzałka

Trwa letnia kampania wizerunkowa NoVa Park „Tak tanio, Tak blisko, Takie wyprzedaże”, skierowana do miłośników cenowych okazji. Kampania nawiązuje do wakacji skąpanych w gorących promieniach słońca. Wykorzystana kolorystyka, w której dominują barwy lata – żółć i pomarańcza – pozytywnie nastraja na nadchodzące lato.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/letnia-kampania-wyprzedazowa-nova-park,382860,artykul.html

Letnia kampania wyprzedażowa to już kolejna odsłona najnowszej linii kreatywnej NoVa Park, która skupia się przede wszystkim na komunikowaniu pozytywnych emocji za pomocą mocnego kolorystycznego akcentu, mozaiki zdjęć oraz charakterystycznej „ramy”, scalającej wszystkie elementy oraz symbolizującej bliskość i wyjątkowy świat, do którego NoVa Park zaprasza swoich klientów. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS, komunikacji na Facebooku oraz stronie internetowej NoVa Park.

Kampania ma na celu promocję sezonowych letnich wyprzedaży w NoVa Park. Na klientów Gorzowa i okolic czeka ponad 140 sklepów i punktów usługowych, w tym unikalne na rynku lokalnym marki.

- Lato zbliża się wielkimi krokami, a w związku z tym NoVa Park uruchamia nową kampanię wizerunkową informującą o letnich wyprzedażach. Tym razem chcemy zabrać naszych Klientów w podróż w stronę słońca. Jesteśmy przekonani, że grafika w przykuwających uwagę kolorach zachęci do zakupów w NoVa Park, które pozwolą dobrze  przygotować się na zbliżający sezon urlopowy – mówi Anna Krajczyńska, specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Źródło: Prime Kapital

www.primekapital.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plakaty kubańskie lat 60. i 70. na tle twórczości plakatowej w Polsce i Czechosłowacji
Wystawa w Muzeum Plakatu w Wilanowie prezentuje wybór 169 plakatów z Kuby, Czechosłowacji i Polski z lat 60. i 70. XX wieku. Układ dzieł na ekspozycji umożliwi publiczności porównanie rozmaitych koncepcji i stylistyk artystycznych oraz sposobów i technik druku w podobnych lub wręcz tych samych tematach podejmowanych przez artystów z krajów...
20-lecie Galerii Rusz w Muzeum Plakatu w Wilanowie
Prezentacja dokumentacji 150 prac z dorobku artystów Joanny Górskiej i Rafała Góralskiego, tworzących od sierpnia 1999 roku sztukę, która ma poRUSZać i prowowokować do myślenia. Zapraszamy do zapoznania  z wyborem 150 prac z 20-letniej działalności Galerii Rusz, które będą prezentowane na ekranie w Galerii Format B1.
Przejdźmy na Ty w różnych stylach – nowa kampania Tyskiego
19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone.  Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku.
Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie strategii kreatywnej i wdrożenie nowej platformy komunikacji w kanałach online należących do serwisu prezentującego oferty sprzedaży i wynajmu nieruchomości. CTM będzie również wspierać kreatywnie działania z zakresu performance marketingu i zajmie się realizacją spotu promocyjnego przeznaczonego do kanałów digitalowych.
Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl
Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764