logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Letnie cenniki reklamowe Grupy RMF

  PR 18.05.2022, przeczytano 182 razy

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe swoich stacji radiowych i pakietów na sezon letni 2022 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/letnie-cenniki-reklamowe-grupy-rmf,395906,artykul.html

W 1. kwartale br. radio RMF FM odnotowało rekordową słuchalność – udział w czasie słuchania stacji wyniósł aż 31,3%. RMF FM jako jedyna stacja przekroczyła barierę 30% udziału w 22-letniej historii pomiaru słuchalności. Wg najnowszych danych Radio Track (02-04.2022) średnio każdego dnia RMF FM słucha 8,8 mln osób, przynajmniej raz w tygodniu rozgłośnię włącza aż 19 mln Polaków.

Natomiast w najnowszym sondażu CBOS z kwietnia br., RMF FM zostało ocenione przez Polaków jako najlepsza stacja radiowa – aż 60% respondentów wystawiło stacji dobre noty. To wzrost o 3 pkt. proc. w porównaniu z analogicznymi badaniami sprzed roku.

Na bardzo wysokich poziomach utrzymują się wyniki słuchalności pozostałych stacji Grupy RMF. Udział w czasie słuchania RMF MAXXX (łącznie z Radiem GRA) wynosi 3,6%, a RMF Classic – 1,5%.

- Biorąc pod uwagę obecną sytuację ekonomiczną oraz przewidywany popyt na czas reklamowy tego lata, postanowiliśmy nie zmieniać naszych cenników reklamowych – pozostaną na takim samym poziomie, jak w cenniku obowiązującym wiosną. Grupa RMF cały czas oferuje najniższe koszty dotarcia w kluczowych targetach, oferujemy też bardzo atrakcyjne rabaty w naszych pakietach handlowych RMF 3D, RMF naMAXXXa i RMF z Klasą – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

Cenniki letnie obowiązywać będą w dn. 4.07-28.08.2022. W tym okresie żadne dni nie zostaną objęte dopłatą „high season”, którą Grupa RMF wprowadza w czasie zwiększonego popytu na reklamę (np. tuż przed wybranymi świętami).

Źródło: Grupa RMF sp. z o.o. sp. k.

Dodatkowe informacje:

dane słuchalnościowe: Radio Track, Kantar Polska, target: wszyscy 15-75 lat, fala: 02-04.2022 (jeśli nie zaznaczono inaczej)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najważniejsze zmiany w centrum Warszawy, miejskie i prywatne inwestycje w tym rejonie oraz problemy mieszkańców tej części miasta – to niektóre z tematów, które będą ukazywały się przez cały lipiec na łamach „Gazety Stołecznej” oraz w serwisie Warszawa.wyborcza.pl. Materiały z nowego cyklu redakcyjnego pt. „Centrum Warszawy....
Rafał Madajczak redaktorem naczelnym Gazeta.pl
Od 1 lipca br. Rafał Madajczak będzie redaktorem naczelnym Gazeta.pl. To całkowicie nowe stanowisko w strukturach portalu, który ma ambicję wyróżniać się w internecie oraz tworzyć innowacyjne i społecznie zaangażowane medium na nowe czasy. Rafał Madajczak jako dyrektor kreatywny Gazeta.pl był współtwórcą m.in. „Alarmu dla klimatu” –...
Dla TikToka nadrzędnym celem jest dbanie o bezpieczeństwo swojej ponad miliardowej społeczności. By tworzyć przyjazną i otwartą dla każdego cyfrową przestrzeń, platforma na bieżąco reaguje na treści, które naruszają jej Zasady Społeczności oraz Warunki Świadczenia Usług. Najnowszy Raport Egzekwowania Zasad Społeczności przedstawia działania podjęte w pierwszym...
Wieloletnia współpraca obu firm poszerzyła się dzięki wykorzystaniu voicebotów w badaniach opinii i satysfakcji Klientów PZU. Należąca do Grupy OEX spółka Voice Contact Center stworzyła dla PZU dedykowane rozwiązanie w swojej autorskiej technologii. Klienci po kontakcie z infolinią firmy ubezpieczeniowej mogą spodziewać się telefonu od Primebota –...
Piotr Karczmarczyk w zespole Moto.pl
Moto.pl, jeden z najpopularniejszych polskich serwisów motoryzacyjnych wzmacnia swój zespół redakcyjny. W czerwcu br. do grona jego dziennikarzy dołączył Piotr Karczmarczyk, związany wcześniej z serwisem Auto-swiat.pl.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764