Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe swoich stacji radiowych i pakietów na sezon letni 2022 roku.
W 1. kwartale br. radio RMF FM odnotowało rekordową słuchalność – udział w czasie słuchania stacji wyniósł aż 31,3%. RMF FM jako jedyna stacja przekroczyła barierę 30% udziału w 22-letniej historii pomiaru słuchalności. Wg najnowszych danych Radio Track (02-04.2022) średnio każdego dnia RMF FM słucha 8,8 mln osób, przynajmniej raz w tygodniu rozgłośnię włącza aż 19 mln Polaków.
Natomiast w najnowszym sondażu CBOS z kwietnia br., RMF FM zostało ocenione przez Polaków jako najlepsza stacja radiowa – aż 60% respondentów wystawiło stacji dobre noty. To wzrost o 3 pkt. proc. w porównaniu z analogicznymi badaniami sprzed roku.
Na bardzo wysokich poziomach utrzymują się wyniki słuchalności pozostałych stacji Grupy RMF. Udział w czasie słuchania RMF MAXXX (łącznie z Radiem GRA) wynosi 3,6%, a RMF Classic – 1,5%.
- Biorąc pod uwagę obecną sytuację ekonomiczną oraz przewidywany popyt na czas reklamowy tego lata, postanowiliśmy nie zmieniać naszych cenników reklamowych – pozostaną na takim samym poziomie, jak w cenniku obowiązującym wiosną. Grupa RMF cały czas oferuje najniższe koszty dotarcia w kluczowych targetach, oferujemy też bardzo atrakcyjne rabaty w naszych pakietach handlowych RMF 3D, RMF naMAXXXa i RMF z Klasą – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.
Cenniki letnie obowiązywać będą w dn. 4.07-28.08.2022. W tym okresie żadne dni nie zostaną objęte dopłatą „high season”, którą Grupa RMF wprowadza w czasie zwiększonego popytu na reklamę (np. tuż przed wybranymi świętami).
Źródło: Grupa RMF sp. z o.o. sp. k.