logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Letnia Szkoła Designu: infografika i wizualizacja danych

   08.07.2014, przeczytano 1625 razy
ilustracjastrzałka
fot. Sebastian Woźniak

W lipcu w Zamku Cieszyn rusza kolejna odsłona Letniej Szkoły Designu, organizowanej z myślą o studentach i projektantach grafiki. Tym razem zajmiemy się projektowaniem infografik, czyli wizualizacją danych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/letnia-szkola-designu%3A-infografika-i-wizualizacja-danych,22137,artykul.html

W 2015 roku zamek Cieszyn będzie obchodził swoje 10. urodziny. Dlatego czekamy na projektantów, dla których cieszyńskie centrum designu stanie się źródłem wiedzy i inspiracji do stworzenia niepowtarzalnych, trafionych w dziesiątkę infografik.  Warsztaty odbędą się 15-18 lipca w Zamku Cieszyn.

Prowadzący:


dr Justyna Kucharczyk / ASP Katowice, Katedra Projektowania Graficznego  Zajmuje się projektowaniem całościowych identyfikacji oraz systemów informacji wizualnej. Wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach w Pracowni Projektowania Systemów Informacji oraz Komunikacji Społecznej. Współautorka systemu informacji wizualnej dla portu lotniczego w Katowicach Pyrzowicach.

dr Marcel Benčík / ASP Bratysława, Katedra Komunikacji Wizualnej Organizator międzynarodowej konferencji Kupė, dotyczącej projektowania graficznego. Juror międzynarodowego przeglądu najlepszych projektów dyplomowych "Graduation Projects". Zajmuje się projektowaniem publikacji, identyfikacją wizualną oraz projektowaniem graficznym w architekturze. Twórca narodowego pawilonu Słowacji i Czech na Międzynarodowym Biennale Architektury w Wenecji.

dr hab. Tomasz Bierkowski
/ ASP Katowice, Katedra Projektowania Graficznego Projektant grafiki użytkowej. Laureat m.in. Festiwalu Plakatu w Krakowie, konkursu Śląska Rzecz 2005 za projekt książki "Martwe punkty. Antologia poezji Na Dziko", współpracuje z Muzeum Sztuki w Łodzi, warszawską Zachętą oraz Centrum Sztuki Współczesnej Kronika w Bytomiu.  Autor książki "O typografii".

dr Jacek Mrowczyk / ASP Katowice, Katedra Projektowania Graficznego Projektant grafik; współzałożyciel i zastępca redaktor naczelnej kwartalnika projektowego "2+3D grafika plus produkt" autor wielu artykułów poświęconych grafice użytkowej; współredaktor książki "Wiedzieć/Widzieć", współautor publikacji "PGR. Projektowanie graficzne w Polsce" oraz autor "Niewielkiego słownika typograficznego".

Zasady rekrutacji: Wszystkich zainteresowanych udziałem w warsztatach prosimy o przesłanie zgłoszenia wraz z portfolio (link do portfolio lub plik do 5 MG) do 30 czerwca 2014 roku na adres e-mail: apilch@zamekcieszyn.pl 
Liczba miejsc jest ograniczona. O uczestnictwie nie decyduje kolejność zgłoszeń.

Wyniki zostaną ogłoszone 7 lipca  2014. Po ogłoszeniu wyników rekrutacji zakwalifikowani uczestnicy zostaną poproszeni o dokonanie wpłaty za udział w warsztatach.

Koszt uczestnictwa: 200,00 zł studenci, 300,00 zł pozostali uczestnicy

Zakwaterowanie: Organizatorzy nie pokrywają kosztów zakwaterowania. Dla uczestników warsztatów preferencyjne ceny noclegów w  pokojach gościnnych "Pod Wieżą". Organizatorzy zapewniają obiady.

Co ze sobą zabrać? Ze względu na specyfikę warsztatów prosimy osoby, które zakwalifikują się do udziału w warsztatach o przywiezienie laptopa (wyposażonego najlepiej w pakiet Adobe) i cyfrowego aparatu fotograficznego.

Organizator zastrzega sobie możliwość zmian programowych.

Źródło: STGU

www.zamekcieszyn.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga Twarz Instalatora - nowa kampania marki Purmo
Marka Purmo, rozpoczęła nową kampanię wizerunkową - “Druga Twarz Instalatora”. Inicjatywa skupia się na specjalistach, którzy współpracują z fińskim producentem. Cel? Zmiana image’u, jaki posiadają “budowlańcy”, poprzez pokazanie ich drugiego oblicza. W ramach kampanii zrealizowano 7 profesjonalnych filmów i sesji zdjęciowych,...
Michał Sęk i Tomasz Bujok creative directorami w 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt jako creative directorzy dołączyli Michał Sęk i Tomasz Bujok. Będą wspierać w zarządzaniu działem kreacji Mikołaja Sadowskiego, chief creative officera & partnera.  
BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce wykorzystał w kampanii technologię deep fake
Deep fake to technologia, o której coraz głośniej w świecie internetu i nie tylko. W skrócie, jest to technika obróbki obrazu, polegająca na nałożeniu twarzy konkretnej osoby na dowolną postać przy użyciu sztucznej inteligencji. W praktyce oznacza to, że możemy zobaczyć jak pewne osoby mówią rzeczy, których nigdy by nie powiedziały.
Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Pod hasłem „Gramy Razem” kampania przedstawia wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski. Spoty emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Równolegle...
Rozpoczęła się Kampania „Sprawdzony - Niekręcony”
Wystartowała Kampania Uczciwych Sprzedawców Aut Używanych „Sprawdzony – Niekręcony”, mająca na celu wprowadzenie na polskim rynku sprzedaży aut używanych nowy standard - PISEMNĄ GWARANCJĘ PRZEBIEGU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764