Trwa letnia kampania wizerunkowa NoVa Park „Tak tanio, Tak blisko, Takie wyprzedaże”, skierowana do miłośników cenowych okazji. Kampania nawiązuje do wakacji skąpanych w gorących promieniach słońca. Wykorzystana kolorystyka, w której dominują barwy lata – żółć i pomarańcza – pozytywnie nastraja na nadchodzące lato.
Letnia kampania wyprzedażowa to już kolejna odsłona najnowszej linii kreatywnej NoVa Park, która skupia się przede wszystkim na komunikowaniu pozytywnych emocji za pomocą mocnego kolorystycznego akcentu, mozaiki zdjęć oraz charakterystycznej „ramy”, scalającej wszystkie elementy oraz symbolizującej bliskość i wyjątkowy świat, do którego NoVa Park zaprasza swoich klientów. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS, komunikacji na Facebooku oraz stronie internetowej NoVa Park.
Kampania ma na celu promocję sezonowych letnich wyprzedaży w NoVa Park. Na klientów Gorzowa i okolic czeka ponad 140 sklepów i punktów usługowych, w tym unikalne na rynku lokalnym marki.
- Lato zbliża się wielkimi krokami, a w związku z tym NoVa Park uruchamia nową kampanię wizerunkową informującą o letnich wyprzedażach. Tym razem chcemy zabrać naszych Klientów w podróż w stronę słońca. Jesteśmy przekonani, że grafika w przykuwających uwagę kolorach zachęci do zakupów w NoVa Park, które pozwolą dobrze przygotować się na zbliżający sezon urlopowy – mówi Anna Krajczyńska, specjalista ds. marketingu NoVa Park.
Źródło: Prime Kapital