logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Letnia promocja papierów i kartonów ozdobnych w Cezeksie

  PR 09.07.2002, przeczytano 2507 razy

Cezex – największy pod względem zaangażowania kapitałowego dystrybutor produktów papierniczych w Polsce – rozpoczął promocyjną sprzedaż wybranych papierów i kartonów ozdobnych identyfikacyjnych Magnus i Royal Quadrant oraz prestiżowych – Tintoretto i Nettuno.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/letnia-promocja-papierow-i-kartonow-ozdobnych-w-cezeksie,1082,artykul.html

Promocja dotyczy zakupów ponad 50 arkuszy. Klienci mogą otrzymać nawet do 25 procent rabatu. Promocja trwa od 8 lipca do 31 sierpnia 2002 r.

Magnus – marka własna Cezexu – i Royal Quadrant należą do rodziny papierów i kartonów ozdobnych identyfikacyjnych, co oznacza, że zapewniają ujednolicony wygląd wszystkich druków firmowych i kopert. Magnus to papier żeberkowany ze znakiem wodnym – napisem Magnus. Royal Quadrant jest gładki i niepowlekany o znaku wodnym przedstawiającym ozdobną literę Q. Wymienione wyżej papiery polecane są do wykonywania wszelkich druków firmowych, listowników, zaproszeń, wizytówek. Dobrze zachowują się w trakcie drukowania offsetowego, sitowego, tłoczenia bezbarwnego i z folią, kopiowania kserograficznego oraz zadrukowywania w drukarkach laserowych lub atramentowych.

Letnią promocją objęte są: Magnus Ultra White w formatach A4 i B1 – barwa super biała – o gramaturach 100 g/m2, 220 g/m2 i 300 g/m2; Magnus Natural w barwie kości słoniowej 100 g/m2 w formacie A4 i 300 g/m2 B1 oraz Magnus Cream, kremowy, w formacie 43x61 cm, 100 g/m2. Papiery Royal Quadrant objęte promocją dostępne są w gramaturze 100 g/m2. W formacie 45x64 cm dostępna jest barwa kremowa, a A4 - superbiała.

Tintoretto i Nettuno to papiery i kartony z produktów prestiżowych. Tintoretto to niepowlekany bezdrzewny papier i karton, który dzięki tłoczonej powierzchni i dodatkowi krótkich, ciemnych włókien (Tintoretto Melange) doskonale imituje papier czerpany. Można go zadrukowywać offsetowo, typograficznie, sitowo, tłoczyć bezbarwnie i z folią. Nettuno, dzięki fakturze w formie prążków, przypomina papier wykonywany ręcznie. Również polecany do drukowania offsetowego i sitowego, tłoczenia bezbarwnego i z folią.

Papiery Nettuno o gramaturze 140 g/m2 i formacie RB1 (71x101 cm) w promocji dostępne są w barwach: zielona-ciemna, brązowa-bardzo jasna, szmaragdowa-bardzo jasna, niebieska-ciemna, cynobrowożółta, brązowa-ciemna. Ta ostatnia barwa występuje również w gramaturze 215 g/m2. Objęte promocją są także papiery i kartony Tintoretto w formacie RB1 – białe i o barwie bieli kredowej w gramaturze 95 g/m2 i 250 g/m2. W gramaturze 95 g/m2 dostępny jest papier o barwie oliwkowej-bardzo jasnej, a 250 g/m2 – szarozielonej-bardzo jasnej

# # #


Cezex jest najstarszą prywatną firmą na rynku dystrybucji papieru w Polsce (od 1989 roku).
Firma, dysponuje najwyższym spośród hurtowników papieru kapitałem zakładowym (w 100 proc. polskim) wynoszącym 72.699.500 zł. W roku 2001 całkowity przychód Cezeksu wyniósł ok. 181 mln zł, co stanowi wzrost o 45 mln (33 proc.) w porównaniu z rokiem 2000. Cezex osiągnął 17 proc. udział w rynku i obsługuje 26 proc. zamówień rynku poligraficznego. Od początku działalności firmy właścicielem i jednocześnie prezesem zarządu jest Cezariusz Szlachcic.

Firma zatrudnia 280 pracowników w Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Kaliszu, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Opolu, Piotrkowie Trybunalskim, Poznaniu, Radomiu, Rudzie Śląskiej, Rzeszowie, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu i Zielonej Górze. Prowadzi sprzedaż zarówno hurtową, jak i detaliczną w warszawskim Salonie Papierniczym oraz konsultacje i doradztwo (w ramach usługi Art-Serwis) w zakresie wyboru i możliwości zastosowania papieru.

W marcu 2002 Cezex zajął 69 miejsce w rankingu miesięcznika Home & Market ,,Lokomotywy Polskiej Gospodarki”, w kwietniu 2002 - 386 miejsce w rankingu Gazety Bankowej „Lista 500”.

W 2001 roku za prowadzenie polityki personalnej Cezex otrzymał Godło „Inwestor w kapitał ludzki” i zosta laureatem konkursu „Lider zarządzania zasobami ludzkimi”.

Cezex zawarł długoterminowe kontrakty z ponad 50 dostawcami, a także uzyskał wyłączność na sprzedaż produktów lub niektórych linii produktowych na rynku polskim od wiodących producentów światowych. Cezex wprowadził i wypromował również 11 własnych marek. Łącznie w ofercie Cezeksu znajduje się obecnie 80 marek – w sumie około 3 000 produktów.


Więcej informacji udziela:
Bartosz Lewicki
Rzecznik prasowy

tel. kom. 0 502 257 547
tel. (0-22) 676 90 00 w. 217
blewicki@cezex.pl
www.cezex.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: Cezex

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764