logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Letnia Szkoła Designu: infografika i wizualizacja danych

   08.07.2014, przeczytano 1565 razy
ilustracjastrzałka
fot. Sebastian Woźniak

W lipcu w Zamku Cieszyn rusza kolejna odsłona Letniej Szkoły Designu, organizowanej z myślą o studentach i projektantach grafiki. Tym razem zajmiemy się projektowaniem infografik, czyli wizualizacją danych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/letnia-szkola-designu%3A-infografika-i-wizualizacja-danych,22137,artykul.html

W 2015 roku zamek Cieszyn będzie obchodził swoje 10. urodziny. Dlatego czekamy na projektantów, dla których cieszyńskie centrum designu stanie się źródłem wiedzy i inspiracji do stworzenia niepowtarzalnych, trafionych w dziesiątkę infografik.  Warsztaty odbędą się 15-18 lipca w Zamku Cieszyn.

Prowadzący:


dr Justyna Kucharczyk / ASP Katowice, Katedra Projektowania Graficznego  Zajmuje się projektowaniem całościowych identyfikacji oraz systemów informacji wizualnej. Wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach w Pracowni Projektowania Systemów Informacji oraz Komunikacji Społecznej. Współautorka systemu informacji wizualnej dla portu lotniczego w Katowicach Pyrzowicach.

dr Marcel Benčík / ASP Bratysława, Katedra Komunikacji Wizualnej Organizator międzynarodowej konferencji Kupė, dotyczącej projektowania graficznego. Juror międzynarodowego przeglądu najlepszych projektów dyplomowych "Graduation Projects". Zajmuje się projektowaniem publikacji, identyfikacją wizualną oraz projektowaniem graficznym w architekturze. Twórca narodowego pawilonu Słowacji i Czech na Międzynarodowym Biennale Architektury w Wenecji.

dr hab. Tomasz Bierkowski
/ ASP Katowice, Katedra Projektowania Graficznego Projektant grafiki użytkowej. Laureat m.in. Festiwalu Plakatu w Krakowie, konkursu Śląska Rzecz 2005 za projekt książki "Martwe punkty. Antologia poezji Na Dziko", współpracuje z Muzeum Sztuki w Łodzi, warszawską Zachętą oraz Centrum Sztuki Współczesnej Kronika w Bytomiu.  Autor książki "O typografii".

dr Jacek Mrowczyk / ASP Katowice, Katedra Projektowania Graficznego Projektant grafik; współzałożyciel i zastępca redaktor naczelnej kwartalnika projektowego "2+3D grafika plus produkt" autor wielu artykułów poświęconych grafice użytkowej; współredaktor książki "Wiedzieć/Widzieć", współautor publikacji "PGR. Projektowanie graficzne w Polsce" oraz autor "Niewielkiego słownika typograficznego".

Zasady rekrutacji: Wszystkich zainteresowanych udziałem w warsztatach prosimy o przesłanie zgłoszenia wraz z portfolio (link do portfolio lub plik do 5 MG) do 30 czerwca 2014 roku na adres e-mail: apilch@zamekcieszyn.pl 
Liczba miejsc jest ograniczona. O uczestnictwie nie decyduje kolejność zgłoszeń.

Wyniki zostaną ogłoszone 7 lipca  2014. Po ogłoszeniu wyników rekrutacji zakwalifikowani uczestnicy zostaną poproszeni o dokonanie wpłaty za udział w warsztatach.

Koszt uczestnictwa: 200,00 zł studenci, 300,00 zł pozostali uczestnicy

Zakwaterowanie: Organizatorzy nie pokrywają kosztów zakwaterowania. Dla uczestników warsztatów preferencyjne ceny noclegów w  pokojach gościnnych "Pod Wieżą". Organizatorzy zapewniają obiady.

Co ze sobą zabrać? Ze względu na specyfikę warsztatów prosimy osoby, które zakwalifikują się do udziału w warsztatach o przywiezienie laptopa (wyposażonego najlepiej w pakiet Adobe) i cyfrowego aparatu fotograficznego.

Organizator zastrzega sobie możliwość zmian programowych.

Źródło: STGU

www.zamekcieszyn.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#SportPrzeciwHomofobii: Kampania społeczna KPH
Gwiazda piłki nożnej, mistrzyni świata w żeglarstwie, mistrz świata w brazylijskim Jiu-jitsu, mistrz Polski w Muay Thai, pływaczka paraolimpijska, wicemistrz Europy w Jiu-jitsu i trener MMA... Cała siódemka, jako pierwsi sportowcy i sportsmenki w Polsce wzięli udział w kampanii #SportPrzeciwHomofobii wyrażając swój sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
Nie daj się wymienić na robota: Kampania szkoły programowania Codecool
Już za dziesięć lat 90 proc. obecnych kompetencji zawodowych ulegnie dezaktualizacji – wynika zbadania  „Future of Skills. Employment in 2030”.  Rynek pracy, a także otaczająca nas rzeczywistość z pewnością będą wyglądać zupełnie inaczej, a to za sprawą dynamicznie postępującej robotyzacji. Czy maszyny zabiorą nam pracę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić...
Premiera nowego logo Infoshare
Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierowanych do konsumentów i sektora HORECA.
Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL
Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764