logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Letnia Szkoła Designu: infografika i wizualizacja danych

   08.07.2014, przeczytano 2102 razy
ilustracjastrzałka
fot. Sebastian Woźniak

W lipcu w Zamku Cieszyn rusza kolejna odsłona Letniej Szkoły Designu, organizowanej z myślą o studentach i projektantach grafiki. Tym razem zajmiemy się projektowaniem infografik, czyli wizualizacją danych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/letnia-szkola-designu%3A-infografika-i-wizualizacja-danych,22137,artykul.html

W 2015 roku zamek Cieszyn będzie obchodził swoje 10. urodziny. Dlatego czekamy na projektantów, dla których cieszyńskie centrum designu stanie się źródłem wiedzy i inspiracji do stworzenia niepowtarzalnych, trafionych w dziesiątkę infografik.  Warsztaty odbędą się 15-18 lipca w Zamku Cieszyn.

Prowadzący:


dr Justyna Kucharczyk / ASP Katowice, Katedra Projektowania Graficznego  Zajmuje się projektowaniem całościowych identyfikacji oraz systemów informacji wizualnej. Wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach w Pracowni Projektowania Systemów Informacji oraz Komunikacji Społecznej. Współautorka systemu informacji wizualnej dla portu lotniczego w Katowicach Pyrzowicach.

dr Marcel Benčík / ASP Bratysława, Katedra Komunikacji Wizualnej Organizator międzynarodowej konferencji Kupė, dotyczącej projektowania graficznego. Juror międzynarodowego przeglądu najlepszych projektów dyplomowych "Graduation Projects". Zajmuje się projektowaniem publikacji, identyfikacją wizualną oraz projektowaniem graficznym w architekturze. Twórca narodowego pawilonu Słowacji i Czech na Międzynarodowym Biennale Architektury w Wenecji.

dr hab. Tomasz Bierkowski
/ ASP Katowice, Katedra Projektowania Graficznego Projektant grafiki użytkowej. Laureat m.in. Festiwalu Plakatu w Krakowie, konkursu Śląska Rzecz 2005 za projekt książki "Martwe punkty. Antologia poezji Na Dziko", współpracuje z Muzeum Sztuki w Łodzi, warszawską Zachętą oraz Centrum Sztuki Współczesnej Kronika w Bytomiu.  Autor książki "O typografii".

dr Jacek Mrowczyk / ASP Katowice, Katedra Projektowania Graficznego Projektant grafik; współzałożyciel i zastępca redaktor naczelnej kwartalnika projektowego "2+3D grafika plus produkt" autor wielu artykułów poświęconych grafice użytkowej; współredaktor książki "Wiedzieć/Widzieć", współautor publikacji "PGR. Projektowanie graficzne w Polsce" oraz autor "Niewielkiego słownika typograficznego".

Zasady rekrutacji: Wszystkich zainteresowanych udziałem w warsztatach prosimy o przesłanie zgłoszenia wraz z portfolio (link do portfolio lub plik do 5 MG) do 30 czerwca 2014 roku na adres e-mail: apilch@zamekcieszyn.pl 
Liczba miejsc jest ograniczona. O uczestnictwie nie decyduje kolejność zgłoszeń.

Wyniki zostaną ogłoszone 7 lipca  2014. Po ogłoszeniu wyników rekrutacji zakwalifikowani uczestnicy zostaną poproszeni o dokonanie wpłaty za udział w warsztatach.

Koszt uczestnictwa: 200,00 zł studenci, 300,00 zł pozostali uczestnicy

Zakwaterowanie: Organizatorzy nie pokrywają kosztów zakwaterowania. Dla uczestników warsztatów preferencyjne ceny noclegów w  pokojach gościnnych "Pod Wieżą". Organizatorzy zapewniają obiady.

Co ze sobą zabrać? Ze względu na specyfikę warsztatów prosimy osoby, które zakwalifikują się do udziału w warsztatach o przywiezienie laptopa (wyposażonego najlepiej w pakiet Adobe) i cyfrowego aparatu fotograficznego.

Organizator zastrzega sobie możliwość zmian programowych.

Źródło: STGU

www.zamekcieszyn.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764