logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Letnie Inspiracje Bonduelle na Gazeta.pl

  PR 09.06.2014, przeczytano 903 razy
ilustracjastrzałka

Rusza wspólna akcja marki Bonduelle. Serwis „Letnie inspiracje” na portalu Kobieta/Gazeta.pl promuje używanie słodkiej i chrupiącej kukurydzy Bonduelle latem, łącząc ją ze świeżymi warzywami, a także zachęca do modowych inspiracji w soczystych kolorach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/letnie-inspiracje-bonduelle-na-gazeta.pl,21877,artykul.html

Serwis „letnie inspiracje” to połączenie tematyki kulinarnej i modowej przygotowany dla kobiet z myślą o wakacyjnych trendach, smakach i słonecznej aurze. Panie odnajdą w serwisie wiele interesujących materiałów prezentujących najnowsze trendy na lato oraz ciekawe stylizacje. Na portalu nie zabraknie także ciekawych przepisów na lekkie sałatki ze świeżymi warzywami oraz słodką i chrupiącą kukurydzą Bonduelle, idealnych propozycji na letnie posiłki.

Serwis jest dostosowany do wakacyjnego nastroju, utrzymany w lekkim tonie, którego głównym bohaterem jest kolor żółty. Na stronie znajdują się także atrakcyjne i wartościowe treści, od korzyści płynących z jedzenia warzyw począwszy, na informacjach o zrównoważonym rozwoju kończąc.

Dodatkową atrakcją jest konkurs dla użytkowników, w którym można wygrać sprzęt kuchenny Boscha oraz produkty i gadgety od Bonduelle.

Serwis dostępny na kobieta/gazeta.pl od czerwca do końca lipca 2014r.

Akcja została przygotowana we współpracy z agencją Codemedia odpowiadającą za zaplanowanie i zakup mediów Digital dla Bonduelle Polska.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Havas wprowadza strategię Converged
Agencja mediowa Havas, kluczowy partner biznesowy w zakresie zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych, ogłosiła wprowadzenie innowacyjnych zmian w obszarze strategii oraz inwestycji, aby odpowiedzieć na stale rosnące potrzeby klientów.
Endless profrekwencyjnie dla fundacji Alliance4Europe
Endless zrealizowała kampanię profrekwencyjną do Parlamentu Europejskiego na zlecenie fundacji Alliance4Europe. Agencja jest odpowiedzialna zarówno za ideę strategiczną, jak i kreatywną.
Makłowicz znów inspiruje w kampanii Browaru Fortuna
Trwa kampania piw marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i premierowego ArcyLager z portfolio Browaru Fortuna. To seria współtworzona z Robertem Makłowiczem. Za realizację odpowiada agencja Pomarańcza.
Timecode: rebranding na 20-lecie
Dom produkcyjny Timecode Film Production świętuje w tym roku 20-lecie swojej działalności. Z okazji jubileuszu Timecode zaprezentował nowe logo i komunikację wizualną.
Akcjonariat pracowniczy w agencji Verbum
Notowana na giełdzie agencja MPL VERBUM SA wprowadza program, w ramach którego pracownicy będą mogli stać się współwłaścicielami firmy. Program ESOP (Employee Stock Option Plan) umożliwi im nabycie udziałów firmy na preferencyjnych warunkach, co jest elementem strategii wzmacniania motywacji i lojalności kluczowych członków zespołu. W ramach programu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764