logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Letnie cenniki reklamowe Grupy RMF

  PR 18.05.2022, przeczytano 366 razy

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe swoich stacji radiowych i pakietów na sezon letni 2022 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/letnie-cenniki-reklamowe-grupy-rmf,395906,artykul.html

W 1. kwartale br. radio RMF FM odnotowało rekordową słuchalność – udział w czasie słuchania stacji wyniósł aż 31,3%. RMF FM jako jedyna stacja przekroczyła barierę 30% udziału w 22-letniej historii pomiaru słuchalności. Wg najnowszych danych Radio Track (02-04.2022) średnio każdego dnia RMF FM słucha 8,8 mln osób, przynajmniej raz w tygodniu rozgłośnię włącza aż 19 mln Polaków.

Natomiast w najnowszym sondażu CBOS z kwietnia br., RMF FM zostało ocenione przez Polaków jako najlepsza stacja radiowa – aż 60% respondentów wystawiło stacji dobre noty. To wzrost o 3 pkt. proc. w porównaniu z analogicznymi badaniami sprzed roku.

Na bardzo wysokich poziomach utrzymują się wyniki słuchalności pozostałych stacji Grupy RMF. Udział w czasie słuchania RMF MAXXX (łącznie z Radiem GRA) wynosi 3,6%, a RMF Classic – 1,5%.

- Biorąc pod uwagę obecną sytuację ekonomiczną oraz przewidywany popyt na czas reklamowy tego lata, postanowiliśmy nie zmieniać naszych cenników reklamowych – pozostaną na takim samym poziomie, jak w cenniku obowiązującym wiosną. Grupa RMF cały czas oferuje najniższe koszty dotarcia w kluczowych targetach, oferujemy też bardzo atrakcyjne rabaty w naszych pakietach handlowych RMF 3D, RMF naMAXXXa i RMF z Klasą – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

Cenniki letnie obowiązywać będą w dn. 4.07-28.08.2022. W tym okresie żadne dni nie zostaną objęte dopłatą „high season”, którą Grupa RMF wprowadza w czasie zwiększonego popytu na reklamę (np. tuż przed wybranymi świętami).

Źródło: Grupa RMF sp. z o.o. sp. k.

Dodatkowe informacje:

dane słuchalnościowe: Radio Track, Kantar Polska, target: wszyscy 15-75 lat, fala: 02-04.2022 (jeśli nie zaznaczono inaczej)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764